Wat een toeval, ben die serie net aan het kijken nuquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:35 schreef Accursius het volgende:
Narcos op Netflix is echt een aanraderheel tof.
Welke epi ben je nu? Ben nu al bij 5 in twee dagen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:47 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wat een toeval, ben die serie net aan het kijken nu
Pilot gezien, beviel me absoluut.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:59 schreef Accursius het volgende:
W
[..]
Welke epi ben je nu? Ben nu al bij 5 in twee dagen.
Kerstpakketten inpakken?quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:15 schreef Boterbartje het volgende:
Ach, nietsnutten. Maak wat van je leven
dus je pakt ze wel in?quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:47 schreef Boterbartje het volgende:
Ik doe niet aan inpakken, dat is werk voor simpele mensen.
Ha ha. Je kan altijd proberen grappig te doen, maar als je een beetje kan lezen dikkop.. dan is 'ik doe niet aan inpakken' vrij duidelijk.quote:
Die heb ik komend blok ook weer nodig. Mag van de faculteit de 2011 druk gebruiken die ik nog had, scheelt weer wat knaken.quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:37 schreef Blistering het volgende:
Het Nederlands Strafprocesrecht van Corstens is wel, leest heel goed weg.
Dan ga ik die maar eens halen. Ons Strafrecht leest absoluut niet goed weg.quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:37 schreef Blistering het volgende:
Het Nederlands Strafprocesrecht van Corstens is wel, leest heel goed weg.
Ons Strafrecht vind ik nog wel meevallen. Capita Strafrecht van Mevis vind ik niet bepaald een aanrader.quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan ga ik die maar eens halen. Ons Strafrecht leest absoluut niet goed weg.
neuquote:Op dinsdag 1 september 2015 16:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
RGS horde is dan eindelijk gehaald?
Jij doet de master strafrecht?quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heb ik komend blok ook weer nodig. Mag van de faculteit de 2011 druk gebruiken die ik nog had, scheelt weer wat knaken.
3dequote:Op dinsdag 1 september 2015 17:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dacht alHoeveelste keer nu inmiddels?
Al aangemeld voor de bijstand?quote:
Maar natuurlijk. Dit is slechts het begin van een rijke en noemenswaardige bijstandscarrière.quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Al aangemeld voor de bijstand?
Is het echt zo beroerd?quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Dit is slechts het begin van een rijke en noemenswaardige bijstandscarrière.
Maar even serieus, die doe je dan naast een master waar je wel wat mee kan?quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Dit is slechts het begin van een rijke en noemenswaardige bijstandscarrière.
Precies, gewoon doen wat je leuk vindt. Carrière maken wordt ook overschat. Groeten vanuit Zoetermeer.quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:10 schreef Blistering het volgende:
[..]
Is het echt zo beroerd?
Strafrecht is zo leuk, blergh.
Respect voor jou dat je dan gewoon doet wat je het tofste vindt! Zo hoort het wel te gaan eigenlijk.
Ik bespeur enig sarcasme in deze post. Groeten vanuit Zimbabwe.quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Precies, gewoon doen wat je leuk vindt. Carrière maken wordt ook overschat. Groeten vanuit Zoetermeer.
Zimbabwe. Met scammen valt vast ook wat geld te verdienen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:14 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik bespeur enig sarcasme in deze post. Groeten vanuit Zimbabwe.
Ben er nog nooit geweest, dus ik vrees dat ik je moet teleurstellen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zimbabwe. Met scammen valt vast ook wat geld te verdienen.
Zoetermeer doet waarschijnlijk geen belletje bij je rinkelen?
Nee, natuurlijk niet. Ik vind Strafrecht heerlijk en er is wel werk in als je goed genoeg bent.quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:12 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Maar even serieus, die doe je dan naast een master waar je wel wat mee kan?
Bijles rechtsgeschiedenis geven aan Y? Slapend rijk worden man!quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik vind Strafrecht heerlijk en er is wel werk in als je goed genoeg bent.
Mocht ik dat niet zijn, dan ligt er een back-up plan.
Moet je ook zeker niet doen denk ik. De gemeentebalie Zoetermeer is nogal een dingetje in dit topic.quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:19 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest, dus ik vrees dat ik je moet teleurstellen.
Was overigens ook zeker niet van plan om er in de nabije toekomst heen te gaan.
Hmm, ben je nog op zoek naar een capita Y?quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Bijles rechtsgeschiedenis geven aan Y? Slapend rijk worden man!
Die mag ik binnenkort gaan gebruikenquote:Op dinsdag 1 september 2015 12:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ons Strafrecht vind ik nog wel meevallen. Capita Strafrecht van Mevis vind ik niet bepaald een aanrader.
novietenhoederij is in verval sinds je bent afgezet.quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zimbabwe. Met scammen valt vast ook wat geld te verdienen.
Zoetermeer doet waarschijnlijk geen belletje bij je rinkelen?
ugh... Alleen het idee al.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Er is genoeg expertise aanwezig.
Serieus? Enige kans dat je je master cum laude gaat halen dan? Misschien is iets als buitengriffier oid leuk om te doen..quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik vind Strafrecht heerlijk en er is wel werk in als je goed genoeg bent.
Mocht ik dat niet zijn, dan ligt er een back-up plan.
Wat is dat nou voor onzinvraag? Natuurlijk is die kans er. Griffier lijkt me leuk, maar lastig om dat wereldje binnen te komen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Serieus? Enige kans dat je je master cum laude gaat halen dan? Misschien is iets als buitengriffier oid leuk om te doen..
Afgezet?quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
novietenhoederij is in verval sinds je bent afgezet.
Ben wel benieuwd wie je dat heeft wijsgemaaktquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat blijkt dan maar weerquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Welkom op Fok! Waar het bol staat van de anarchisten
Jij bent ook wel weer wat zuurder geworden hequote:Op dinsdag 1 september 2015 22:30 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie je dat heeft wijsgemaakt
Ik had de indruk dat je ook wel zo'n studententien geval wasquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzinvraag? Natuurlijk is die kans er. Griffier lijkt me leuk, maar lastig om dat wereldje binnen te komen.
Echt héquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:40 schreef Henrys het volgende:
ICT contracten is weer lekker goed geregeld, allemaal weer losse documentjes uitprinten en het vervolgens goed praten door te zeggen dat je geen klapper hoeft te kopen
Hij heeft wel gelijk hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:30 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie je dat heeft wijsgemaakt
Helemaal vertrokken?quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
etsu heeft de macht gegrepen en ties is vertrokken
In lijn met de exodus op FOK!.quote:
Heb nog wel een printer, maar die staat meer stof te happen dan in gebruik te zijn. Meeste pak ik mee als pdf op mijn slimme telefoon.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:18 schreef underground1009 het volgende:
Mwa, uitprinten, pff. Lees ze wel gewoon op m'n iPad
PAXJE....quote:Op woensdag 2 september 2015 10:56 schreef Blistering het volgende:
Is Ets helemaal van Fok verdwenen?
Wat een land moet dat zijn, als ze je dat nog moeten vertellenquote:• By law, it is not allowed to have weapons or knives.
• Beating children is not allowed by law either in public places or at home. The police have the right to arrest any one who beats children and accusing him. If a child is abused or mistreated, the concerned authorities have the right to take him from his parents and put him in a special place for children care. Parents might be accused.
• Be cautious not to quarrel in public places because the punishment is high and can reach 5 years imprisonment.
Ies koeltoer.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:08 schreef Yreal het volgende:
Reisadvies voor saudi's naar nederland van hun ambassade.
[..]
Wat een land moet dat zijn, als ze je dat nog moeten vertellen
Dus, waar gaan we dan heen?quote:Op woensdag 2 september 2015 14:12 schreef Tchock het volgende:
Zonde. FOK! is voor het einde van het jaar dood als het zo doorgaat.
Wist je dat tot 1991 verkrachting binnen het huwelijk niet strafbaar was in Nederland? Zouden ze toen ook hebben gewaarschuwd dat je in het buitenland niet je vrouw moet verkrachten omdat er hoge straffen op staan?quote:Op woensdag 2 september 2015 14:08 schreef Yreal het volgende:
Reisadvies voor saudi's naar nederland van hun ambassade.
[..]
Wat een land moet dat zijn, als ze je dat nog moeten vertellen
Dat is 2 stemmen voor viva...quote:Op woensdag 2 september 2015 14:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Al die chronisch ongestelde huisvrouwen wegpesten op het VIVA-forum.
Wist je dat ik half huilend in bed lig bij het idee zo naar strafprocesrecht te moeten?quote:Op woensdag 2 september 2015 14:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wist je dat tot 1991 verkrachting binnen het huwelijk niet strafbaar was in Nederland? Zouden ze toen ook hebben gewaarschuwd dat je in het buitenland niet je vrouw moet verkrachten omdat er hoge straffen op staan?
Aansteller. Fiks dat vak gewoon even. Iedereen kan het.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wist je dat ik half huilend in bed lig bij het idee zo naar strafprocesrecht te moeten?
Ik moet sowieso naar de examencommissie vanwege de dubbele bachelor. Die overgangsregeling is inmiddels vervallen. Mweh...quote:Op woensdag 2 september 2015 14:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aansteller. Fiks dat vak gewoon even. Iedereen kan het.
Ze hebben zelfs een speciaal board voor jou Yquote:Op woensdag 2 september 2015 14:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
www.Marokko.nl lijkt me ook wel wat.
die shit is doodquote:Op woensdag 2 september 2015 14:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs een speciaal board voor jou Yhttp://rechtenforum.nl/fo(...)tsgeschiedenis/f/19/
Paardenmeisjes geven altijd een beetje een dubbel gevoel. In de regel knap, maar wel knettergek.quote:
En liefhebber van iets groots tussen hun benen.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Paardenmeisjes geven altijd een beetje een dubbel gevoel. In de regel knap, maar wel knettergek.
[badum tssj.gif]quote:Op woensdag 2 september 2015 14:30 schreef Blistering het volgende:
[..]
En liefhebber van iets groots tussen hun benen.
Daar voorzie jij vast graag inquote:Op woensdag 2 september 2015 14:30 schreef Blistering het volgende:
[..]
En liefhebber van iets groots tussen hun benen.
Zegt de meneer met 2 motorenquote:
Iedere dame vindt die nieuwe motor helemaal prachtigquote:Op woensdag 2 september 2015 14:39 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zegt de meneer met 2 motoren
Overigens, de UU is weer lekker lui geweest. Ik moet iedere week opdrachten maken voor de werkgroepen, maar blijkbaar gebruiken ze gewoon ieder jaar dezelfde opdrachtenIk google 1 vraag en krijg gelijk alle antwoorden via Studeersnel.
Ach ja, je leert er niet zoveel van maar als ik eens te brak ben komt dit wel goed uit.
Denk dat dit enige nuance behoeft. Gedwongen seks werd binnen het huwelijk niet gezien als verkrachting.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wist je dat tot 1991 verkrachting binnen het huwelijk niet strafbaar was in Nederland? Zouden ze toen ook hebben gewaarschuwd dat je in het buitenland niet je vrouw moet verkrachten omdat er hoge straffen op staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |