je kent mij, altijd alles goed voor elkaarquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:41 schreef Tchock het volgende:
Als hij hier géén geld voor krijgt heeft hij het niet erg goed uitonderhandeld.
[..]
[..]
[..]
Ja.quote:
Oef.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 07:53 schreef Joosie200 het volgende:
Ik heb wat met belangrijke dagen en dat er een wisselstoring is of aanrijding wat dan ook. Zat om 6u47 in de trein, deze rijdt niet ivm wisselstoring. Bussen komen nu pas opdagen en ik moet om 10u het gesprek houden.
Ik was uiteindelijk om half tien in Groningen. Mondeling heeft een uur geduurd. En ik heb het gehaald. Bachelorbul op papier in de knip. Scheelt weer met duo.quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik was uiteindelijk om half tien in Groningen. Mondeling heeft een uur geduurd. En ik heb het gehaald. Bachelorbul op papier in de knip. Scheelt weer met duo.
Jup en hij is hoofddocent. Zat in zijn werkkamer met een andere docent ter controle. (ene Boer) Hij vatte het goed samen. Ik heb genoeg kennis, maar ik heb moeite me het uitwerken van de dwarsverbanden. Later in de praktijk moet je je daar wel bewust van zijn. Een fout is zo gemaakt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Goed bezig
Was dat dat vak met die hoogleraar waar je zo mee botste?
Nope, geen geldquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
B, nog vliegreisjes in de planning?
Mooi gedaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik was uiteindelijk om half tien in Groningen. Mondeling heeft een uur geduurd. En ik heb het gehaald. Bachelorbul op papier in de knip. Scheelt weer met duo.
Lekker meuk hamsteren, nee bedanktquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Gaat iemand nog profiteren van de hunt op Ibood?
Hoe dan?!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Turijn in september en polen in november. Turijn is 24 euro, polen 20.
Binnenkort voor het eerst met wizzair. Moet je al bijbetalen voor bagage in de overhead lockers...quote:
Absurd idd.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Binnenkort voor het eerst met wizzair. Moet je al bijbetalen voor bagage in de overhead lockers...
Vetquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Turijn in september en polen in november. Turijn is 24 euro, polen 20.
Vriendin loopt moeilijk te doen om een dagje school missen. Wil nog met haar kerstshoppen ergens, maar ik krijg op zaterdag echt geen vrij in december.quote:
Ik heb alles nu besteld en jaarrekeninglezen via bol. Boekhouden Geboekstaafd via de zoekfunctie gevonden op JFV website.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:36 schreef Accursius het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk zelf gewoon druk 10 ofzo geregeld voor bedrijfseco, welke WG zit je?
De boxen zijn nog leuk, maar dan crasht de site direct door de massale toestroom en iedereen die tegelijkertijd op de donkere pixels klikt om de bestelling te kunnen afronden. Andere aanbiedingen zijn geen aanbieding (want goedkoper elders te halen) of gewoon niet de items die echt de moeite waard zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik heb alleen wat opzetborsteltjes gekocht. Voor de rest heb ik geen plannen om meer te halen tijdens de hunt.
Wel 2011quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:26 schreef Accursius het volgende:
Iemand hier toevallig nog het boek: Belastingrecht voor het HO 2014 te koop?
ike?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wie gaat hier nog overheen dames en heren?
Fiscaal rechtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:28 schreef Boterbartje het volgende:
Dat is toch een hbo boek.. Wat moet dat in dit topic?
Eerstejaarsboek voor een inleidingsvak waar het belastingrecht betreft. HO als in hoger onderwijs als in hbo en wo tezamen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:28 schreef Boterbartje het volgende:
Dat is toch een hbo boek.. Wat moet dat in dit topic?
Jup, is echt 10% op de normale prijs en daardoor goedkoper dan bij bolquote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zijn jullie ook lid van de Juridische Faculteitsvereniging in Groningen? De site claimt dat je 10% korting krijgt op boeken, maar kan de prijzen van de boeken niet zienIs het goedkoper dan bestellen bij bol.com?
Voor 31 augustus is op tijd héquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
![]()
![]()
![]()
Tweede master net op het randje nog binnen gehaald.
![]()
![]()
![]()
Vanmiddag even snel bul aanvragen.
Gratz!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Baas. Feli.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar begin je mee?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:29 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Baas. Feli.
Maandag begin ik dan eindelijk met m'n opleiding (8:20 beginnen bah), vandaag te zien gekregen wie er in m'n onderwijsgroep zit. Ken uiteraard niemand maar dat is te verwachten
Oh excuses. Het vak heet Inleiding rechtswetenschapquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik bedoelde het vak.
Leuk vak om te starten.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:44 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Oh excuses. Het vak heet Inleiding rechtswetenschap
Veel succes en plezier in ieder geval!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:10 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
We zullen het zien vanaf maandag.
8:20? Wat zijn dat voor tijdenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:29 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Baas. Feli.
Maandag begin ik dan eindelijk met m'n opleiding (8:20 beginnen bah), vandaag te zien gekregen wie er in m'n onderwijsgroep zit. Ken uiteraard niemand maar dat is te verwachten
Bedanktquote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Veel succes en plezier in ieder geval!
Ja hoop voor ze dat dit niet altijd is, dit is m'n programma dan:quote:
Bedankt voor je sarcastische opmerking.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:42 schreef Boterbartje het volgende:
Rickert, jij lijkt mij echt een leuke vent
Een goede morgen it isquote:Geachte heer, mevrouw, Gefeliciteerd! U heeft alle goedgekeurde onderdelen van het bachelorprogramma van uw opleiding met een positief resultaat afgerond. Daarmee heeft u het afsluitend examen behaald. De examencommissie heeft daarom het voornemen om uw afstudeerdatum vast te stellen en uw opleiding administratief af te ronden. De afstudeerdatum wordt de datum van uw laatst behaalde onderdeel mits u op juiste wijze staat ingeschreven.
Ah joh, van horloges die gemaakt worden door bedrijven die zich eigenlijk met kleding (of uberhaupt iets anders) bezighouden moet je ook gewoon wegblijven.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:15 schreef underground1009 het volgende:
Er was vanochtend bij de hunt een stalen Hugo Boss-horloge voor 160 of 170 geloof ik, normaal 450. Spijt dat ik die niet heb gekocht
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hugo is toch primair parfumerie? Dat ze dan nog kleding en horloges er naast doen zegt genoeg om er van weg te blijven ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah joh, van horloges die gemaakt worden door bedrijven die zich eigenlijk met kleding (of uberhaupt iets anders) bezighouden moet je ook gewoon wegblijven.
Behalve Microsoftquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah joh, van horloges die gemaakt worden door bedrijven die zich eigenlijk met kleding (of uberhaupt iets anders) bezighouden moet je ook gewoon wegblijven.
Huge Boss is, voor zover ik weet, begonnen met kleding (uniformen voor de Duitsers in WO II etc).quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hugo is toch primair parfumerie? Dat ze dan nog kleding en horloges er naast doen zegt genoeg om er van weg te blijven ja.
Kan ik me voorstellen. Datzelfde zal ik hebben zodra ik een uitnodiging ontvang voor de uitreiking.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:42 schreef Tchock het volgende:
Bachelors opgehaald. Nu voelt het echt.
Nooit van gehoord, dus even opgezocht. Lijkt me zwaarquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:53 schreef Yreal het volgende:
Net officieel met cowden gediagnosticeerd.
quote:Een groter hoofd en onderhuidse vetbulten zijn andere kenmerken van de ziekte van Cowden.
ja lollig...quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:49 schreef Maharbal het volgende:
Ik mag dit niet doen, maar ik moest toch lachen.
[..]
Dubbelquote:
Heavy shit man. Sterkte.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:53 schreef Yreal het volgende:
Sterkte!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:53 schreef Yreal het volgende:
Hun core business is volgens mij kledij.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hugo is toch primair parfumerie? Dat ze dan nog kleding en horloges er naast doen zegt genoeg om er van weg te blijven ja.
Leuk zeg.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:49 schreef Maharbal het volgende:
Ik mag dit niet doen, maar ik moest toch lachen.
[..]
Kutzooi.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:53 schreef Yreal het volgende:
en dat terwijl spaargeld prima is aan te slaan voor werkelijke rendementen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:32 schreef Tchock het volgende:
Ik vind de plannen voor de nieuwe vermogensrendementsheffing eigenlijk best redelijk. Vrijstelling omhoog naar 25K en over de rest een systeem met forfaitair rendement in schijven van 2,9 tot 5,5%.
Sterkte.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:53 schreef Yreal het volgende:
Beterschapquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:53 schreef Yreal het volgende:
Plus dat van huizenkopers verwacht wordt dat ze straks eigen geld meenemen na de volledige afbouw naar 100% financiering. 25k is leuk als buffer, maar kosten koper uit eigen zak betalen en dat buffertje is zo geslonken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
en dat terwijl spaargeld prima is aan te slaan voor werkelijke rendementen.
maar dat is natuurlijk niet per se rendement. Als jij periodiek spaart wordt dat ook belast.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Plus dat van huizenkopers verwacht wordt dat ze straks eigen geld meenemen na de volledige afbouw naar 100% financiering. 25k is leuk als buffer, maar kosten koper uit eigen zak betalen en dat buffertje is zo geslonken.
Werkelijk rendement zal men wel teveel gedoe vinden. Terwijl je toch de stand per 1-1 sowieso al weet als fiscus. Nieuwe stand per 1-1 minus oude stand per 1-1 afgelopen jaar = verschil belasten op basis van werkelijk rendement. Is vast ook een politieke keuze dat ze liever gaan werken met forfaitaire schijven.
Morgen maar vieren dan? Moto huren en rondcruisen maar. Is voorlopig de laatste warme, zonnige zomerdag.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hop, motorrijbewijs ook binnen.
Lekker weekje.
Dan heb ik het nieuwe pasje nog nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Morgen maar vieren dan? Moto huren en rondcruisen maar. Is voorlopig de laatste warme, zonnige zomerdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |