ugh... Alleen het idee al.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Er is genoeg expertise aanwezig.
Serieus? Enige kans dat je je master cum laude gaat halen dan? Misschien is iets als buitengriffier oid leuk om te doen..quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik vind Strafrecht heerlijk en er is wel werk in als je goed genoeg bent.
Mocht ik dat niet zijn, dan ligt er een back-up plan.
Wat is dat nou voor onzinvraag? Natuurlijk is die kans er. Griffier lijkt me leuk, maar lastig om dat wereldje binnen te komen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Serieus? Enige kans dat je je master cum laude gaat halen dan? Misschien is iets als buitengriffier oid leuk om te doen..
Afgezet?quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
novietenhoederij is in verval sinds je bent afgezet.
Ben wel benieuwd wie je dat heeft wijsgemaaktquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik vind Strafrecht heerlijk en er is wel werk in als je goed genoeg bent.
Dat blijkt dan maar weerquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Welkom op Fok! Waar het bol staat van de anarchisten
Jij bent ook wel weer wat zuurder geworden hequote:Op dinsdag 1 september 2015 22:30 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie je dat heeft wijsgemaakt
Ik had de indruk dat je ook wel zo'n studententien geval wasquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzinvraag? Natuurlijk is die kans er. Griffier lijkt me leuk, maar lastig om dat wereldje binnen te komen.
Echt héquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:40 schreef Henrys het volgende:
ICT contracten is weer lekker goed geregeld, allemaal weer losse documentjes uitprinten en het vervolgens goed praten door te zeggen dat je geen klapper hoeft te kopen
Hij heeft wel gelijk hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:30 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie je dat heeft wijsgemaakt
Helemaal vertrokken?quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
etsu heeft de macht gegrepen en ties is vertrokken
In lijn met de exodus op FOK!.quote:
Heb nog wel een printer, maar die staat meer stof te happen dan in gebruik te zijn. Meeste pak ik mee als pdf op mijn slimme telefoon.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:18 schreef underground1009 het volgende:
Mwa, uitprinten, pff. Lees ze wel gewoon op m'n iPad
PAXJE....quote:Op woensdag 2 september 2015 10:56 schreef Blistering het volgende:
Is Ets helemaal van Fok verdwenen?
Wat een land moet dat zijn, als ze je dat nog moeten vertellenquote:• By law, it is not allowed to have weapons or knives.
• Beating children is not allowed by law either in public places or at home. The police have the right to arrest any one who beats children and accusing him. If a child is abused or mistreated, the concerned authorities have the right to take him from his parents and put him in a special place for children care. Parents might be accused.
• Be cautious not to quarrel in public places because the punishment is high and can reach 5 years imprisonment.
Ies koeltoer.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:08 schreef Yreal het volgende:
Reisadvies voor saudi's naar nederland van hun ambassade.
[..]
Wat een land moet dat zijn, als ze je dat nog moeten vertellen
Dus, waar gaan we dan heen?quote:Op woensdag 2 september 2015 14:12 schreef Tchock het volgende:
Zonde. FOK! is voor het einde van het jaar dood als het zo doorgaat.
Wist je dat tot 1991 verkrachting binnen het huwelijk niet strafbaar was in Nederland? Zouden ze toen ook hebben gewaarschuwd dat je in het buitenland niet je vrouw moet verkrachten omdat er hoge straffen op staan?quote:Op woensdag 2 september 2015 14:08 schreef Yreal het volgende:
Reisadvies voor saudi's naar nederland van hun ambassade.
[..]
Wat een land moet dat zijn, als ze je dat nog moeten vertellen
Dat is 2 stemmen voor viva...quote:Op woensdag 2 september 2015 14:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Al die chronisch ongestelde huisvrouwen wegpesten op het VIVA-forum.
Wist je dat ik half huilend in bed lig bij het idee zo naar strafprocesrecht te moeten?quote:Op woensdag 2 september 2015 14:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wist je dat tot 1991 verkrachting binnen het huwelijk niet strafbaar was in Nederland? Zouden ze toen ook hebben gewaarschuwd dat je in het buitenland niet je vrouw moet verkrachten omdat er hoge straffen op staan?
Aansteller. Fiks dat vak gewoon even. Iedereen kan het.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wist je dat ik half huilend in bed lig bij het idee zo naar strafprocesrecht te moeten?
Ik moet sowieso naar de examencommissie vanwege de dubbele bachelor. Die overgangsregeling is inmiddels vervallen. Mweh...quote:Op woensdag 2 september 2015 14:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aansteller. Fiks dat vak gewoon even. Iedereen kan het.
Ze hebben zelfs een speciaal board voor jou Yquote:Op woensdag 2 september 2015 14:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
www.Marokko.nl lijkt me ook wel wat.
die shit is doodquote:Op woensdag 2 september 2015 14:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs een speciaal board voor jou Yhttp://rechtenforum.nl/fo(...)tsgeschiedenis/f/19/
Paardenmeisjes geven altijd een beetje een dubbel gevoel. In de regel knap, maar wel knettergek.quote:
En liefhebber van iets groots tussen hun benen.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Paardenmeisjes geven altijd een beetje een dubbel gevoel. In de regel knap, maar wel knettergek.
[badum tssj.gif]quote:Op woensdag 2 september 2015 14:30 schreef Blistering het volgende:
[..]
En liefhebber van iets groots tussen hun benen.
Daar voorzie jij vast graag inquote:Op woensdag 2 september 2015 14:30 schreef Blistering het volgende:
[..]
En liefhebber van iets groots tussen hun benen.
Zegt de meneer met 2 motorenquote:
Iedere dame vindt die nieuwe motor helemaal prachtigquote:Op woensdag 2 september 2015 14:39 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zegt de meneer met 2 motoren
Overigens, de UU is weer lekker lui geweest. Ik moet iedere week opdrachten maken voor de werkgroepen, maar blijkbaar gebruiken ze gewoon ieder jaar dezelfde opdrachtenIk google 1 vraag en krijg gelijk alle antwoorden via Studeersnel.
Ach ja, je leert er niet zoveel van maar als ik eens te brak ben komt dit wel goed uit.
Denk dat dit enige nuance behoeft. Gedwongen seks werd binnen het huwelijk niet gezien als verkrachting.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wist je dat tot 1991 verkrachting binnen het huwelijk niet strafbaar was in Nederland? Zouden ze toen ook hebben gewaarschuwd dat je in het buitenland niet je vrouw moet verkrachten omdat er hoge straffen op staan?
Semantiek. Maar je hebt wel gelijk.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Denk dat dit enige nuance behoeft. Gedwongen seks werd binnen het huwelijk niet gezien als verkrachting.
Als strafrechtliefhebber moet je het dan niet afdoen als semantiek. Er is immers niet voldaan aan de bestanddelen van verkrachting!quote:Op woensdag 2 september 2015 17:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Semantiek. Maar je hebt wel gelijk.
quote:Op woensdag 2 september 2015 17:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als strafrechtliefhebber moet je het dan niet afdoen als semantiek. Er is immers niet voldaan aan de bestanddelen van verkrachting!
Of is het in dit geval elementen?
Je kunt mij altijd wakker maken voor een goede semantische discussie.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als strafrechtliefhebber moet je het dan niet afdoen als semantiek. Er is immers niet voldaan aan de bestanddelen van verkrachting!
Of is het in dit geval elementen?
Ik heb begrepen dat jij overdag juist slaapt. Dus je poost is innerlijk tegenstrijdig!quote:Op woensdag 2 september 2015 17:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt mij altijd wakker maken voor een goede semantische discussie.
Overdag doe ik er liever niet aan.
Lekker op dreef Mahar?quote:Op woensdag 2 september 2015 17:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat jij overdag juist slaapt. Dus je poost is innerlijk tegenstrijdig!
Ik slaap nooit overdag. De dag begint als je wakker wordt.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat jij overdag juist slaapt. Dus je poost is innerlijk tegenstrijdig!
Zijn er al veel masters die een 7 gemiddeld als harde eis stellen? En welke universiteiten doen daar al aan mee?quote:Op woensdag 2 september 2015 17:35 schreef Yreal het volgende:
Wat vinden jullie van de ontwikkeling dat steeds meer masters een 7 gemiddeld in de bachelor vereist stellen?
Maar je zei niet als je dag begint, je zei overdag. Overdag in het spraakgebruik is de uren dat het licht is dan wel de 'normale' dag voor de 'gemiddelde' persoon.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik slaap nooit overdag. De dag begint als je wakker wordt.
http://www.elsevier.nl/Ke(...)gen-omhoog-2679369W/quote:Op woensdag 2 september 2015 17:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zijn er al veel masters die een 7 gemiddeld als harde eis stellen? En welke universiteiten doen daar al aan mee?
Hmm.. EUR/VU voor als nog. Ben benieuwd hoe snel andere uni's overschakelen op hetzelfde. En 7 als in 7,0 precies of afgerond 7?quote:Op woensdag 2 september 2015 17:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/Ke(...)gen-omhoog-2679369W/
Rustig dagje op kantoor of zo?quote:Op woensdag 2 september 2015 17:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Maar je zei niet als je dag begint, je zei overdag. Overdag in het spraakgebruik is de uren dat het licht is dan wel de 'normale' dag voor de 'gemiddelde' persoon.
Nu gaan we Haviltexen!
niet per se tegen, maar dan moet een bachelor voldoende ook naar de 7. Een 6 is blijkbaar niet voldoende.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/Ke(...)gen-omhoog-2679369W/
Dan zijn we af van de zesjescultuur, hallo zeventjescultuurquote:Op woensdag 2 september 2015 17:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
niet per se tegen, maar dan moet een bachelor voldoende ook naar de 7. Een 6 is blijkbaar niet voldoende.
maarja, een juridische bachelor is niks. Gooi dan meteen iedereen met geen 7.5 gemiddeld er in het 1ste jaar uit. Scheelt weer geld.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan zijn we af van de zesjescultuur, hallo zeventjescultuur
Doe jij er toch nog best lang over om niks te halenquote:Op woensdag 2 september 2015 17:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
maarja, een juridische bachelor is niks. Gooi dan meteen iedereen met geen 7.5 gemiddeld er in het 1ste jaar uit. Scheelt weer geld.
Die zijn er al. Althans, op papier.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:50 schreef Yreal het volgende:
Doe dan harde eisen voor de bachelor. Dat zou logischer zijn.
goed hequote:Op woensdag 2 september 2015 17:48 schreef Blistering het volgende:
[..]
Doe jij er toch nog best lang over om niks te halen
vwo, hbo-p of 21+ toets is niet bijzonder hard.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die zijn er al. Althans, op papier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |