Zeg dit maar voor mijn neus Jihadi John.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:15 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jij praat echt als een builvrouw. Oost-Duitsland?
Wilde je niet toch?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zeg dit maar voor mijn neus Jihadi John.
Je bent luidruchtigquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:16 schreef housesoftheholy het volgende:
Mijn huisgenoot heeft geklaagd bij mn andere huisgenoot/huisbaas omdat hij "me kan horen praten enzo in mijn kamer"![]()
![]()
![]()
minder kreunen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:16 schreef housesoftheholy het volgende:
Mijn huisgenoot heeft geklaagd bij mn andere huisgenoot/huisbaas omdat hij "me kan horen praten enzo in mijn kamer"![]()
![]()
![]()
Ga squatten jijquote:
Ik speelde laatst met Chloro een potje DICKtionaryquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Echt super vet, wat ik ook leuk vind is online pictionary en kattenplaatjes verzamelen
enzo?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:16 schreef housesoftheholy het volgende:
![]()
![]()
Zeg tegen stemmen in je hoofd dt ze stil moeten zijn, dn heb je dt probleem niet. ;squote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:16 schreef housesoftheholy het volgende:
![]()
![]()
Gewoon klap voor z'n porum geven.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:16 schreef housesoftheholy het volgende:
![]()
![]()
Hahaha.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:16 schreef housesoftheholy het volgende:
![]()
![]()
zina.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan pleeg JIJ een zonde. Heb je het er voor over?
'enzo'quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:16 schreef housesoftheholy het volgende:
![]()
![]()
quote:
quote:
bedankt jongensquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Zeg tegen stemmen in je hoofd dt ze stil moeten zijn, dn heb je dt probleem niet. ;s
hardopquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Hahaha.
Is Copthorne je huisgenoot?
Ik moet hier even over nadenken.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:17 schreef Stimorol- het volgende:
Dan pleeg JIJ een zonde. Heb je het er voor over?
[piemeldestroyer] Ik squat elke dag op dicks [/piemeldestroyer]quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga squatten jij.
[..]
Ik speelde laatst met Chloro een potje DICKtionary.
je moet gwn eronder liggen aanstaren en bakkes houden wnt sex is niet voor plezier.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Snap mensen niet die niet kreunen enzo. Dat lijkt mij zo stil.
Jank harderquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:16 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Vanuit Turkije en Marokko zijn veelal zigeuners zoals Riffijnen en mensen uit het binnenland van Turkije naar Nederland geėmigreerd. De intelligente Turken en Marokkanen wonen vaak in Turkije en Marokko in de grote steden. Daarom hebben wij een verkeerd beeld van Turken/Marokkanen en moslims. Die housesoftheholy staat ook niet symbool voor Turken die wel normaal en fatsoenlijk zijn.
[..]
Denk dat Chlo een leeftijd bereikt heeft dat ze openstaat voor een toyboy.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga squatten jij.
[..]
Ik speelde laatst met Chloro een potje DICKtionary.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |