Wat een toeval, ben die serie net aan het kijken nuquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:35 schreef Accursius het volgende:
Narcos op Netflix is echt een aanraderheel tof.
Welke epi ben je nu? Ben nu al bij 5 in twee dagen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:47 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wat een toeval, ben die serie net aan het kijken nu
Pilot gezien, beviel me absoluut.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:59 schreef Accursius het volgende:
W
[..]
Welke epi ben je nu? Ben nu al bij 5 in twee dagen.
Kerstpakketten inpakken?quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:15 schreef Boterbartje het volgende:
Ach, nietsnutten. Maak wat van je leven
dus je pakt ze wel in?quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:47 schreef Boterbartje het volgende:
Ik doe niet aan inpakken, dat is werk voor simpele mensen.
Ha ha. Je kan altijd proberen grappig te doen, maar als je een beetje kan lezen dikkop.. dan is 'ik doe niet aan inpakken' vrij duidelijk.quote:
Die heb ik komend blok ook weer nodig. Mag van de faculteit de 2011 druk gebruiken die ik nog had, scheelt weer wat knaken.quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:37 schreef Blistering het volgende:
Het Nederlands Strafprocesrecht van Corstens is wel, leest heel goed weg.
Dan ga ik die maar eens halen. Ons Strafrecht leest absoluut niet goed weg.quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:37 schreef Blistering het volgende:
Het Nederlands Strafprocesrecht van Corstens is wel, leest heel goed weg.
Ons Strafrecht vind ik nog wel meevallen. Capita Strafrecht van Mevis vind ik niet bepaald een aanrader.quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan ga ik die maar eens halen. Ons Strafrecht leest absoluut niet goed weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |