Semantiek. Maar je hebt wel gelijk.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Denk dat dit enige nuance behoeft. Gedwongen seks werd binnen het huwelijk niet gezien als verkrachting.
Als strafrechtliefhebber moet je het dan niet afdoen als semantiek. Er is immers niet voldaan aan de bestanddelen van verkrachting!quote:Op woensdag 2 september 2015 17:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Semantiek. Maar je hebt wel gelijk.
quote:Op woensdag 2 september 2015 17:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als strafrechtliefhebber moet je het dan niet afdoen als semantiek. Er is immers niet voldaan aan de bestanddelen van verkrachting!
Of is het in dit geval elementen?
Je kunt mij altijd wakker maken voor een goede semantische discussie.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als strafrechtliefhebber moet je het dan niet afdoen als semantiek. Er is immers niet voldaan aan de bestanddelen van verkrachting!
Of is het in dit geval elementen?
Ik heb begrepen dat jij overdag juist slaapt. Dus je poost is innerlijk tegenstrijdig!quote:Op woensdag 2 september 2015 17:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt mij altijd wakker maken voor een goede semantische discussie.
Overdag doe ik er liever niet aan.
Lekker op dreef Mahar?quote:Op woensdag 2 september 2015 17:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat jij overdag juist slaapt. Dus je poost is innerlijk tegenstrijdig!
Ik slaap nooit overdag. De dag begint als je wakker wordt.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat jij overdag juist slaapt. Dus je poost is innerlijk tegenstrijdig!
Zijn er al veel masters die een 7 gemiddeld als harde eis stellen? En welke universiteiten doen daar al aan mee?quote:Op woensdag 2 september 2015 17:35 schreef Yreal het volgende:
Wat vinden jullie van de ontwikkeling dat steeds meer masters een 7 gemiddeld in de bachelor vereist stellen?
Maar je zei niet als je dag begint, je zei overdag. Overdag in het spraakgebruik is de uren dat het licht is dan wel de 'normale' dag voor de 'gemiddelde' persoon.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik slaap nooit overdag. De dag begint als je wakker wordt.
http://www.elsevier.nl/Ke(...)gen-omhoog-2679369W/quote:Op woensdag 2 september 2015 17:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zijn er al veel masters die een 7 gemiddeld als harde eis stellen? En welke universiteiten doen daar al aan mee?
Hmm.. EUR/VU voor als nog. Ben benieuwd hoe snel andere uni's overschakelen op hetzelfde. En 7 als in 7,0 precies of afgerond 7?quote:Op woensdag 2 september 2015 17:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/Ke(...)gen-omhoog-2679369W/
Rustig dagje op kantoor of zo?quote:Op woensdag 2 september 2015 17:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Maar je zei niet als je dag begint, je zei overdag. Overdag in het spraakgebruik is de uren dat het licht is dan wel de 'normale' dag voor de 'gemiddelde' persoon.
Nu gaan we Haviltexen!
niet per se tegen, maar dan moet een bachelor voldoende ook naar de 7. Een 6 is blijkbaar niet voldoende.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/Ke(...)gen-omhoog-2679369W/
Dan zijn we af van de zesjescultuur, hallo zeventjescultuurquote:Op woensdag 2 september 2015 17:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
niet per se tegen, maar dan moet een bachelor voldoende ook naar de 7. Een 6 is blijkbaar niet voldoende.
maarja, een juridische bachelor is niks. Gooi dan meteen iedereen met geen 7.5 gemiddeld er in het 1ste jaar uit. Scheelt weer geld.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan zijn we af van de zesjescultuur, hallo zeventjescultuur
Doe jij er toch nog best lang over om niks te halenquote:Op woensdag 2 september 2015 17:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
maarja, een juridische bachelor is niks. Gooi dan meteen iedereen met geen 7.5 gemiddeld er in het 1ste jaar uit. Scheelt weer geld.
Die zijn er al. Althans, op papier.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:50 schreef Yreal het volgende:
Doe dan harde eisen voor de bachelor. Dat zou logischer zijn.
goed hequote:Op woensdag 2 september 2015 17:48 schreef Blistering het volgende:
[..]
Doe jij er toch nog best lang over om niks te halen
vwo, hbo-p of 21+ toets is niet bijzonder hard.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die zijn er al. Althans, op papier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |