Omdat ik dat niet vertrouw....quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom neem je geen werkster Chuf, je hebt nu toch geld over
Die Martina vind ik elke keer weer lachen, hoe lukt het toch steeds weer? "jah man doe mijn best en dan zo hard mogelijk lopen"quote:
Ik ben de 7e luisteraar nuquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Martina vind ik elke keer weer lachen, hoe lukt het toch steeds weer? "jah man doe mijn best en dan zo hard mogelijk lopen"
ik ben wel blij dat de mensen waar ik werk me wel vertrouwen....quote:
wat voor werk doe je dan just me? heb je vast verteld, maar is niet blijven hangen danquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:19 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben wel blij dat de mensen waar ik werk me wel vertrouwen....
2 druppels water, mijn dochter kan d'r borst alvast nat maken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:22 schreef FANN het volgende:
[..]
als jij dat bent dan lijk je wel op je kleinzoon
maakt niet uitsquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:21 schreef FANN het volgende:
[..]
wat voor werk doe je dan just me? heb je vast verteld, maar is niet blijven hangen dan
Dat is ook een groot complimentquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:24 schreef just me het volgende:
[..]
maakt niet uitsIk heb een part-time baan op school, zit geen uitbreiding in, bezuinigingen e.d. Nu ik alleen voor mijn (Eigen huis) moet opdraaien red ik het niet met dat salaris en werk ik er bij. Heb lang in de zorg gezeten met schoonmaakwerk maar dat contract werd na 3x niet meer verlengd. Nu maak ik bij wat mensen schoon en dat vind ik leuk
Gisteren gevraagd om bij iemand te komen schoonmaken omdat ik zo goed met zijn autistische zoon kan om gaan en ik vind dat een groot compliment
Niet overdrijven he, van alles een beetjequote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat ging je doen?
Boenen en schrobben
Wanneer komen ze?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet overdrijven he, van alles een beetje
ben daar ook als als hulp via helpling geweest dus kennen...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is ook een groot complimentmaar die mensen kende je dus al... da's anders...
Zonder huishoudster moet ie het zelf doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat ging je doen?
Boenen en schrobben
nou ja, je bent dan geen wildvreemde meer bedoel ik...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:30 schreef just me het volgende:
[..]
ben daar ook als als hulp via helpling geweest dus kennen...
Tja, helaasquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zonder huishoudster moet ie het zelf doen.
ow......... tijd zat.... begin je met de logeerkamer en keuken moet ook schoon zijnquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb een jaar met taxibus gereden met autisten, ADHD, schizofrenen, mongolen en nog rolstoelen.
Ben er met gekapt, zag teveel overeenkomsten.
heb je gelijk in, vertrouwen moet je ook opbouwen en verdienen !quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:31 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja, je bent dan geen wildvreemde meer bedoel ik...
dat scheelt toch een stuk...
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:36 schreef just me het volgende:
[..]
heb je gelijk in, vertrouwen moet je ook opbouwen en verdienen !
Niet zo slim als het een klein kind is zeker niet Piet...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een lastige ADHD'er zette ik zo onderweg uit de bus, ga jij maar lopen naar huis.
Laatste klas basisschool en kende vader en moeder.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet zo slim als het een klein kind is zeker niet Piet...
ah... zal wel goed geweest zijn dan neem ik aanquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Laatste klas basisschool en kende vader en moeder.
Daarna luisterde ie beter naar mij dan naar zijn ouders.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... zal wel goed geweest zijn dan neem ik aan
Ook een manierquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daarna luisterde ie beter naar mij dan naar zijn ouders.
Op de Wageningse berg, kilometer of 3 lopen naar huis nog.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ook een manierwas niet op de snelweg neem ik dan maar aan
Vroeg zelfstandig heet datquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2 seconden uit het oog verliezen en hij is op pad
Vermoeiend lijkt me dat wel...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2 seconden uit het oog verliezen en hij is op pad
Weet ik..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is voor mijn dochter, opa komt langs en pakt 'm bij zijn lurven.
Heeft ie geen kladden?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is voor mijn dochter, opa komt langs en pakt 'm bij zijn lurven.
Ken je Piet niet? Vaste bewoner van CUL voor wij hier mochten kaas snoepenquote:
Sas kan niet koken....quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Ken je Piet niet? Vaste bewoner van CUL voor wij hier mochten kaas snoepen
Dat zal best, maar ik ken hem als de huiskok van Fok!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij heeft meer in huis hoor.
Deze video is niet beschikbaarquote:
Ja dat is zijn noodlot.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik ken hem als de huiskok van Fok!
Dan kan ik ook niet kokenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heeft nog nooit iets lekkers voor me op tafel gezet.
heb jij een tafel?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heeft nog nooit iets lekkers voor me op tafel gezet.
waarom?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Godverdomme ik ga 'm ff spammen met quotealarmen.
Beetje jong nog en een lelijke hont.quote:
Luisteren mot je!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beetje jong nog en een lelijke hont.
Ik ben altijd serieus anders is het zonde van al die letters die ik tiep.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:18 schreef sacha het volgende:
ow, nou, ik ken Piet niet, ik heb niets met flauweCul op Fok...
Ik wel, jij ook? Dan gaan we inderdaad bazig doenquote:
Ok ik doe mee.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel, jij ook? Dan gaan we inderdaad bazig doen
Ga je nu bremmen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gebruik dan ook een degelijk apparaat om het te bekijken...
Kunnen we hier lekker ons gang gaan zonder een huis voor herriequote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Thuis lukt dat alleen als muts op de bank in slaap gevallen is, op internet kan het altijd.
Ja, kut chromebook, maar ik ben te lui om mijn andere laptop te pakken, waar ik nog een nieuw batterij voor moet kopen, omdat dat kreng alleen aangelijnd gebruikt kan worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gebruik dan ook een degelijk apparaat om het te bekijken...
Ik ben al aardig op gang vandaag als ik zo mijn AT bekijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kunnen we hier lekker ons gang gaan zonder een huis voor herrie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |