Dus, waar gaan we dan heen?quote:Op woensdag 2 september 2015 14:12 schreef Tchock het volgende:
Zonde. FOK! is voor het einde van het jaar dood als het zo doorgaat.
Wist je dat tot 1991 verkrachting binnen het huwelijk niet strafbaar was in Nederland? Zouden ze toen ook hebben gewaarschuwd dat je in het buitenland niet je vrouw moet verkrachten omdat er hoge straffen op staan?quote:Op woensdag 2 september 2015 14:08 schreef Yreal het volgende:
Reisadvies voor saudi's naar nederland van hun ambassade.
[..]
Wat een land moet dat zijn, als ze je dat nog moeten vertellen
Dat is 2 stemmen voor viva...quote:Op woensdag 2 september 2015 14:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Al die chronisch ongestelde huisvrouwen wegpesten op het VIVA-forum.
Wist je dat ik half huilend in bed lig bij het idee zo naar strafprocesrecht te moeten?quote:Op woensdag 2 september 2015 14:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wist je dat tot 1991 verkrachting binnen het huwelijk niet strafbaar was in Nederland? Zouden ze toen ook hebben gewaarschuwd dat je in het buitenland niet je vrouw moet verkrachten omdat er hoge straffen op staan?
Aansteller. Fiks dat vak gewoon even. Iedereen kan het.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wist je dat ik half huilend in bed lig bij het idee zo naar strafprocesrecht te moeten?
Ik moet sowieso naar de examencommissie vanwege de dubbele bachelor. Die overgangsregeling is inmiddels vervallen. Mweh...quote:Op woensdag 2 september 2015 14:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aansteller. Fiks dat vak gewoon even. Iedereen kan het.
Ze hebben zelfs een speciaal board voor jou Yquote:Op woensdag 2 september 2015 14:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
www.Marokko.nl lijkt me ook wel wat.
die shit is doodquote:Op woensdag 2 september 2015 14:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs een speciaal board voor jou Yhttp://rechtenforum.nl/fo(...)tsgeschiedenis/f/19/
Paardenmeisjes geven altijd een beetje een dubbel gevoel. In de regel knap, maar wel knettergek.quote:
En liefhebber van iets groots tussen hun benen.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Paardenmeisjes geven altijd een beetje een dubbel gevoel. In de regel knap, maar wel knettergek.
[badum tssj.gif]quote:Op woensdag 2 september 2015 14:30 schreef Blistering het volgende:
[..]
En liefhebber van iets groots tussen hun benen.
Daar voorzie jij vast graag inquote:Op woensdag 2 september 2015 14:30 schreef Blistering het volgende:
[..]
En liefhebber van iets groots tussen hun benen.
Zegt de meneer met 2 motorenquote:
Iedere dame vindt die nieuwe motor helemaal prachtigquote:Op woensdag 2 september 2015 14:39 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zegt de meneer met 2 motoren
Overigens, de UU is weer lekker lui geweest. Ik moet iedere week opdrachten maken voor de werkgroepen, maar blijkbaar gebruiken ze gewoon ieder jaar dezelfde opdrachtenIk google 1 vraag en krijg gelijk alle antwoorden via Studeersnel.
Ach ja, je leert er niet zoveel van maar als ik eens te brak ben komt dit wel goed uit.
Denk dat dit enige nuance behoeft. Gedwongen seks werd binnen het huwelijk niet gezien als verkrachting.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wist je dat tot 1991 verkrachting binnen het huwelijk niet strafbaar was in Nederland? Zouden ze toen ook hebben gewaarschuwd dat je in het buitenland niet je vrouw moet verkrachten omdat er hoge straffen op staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |