quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:18 schreef Crip het volgende:
[..]
[piemeldestroyer] Ik squat elke dag op dicks [/piemeldestroyer]
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik speelde laatst met Chloro een potje DICKtionary.
Beter ook hoofddoek op gezicht. En prop in je mond.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:18 schreef Crip het volgende:
[..]
je moet gwn eronder liggen aanstaren en bakkes houden wnt sex is niet voor plezier.
Niet genoeg stimulans?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Snap mensen niet die niet kreunen enzo. Dat lijkt mij zo stil.
Licht uit vind ik nog raarder. Tenzij je echt grefo bent of zo.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Beter ook hoofddoek op gezicht. En prop in je mond.
aww, en is die copthorne je nieuwe stalker ofzo?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
omdat ik jou niet in mijn leven heb
Gewoon aanstaren ja tog.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Licht uit vind ik nog raarder. Tenzij je echt grefo bent of zo.
Ik doe altijd gewoon kaarslicht, dan zie je mn cellulitis minderquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou jou eens laten kreunenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Snap mensen niet die niet kreunen enzo. Dat lijkt mij zo stil.
dit....ik wil "haar" gewoon zien punt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:20 schreef Chai het volgende:
[..]
nee, mn oudequote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
aww, en is die copthorne je nieuwe stalker ofzo?
Wat is deze beef?quote:
ja vingers zo in die neusgaten en naarboven trekken, fishhook die bitchquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Beter ook hoofddoek op gezicht. En prop in je mond.
Licht uit is nice. Dan nemen andere zintuigen het over. Intenser.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe sta jij tegenover anale seks om de maagdelijkheid te bewarenquote:
Nee denk dat Chai best een freak is, iets met stille wateren hebben diepe....quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen idee. Lijkt me saai. Chai lijkt mij wel zo iemand.
zou mini-golf op spelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik doe altijd gewoon kaarslicht, dan zie je mn cellulitis minder
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat is deze beef?Waarom post hij over topics waar hij niet eens meepost?
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
aww, en is die copthorne je nieuwe stalker ofzo?
quote:
Vriend checking in.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe sta jij tegenover anale seks om de maagdelijkheid te bewaren? Ik vraag dit overduidelijk voor een vriend
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |