Omdat ik dat niet vertrouw....quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom neem je geen werkster Chuf, je hebt nu toch geld over
Die Martina vind ik elke keer weer lachen, hoe lukt het toch steeds weer? "jah man doe mijn best en dan zo hard mogelijk lopen"quote:
Ik ben de 7e luisteraar nuquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Martina vind ik elke keer weer lachen, hoe lukt het toch steeds weer? "jah man doe mijn best en dan zo hard mogelijk lopen"
ik ben wel blij dat de mensen waar ik werk me wel vertrouwen....quote:
wat voor werk doe je dan just me? heb je vast verteld, maar is niet blijven hangen danquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:19 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben wel blij dat de mensen waar ik werk me wel vertrouwen....
2 druppels water, mijn dochter kan d'r borst alvast nat maken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:22 schreef FANN het volgende:
[..]
als jij dat bent dan lijk je wel op je kleinzoon
maakt niet uitsquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:21 schreef FANN het volgende:
[..]
wat voor werk doe je dan just me? heb je vast verteld, maar is niet blijven hangen dan
Dat is ook een groot complimentquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:24 schreef just me het volgende:
[..]
maakt niet uitsIk heb een part-time baan op school, zit geen uitbreiding in, bezuinigingen e.d. Nu ik alleen voor mijn (Eigen huis) moet opdraaien red ik het niet met dat salaris en werk ik er bij. Heb lang in de zorg gezeten met schoonmaakwerk maar dat contract werd na 3x niet meer verlengd. Nu maak ik bij wat mensen schoon en dat vind ik leuk
Gisteren gevraagd om bij iemand te komen schoonmaken omdat ik zo goed met zijn autistische zoon kan om gaan en ik vind dat een groot compliment
Niet overdrijven he, van alles een beetjequote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat ging je doen?
Boenen en schrobben
Wanneer komen ze?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet overdrijven he, van alles een beetje
ben daar ook als als hulp via helpling geweest dus kennen...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is ook een groot complimentmaar die mensen kende je dus al... da's anders...
Zonder huishoudster moet ie het zelf doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat ging je doen?
Boenen en schrobben
nou ja, je bent dan geen wildvreemde meer bedoel ik...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:30 schreef just me het volgende:
[..]
ben daar ook als als hulp via helpling geweest dus kennen...
Tja, helaasquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zonder huishoudster moet ie het zelf doen.
ow......... tijd zat.... begin je met de logeerkamer en keuken moet ook schoon zijnquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb een jaar met taxibus gereden met autisten, ADHD, schizofrenen, mongolen en nog rolstoelen.
Ben er met gekapt, zag teveel overeenkomsten.
heb je gelijk in, vertrouwen moet je ook opbouwen en verdienen !quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:31 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja, je bent dan geen wildvreemde meer bedoel ik...
dat scheelt toch een stuk...
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:36 schreef just me het volgende:
[..]
heb je gelijk in, vertrouwen moet je ook opbouwen en verdienen !
Niet zo slim als het een klein kind is zeker niet Piet...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een lastige ADHD'er zette ik zo onderweg uit de bus, ga jij maar lopen naar huis.
Laatste klas basisschool en kende vader en moeder.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet zo slim als het een klein kind is zeker niet Piet...
ah... zal wel goed geweest zijn dan neem ik aanquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Laatste klas basisschool en kende vader en moeder.
Daarna luisterde ie beter naar mij dan naar zijn ouders.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... zal wel goed geweest zijn dan neem ik aan
Ook een manierquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daarna luisterde ie beter naar mij dan naar zijn ouders.
Op de Wageningse berg, kilometer of 3 lopen naar huis nog.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ook een manierwas niet op de snelweg neem ik dan maar aan
Vroeg zelfstandig heet datquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2 seconden uit het oog verliezen en hij is op pad
Vermoeiend lijkt me dat wel...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2 seconden uit het oog verliezen en hij is op pad
Weet ik..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is voor mijn dochter, opa komt langs en pakt 'm bij zijn lurven.
Heeft ie geen kladden?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is voor mijn dochter, opa komt langs en pakt 'm bij zijn lurven.
Ken je Piet niet? Vaste bewoner van CUL voor wij hier mochten kaas snoepenquote:
Sas kan niet koken....quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Ken je Piet niet? Vaste bewoner van CUL voor wij hier mochten kaas snoepen
Dat zal best, maar ik ken hem als de huiskok van Fok!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij heeft meer in huis hoor.
Deze video is niet beschikbaarquote:
Ja dat is zijn noodlot.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik ken hem als de huiskok van Fok!
Dan kan ik ook niet kokenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heeft nog nooit iets lekkers voor me op tafel gezet.
heb jij een tafel?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heeft nog nooit iets lekkers voor me op tafel gezet.
waarom?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Godverdomme ik ga 'm ff spammen met quotealarmen.
Beetje jong nog en een lelijke hont.quote:
Luisteren mot je!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beetje jong nog en een lelijke hont.
Ik ben altijd serieus anders is het zonde van al die letters die ik tiep.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:18 schreef sacha het volgende:
ow, nou, ik ken Piet niet, ik heb niets met flauweCul op Fok...
Ik wel, jij ook? Dan gaan we inderdaad bazig doenquote:
Ok ik doe mee.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel, jij ook? Dan gaan we inderdaad bazig doen
Ga je nu bremmen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gebruik dan ook een degelijk apparaat om het te bekijken...
Kunnen we hier lekker ons gang gaan zonder een huis voor herriequote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Thuis lukt dat alleen als muts op de bank in slaap gevallen is, op internet kan het altijd.
Ja, kut chromebook, maar ik ben te lui om mijn andere laptop te pakken, waar ik nog een nieuw batterij voor moet kopen, omdat dat kreng alleen aangelijnd gebruikt kan worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gebruik dan ook een degelijk apparaat om het te bekijken...
Ik ben al aardig op gang vandaag als ik zo mijn AT bekijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kunnen we hier lekker ons gang gaan zonder een huis voor herrie
Een laptop zonder Wifi?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, kut chromebook, maar ik ben te lui om mijn andere laptop te pakken, waar ik nog een nieuw batterij voor moet kopen, omdat dat kreng alleen aangelijnd gebruikt kan worden.
Wel met wifi, maar met een batterij die niet meer oplaadt.quote:
Onze zonnetje in huis.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik probeer het altijd fleurig te houden.
Paar keer rammen helpt ook niet?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel met wifi, maar met een batterij die niet meer oplaadt.
Ah, netsnoer i.p.v. netwerksnoer...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel met wifi, maar met een batterij die niet meer oplaadt.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Paar keer rammen helpt ook niet?
Jij maakt vast ook gehaktballetje kiekeboe...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Paar keer rammen helpt ook niet?
Ja, zoals ik al zei in mijn eerste post, de batterij moet vervangenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, netsnoer i.p.v. netwerksnoer...
Oei, da's wel een erg gevaarlijke opmerking.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, netsnoer i.p.v. netwerksnoer...
Je zinsopbouw was niet helemaal je dattum...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al zei in mijn eerste post, de batterij moet vervangen
Netsnoer. Niet netkousen...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oei, da's wel een erg gevaarlijke opmerking.
Ik snap hier niets van?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij maakt vast ook gehaktballetje kiekeboe...
Begrijpend lezen mot je!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zinsopbouw was niet helemaal je dattum...
Mijn muts houd ik uit de buurt bij alles waar een snoer aanzit behalve de wasmachine en naaimachine.quote:
Ja, dat van die wasmachine weten wequote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts houd ik uit de buurt bij alles waar een snoer aanzit behalve de wasmachine en naaimachine.
Ze is ook erg handig met de naaimachine.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat van die wasmachine weten we
Ja jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze is ook erg handig met de naaimachine.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom beledig je sascha nu weerquote:
Dus dit werkt niet?quote:
Ja.quote:
Ik geloof je directquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze is ook erg handig met de naaimachine.
Piet snapte het welquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees begrijpend. Maar als het niet begrijpelijk geschreven is, dan houdt het op...
ik zat laatst in het pannenkoeken topicquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja.
Nog nooit heeft haar aap gezeurd over vies eten.
Ik heb haar nog nooit in een ander topic in CUL gezien dus zal ze het niet nodig hebben.
Mij wel, onnozele gans die ik er benquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan ben je ook goedgelovig, kan je dus van alles op de mouw spelden.
Daar heb ik ook nog een tip gegeven, een scheut bier in het beslag.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:48 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zat laatst in het pannenkoeken topic
ik ruik ziektesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb bijzondere gaves, kan ook met paarden fluisteren
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jaSteampunk Willie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Kijk, daar zit 't 'm in, ik kan dat niet...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gehaktbal Kiekeboe - Eurokok Martinquote:
Creatief beleggen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:48 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zat laatst in het pannenkoeken topic
Ik met Griekenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat moet mij ook lukken, maar ik durf niet dichtbij genoeg te komen, dus ze verstaan me toch niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om het recept, maar om de presentatie van kok Martin.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Gehaktbal Kiekeboe - Eurokok Martin
Voorbereiding
Kook de twee eieren
Kneed het gehakt met stukjes peterselie (en het liefst ook vieze nagels), strooi vervolgens genoeg zout, peper en paneermeel eroverheen om het gehakt goed te kruiden.
Bereidingswijze
Verdeel het gehakt in twee gelijke porties en stop bij allebei een ei erin. Sluit de twee gehaktballen goed af en leg ze in de pan. Gebruik veel boter, anders bakt het aan, laat de gehaktballen vervolgens 15min pruttelen.
[ afbeelding ]
Dat weet ik .... daarom staat er ook bij....quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om het recept, maar om de presentatie van kok Martin.
In het echt een enorme sjagrijn trouwens...
Dat is al een oud gerecht en heus niet bedacht door ene Martinquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Voorbereiding
Kook de twee eieren
Kneed het gehakt met stukjes peterselie (en het liefst ook vieze nagels), strooi vervolgens genoeg zout, peper en paneermeel eroverheen om het gehakt goed te kruiden.
Bereidingswijze
Verdeel het gehakt in twee gelijke porties en stop bij allebei een ei erin. Sluit de twee gehaktballen goed af en leg ze in de pan. Gebruik veel boter, anders bakt het aan, laat de gehaktballen vervolgens 15min pruttelen.
[ afbeelding ]
Nee, maar wat MM zegtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is al een oud gerecht en heus niet bedacht door ene Martin
Lijkt me veel gedoe voor niets, hardgekookt ei gaat op broodje met veul mayo.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Voorbereiding
Kook de twee eieren
Bereidingswijze
[ afbeelding ]
kan ookquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lijkt me veel gedoe voor niets, hardgekookt ei gaat op broodje met veul mayo.
Gehaktbal zo met pindasaus of mosterd.
Ik zei toch al dat ik het niet snap.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
kan ookmaar je snapt de kloe niet
![]()
moet je het filmpje maar kijken
Het is een smeerpijp...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat weet ik .... daarom staat er ook bij....
(en het liefst ook vieze nagels)
En maar pochen met z'n bijzondere gaven....quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik het niet snap.
Met mensen fluisteren werkt niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En maar pochen met z'n bijzondere gaven....
Cool! Elke dag minstens 1 keer in de Goliath.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:00 schreef sacha het volgende:
ik ga in de herfstvakantie 3 dagen in Walibi wonen met Aap
Blijf je beneden staan...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cool! Elke dag minstens 1 keer in de Goliath.
Ik had weer prijs bij de Bankgiroloterij, dan mag je kiezen uit allerlei boeken, dvd's, maar ik lees geen papieren boeken, dus heb ik maar voor 4 toegangskaarten voor de Euromast gekozen, terwijl ik hoogtevrees heb
Cool!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cool! Elke dag minstens 1 keer in de Goliath.
Ik had weer prijs bij de Bankgiroloterij, dan mag je kiezen uit allerlei boeken, dvd's, maar ik lees geen papieren boeken, dus heb ik maar voor 4 toegangskaarten voor de Euromast gekozen, terwijl ik hoogtevrees heb
Dan heb ik ook niet zoveel aan mijn toegangskaartje.quote:
Dan laat ik mijn rollator thuisquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Cool!
Met ogen dicht naar boven met de lift, maandverband in of luier misschien beter?
Boven goed vasthouden terwijl je naar buiten kijkt en niet op je knieen letten. Eventueel een stoel vragen om op te zitten voor je balans, rollator niet verstandig, die glijd over het randje.
Maar wel die kaarten bestellen...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb ik ook niet zoveel aan mijn toegangskaartje.
Ik kan er altijd nog iemand van FHF blij mee maken
FHFquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb ik ook niet zoveel aan mijn toegangskaartje.
Ik kan er altijd nog iemand van FHF blij mee maken
Anders moest ik een boek, terwijl ik boeken digitaal lees, een dvd van een film/documentaire, die me niet interesseert of domme armbandjes.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wel die kaarten bestellen...
Ik heb daar een tijdje geleden ook iets verloot, o ja, een tijdschriftenabonnement, het is leuk om anderen blij te maken.quote:
Geef die DVD of boeken dan weg in FHF.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders moest ik een boek, terwijl ik boeken digitaal lees, een dvd van een film/documentaire, die me niet interesseert of domme armbandjes.
Omdat je met de toegangskaarten 4 mensen blij kan maken en met een boek maar 1quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geef die DVD of boeken dan weg in FHF.
Wat moet iemand nou met kaartjes voor de Euromast?
Je weet dat je een boek meer dan 4 keer kan lezen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat je met de toegangskaarten 4 mensen blij kan maken en met een boek maar 1
Ik weet niet eens wat een spacetower is.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan laat ik mijn rollator thuis![]()
Een paar jaar geleden ben ik nog op de Euromast geweest, pure paniek op het panoramaplatform, dus ik durfde niet eens verder met de Spacetower naar boven.
Een bezoek aan de Euromast is toch 4 x leukerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet dat je een boek meer dan 4 keer kan lezen?
Bibliotheek en zo...
Ja, je recensie is hartverwarmend en overtuigend...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een bezoek aan de Euromast is toch 4 x leuker
Ben 1x op de eiffeltoren geweest en vond er geen reet aan, het uitzicht bij de Sacre Qouer was beter en meer kroegen in de buurt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een bezoek aan de Euromast is toch 4 x leuker
Incidentele hoogtevreesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een spacetower is.
Ik wil nog een keer terug naar de Externsteine want ik durfde daar niet naar boven toen ik er was, en ben eens zwetend het eerste trapje teruggegaan van een niet hoge toren en toch zijn er wel momenten dat ik wel boven durf te staan op torens en bergen met steile kliffen.
Is dit dan momentopname hoogtevrees?
ik word al misselijk als ik er naar kijkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Incidentele hoogtevrees
Dit is de Euromast. Dat brede gedeelte is het panoramaplatform en vanaf daar kan je nog eens met de Spacetower omhoog tot aan de top. Waarin je dus in een glazen bakje.
[ afbeelding ]
mag overgeven...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarin je dus in een glazen bakje.
Ik ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ik word al misselijk als ik er naar kijk
Ik ben een paar keer in Parijs geweest, maar nog nooit op de Eiffeltoren, mij te hoog.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben 1x op de eiffeltoren geweest en vond er geen reet aan, het uitzicht bij de Sacre Qouer was beter en meer kroegen in de buurt.
dank uquote:
En gaat dat bakje daarna keihard naar beneden tot het platform weer?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Incidentele hoogtevrees
Dit is de Euromast. Dat brede gedeelte is het panoramaplatform en vanaf daar kan je nog eens met de Spacetower omhoog tot aan de top. Waarin je dus in een glazen bakje.
[ afbeelding ]
Mijn man was afgelopen weekend bij de Sail en appte wat foto's naar onze dochter, haar reactie: Wat doe je in 020?quote:
Ik begrijp dat wel, je moet voor je principes uit durven komen...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn man was afgelopen weekend bij de Sail en appte wat foto's naar onze dochter, haar reactie: Wat doe je in 020?![]()
Touristquote:
4 wielen, de Citroen HY camper stond er zowat voor.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer in Parijs geweest, maar nog nooit op de Eiffeltoren, mij te hoog.
En wat je zegt, vanaf de Sacré-C―ur heb je een prachtig uitzicht, omdat die kerk op een heuvel is gebouwd en sta je ook nog eens met beide benen op de grond
Nee, niet keihard, ging het maar keihard, het zakt en draait op zijn dooie akkertje langs die paal weer naar beneden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:29 schreef drakin het volgende:
[..]
En gaat dat bakje daarna keihard naar beneden tot het platform weer?
Je bent toch wel uitgestapt?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
4 wielen, de Citroen HY camper stond er zowat voor.
Wat saai zeg. Dan toch maar even Efteling een keer een bezoekje brengen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, niet keihard, ging het maar keihard, het zakt en draait op zijn dooie akkertje langs die paal weer naar beneden.
Ik snap daar echt niets van, beide zijn kutsteden. en ik lach hard hier op mijn witte paard over de hei en door het bos, Wanneer ik stad wil zien kan ik kiezen tussen Nijmegen, Arnhem en Utrecht.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp dat wel, je moet voor je principes uit durven komen...
Goed zo, ook principes!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik snap daar echt niets van, beide zijn kutsteden. en ik lach hard hier op mijn witte paard over de hei en door het bos, Wanneer ik stad wil zien kan ik kiezen tussen Nijmegen, Arnhem en Utrecht.
Het is voor mij ook maar een spelletje hoor, ik woon al 28 jaar niet meer in Rotterdam, maar voel me wel verplicht het voor mijn stad op te nemenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik snap daar echt niets van, beide zijn kutsteden. en ik lach hard hier op mijn witte paard over de hei en door het bos, Wanneer ik stad wil zien kan ik kiezen tussen Nijmegen, Arnhem en Utrecht.
Ben blij dat ik op tijd uit Tilburg weg was.quote:
Heb jij interesse in 4 toegangskaarten voor de Euromast?quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem nog een biertje, ouwe zuiplap!
bier op wijn geeft venijnquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem nog een biertje, ouwe zuiplap!
Je hebt dus al aan de wijn gezetenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[..]
bier op wijn geeft venijn
Vier hoog is al not nicequote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij interesse in 4 toegangskaarten voor de Euromast?
Dat moet je ook niet doen, gewoon krat leegmaken en dan nieuwe halen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[..]
Nacht idd. Maar niet zo erg als dinsdagquote:
Je quote al dubbel, dus dat gaat weer de goede kant op...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[..]
Ik maakte me echt zorgen om de steiger van de week. Ik bleef ook bij de ramen wegquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De avond valt wat vroeger vandaag.
Stonden er hijskranen bij?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik maakte me echt zorgen om de steiger van de week. Ik bleef ook bij de ramen weg
Ik neem het zekere maarquote:
Ja, dat lijkt me ook best eng, het zal niet de eerste steiger zijn die omvalt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik maakte me echt zorgen om de steiger van de week. Ik bleef ook bij de ramen weg
En het was even niet normaal hier, wolkbreuk en wind stoten. 15 minuten later scheen de zon weerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook best eng, het zal niet de eerste steiger zijn die omvalt.
[ afbeelding ]
Niet te ver van je weg houden dat gewicht...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb gelachen om filmpjes uit Alphen a/d Rijn, wat een prutsers en ja heb er verstand van, heb 120 tons kranen bestuurd en weet wat zo'n last kan doen.
Zo stil mogelijk houden maar dat is lastig op wankel ponton.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet te ver van je weg houden dat gewicht...
Ik hou van dat extreme weer, maar dan moet het wel snel weer droog zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
En het was even niet normaal hier, wolkbreuk en wind stoten. 15 minuten later scheen de zon weer
Nederland
Mooiste onweer aan de kust, met die rollende echo over water. (als kind vond ik het wel eng)quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou van dat extreme weer, maar dan moet het wel snel weer droog zijn.
Bij deze was ik erbij en keek ernaar. http://www.eenvandaag.nl/(...)ndhoos_van_nederlandquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
En het was even niet normaal hier, wolkbreuk en wind stoten. 15 minuten later scheen de zon weer
Nederland
Er staat hier nu een 8 meter hoge steiger in de tuin, die houdt het wel...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:53 schreef Deisyy het volgende:
Ach, de beste stuurlui zitten in dit topic
Die inkopper kon je niet laten liggen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:53 schreef Deisyy het volgende:
Ach, de beste stuurlui zitten in dit topic
Karel van de Graafquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij deze was ik erbij en keek ernaar. http://www.eenvandaag.nl/(...)ndhoos_van_nederland
Fijn!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er staat hier nu een 8 meter hoge steiger in de tuin, die houdt het wel...
Dat lijkt me heel angstaanjagendquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij deze was ik erbij en keek ernaar. http://www.eenvandaag.nl/(...)ndhoos_van_nederland
Waar dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn!![]()
Maar ik had het over dat kraan/ponton/brugdrama in Alphen
Ik kan me dat nog goed herinneren...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:58 schreef Treehut362 het volgende:
De stormramp van 1925, ook bekend als cycloon van Borculo of stormramp van Borculo, betreft het noodweer dat in Nederland in de namiddag en vroege avond van 10 augustus 1925 van zuidwest naar noordoost over Brabant, via Nijmegen en de Achterhoek naar Twente en uiteindelijk Duitsland trok.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan me dat nog goed herinneren...
Ik dacht dat ik dat brugdeel voorbij zag komen over het IJ. We hadden nog zoiets van een beetje wind en het gaat mis. Dat ding stond rechtopquote:
Tijdens de Sail?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat brugdeel voorbij zag komen over het IJ. We hadden nog zoiets van een beetje wind en het gaat mis. Dat ding stond rechtop
Nee de vrijdag voor de maandag.quote:
Het geval kwam uit Friesland en is over het IJsselmeer richting het westen getransporteerd, maar ik heb geen idee of het dan over het IJ komt.quote:
Logistiek leek het niet zo handig. Maar het was wel apart Zo rechtop werd dat ding ook vervoerdquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het geval kwam uit Friesland en is over het IJsselmeer richting het westen getransporteerd, maar ik heb geen idee of het dan over het IJ komt.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk wel...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het geval kwam uit Friesland en is over het IJsselmeer richting het westen getransporteerd, maar ik heb geen idee of het dan over het IJ komt.
[ afbeelding ]
Ik herkende de fietspaden aan de zijkantquote:
Nog steeds ongebruikt nu...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik herkende de fietspaden aan de zijkant
Postzakken zekerquote:
was dat niet Petrus, of ben ik nu in het warretje?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:04 schreef chufi het volgende:
Met Trijntje, onze rots in de branding
Geen idee, maar de steunpilaren van Trijn staan zeker stevigquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:07 schreef sacha het volgende:
[..]
was dat niet Petrus, of ben ik nu in het warretje?
wel scheefquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, maar de steunpilaren van Trijn staan zeker stevig
OOk geen idee, maar zonder tepels is het lang zoekenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]weet ik veel, ik wist niet eens dat ze kinderen had
ah... weggephotoshopt denk ikquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
OOk geen idee, maar zonder tepels is het lang zoeken
Wel dus http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-derde-kindje.dhtmlquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]weet ik veel, ik wist niet eens dat ze kinderen had
best welquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, maar de steunpilaren van Trijn staan zeker stevig
Dat is wel de onderstel iddquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
best wel![]()
[ afbeelding ]
als dit haar lijf is dan...
ow... ik hou dat allemaal niet bij, heeft ook niet echt mijn interesse eigenlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel dus http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-derde-kindje.dhtml
da's ook weer waar, dan is heb gewoon een bobbelquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:27 schreef sacha het volgende:
[..]
een tiet zonder tepel is voor mij geen tiet meer
De mijne ook niet, maar met Googel kom je een heel eindquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... ik hou dat allemaal niet bij, heeft ook niet echt mijn interesse eigenlijk
Die mogen dan ook gewoon op Fok! neem ik aanquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
da's ook weer waar, dan is heb gewoon een bobbel
denk het wel... je ziet niks...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Die mogen dan ook gewoon op Fok! neem ik aan
Ga je niet mee?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:33 schreef FANN het volgende:
Om 2 uur moet ik neef wakker maken, om 3 uur gaan ze de deur uit naar schiphol en dan
is de vakantie weer over
Nee,want dat is aan de verkeerde kant van het huis, niet bij de straatquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanaf het balkon onder het genot van een peukie?
Oh zijn het zulke Grieken...?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee,want dat is aan de verkeerde kant van het huis, niet bij de straat![]()
zou een beetje sullig zijn om daar te staan zwaaienik ga trouwens helemaal niet zwaaien
![]()
gewoon gedag zeggen en dan hebben die 2 nog even samenhebben ze mij niet bij nodig....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |