gvd wat ben je toch een mongoolquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:05 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Klein vraagje hoor, maar is het niet de bedoeling dat we Nederlands spreken op dit forum?
Betreffende user gaat overigens vaker over de scheef.
Taboe is iets anders, maar hoef het niet te zien.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zie mijn moeder ook vaak naakt
preutse families met krampachtige taboes
gewoon harder terug slaan tochquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik weet niet, na je 29ste slaat het steeds harder in heb ik het gevoel.
Allemaal nog niet gezienquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Justified/Boardwalk Empire/The Shield voor iedere ekte ekte serieliefhebber
"There is no amount of money in this world someone could pay me for me to call them my boss. Thats like calling somebody daddy." - Dame Dashquote:
jfcquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
gvd wat ben je toch een mongool
Heb je een lelijke moeder?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Taboe is iets anders, maar hoef het niet te zien.
Weet niet, hoeveel weeg je?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:07 schreef madeliefff het volgende:
woowoowoo een gymboy, kun je me optillen?
Enige gymboy hier is krio.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
woowoowoo een gymboy, kun je me optillen?
Als ik naar foto's van vroeger kijk niet, maar heb het idee dat het roken best veel invloed heeft gehad.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb je een lelijke moeder?
ha..daar je heb je even 15kg van afgesnoept.quote:
Je bent wel veranderd Chai, kijk nu heel anders naar je dan in periode 2010-2012quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik naar foto's van vroeger kijk niet, maar heb het idee dat het roken best veel invloed heeft gehad.
ik zou niet durven dadelijk laat ie me vallenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
ha..daar je heb je even 15kg van afgesnoept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |