Baas. Feli.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
![]()
![]()
![]()
Tweede master net op het randje nog binnen gehaald.
![]()
![]()
![]()
Vanmiddag even snel bul aanvragen.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar begin je mee?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:29 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Baas. Feli.
Maandag begin ik dan eindelijk met m'n opleiding (8:20 beginnen bah), vandaag te zien gekregen wie er in m'n onderwijsgroep zit. Ken uiteraard niemand maar dat is te verwachten
Oh excuses. Het vak heet Inleiding rechtswetenschapquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik bedoelde het vak.
Leuk vak om te starten.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:44 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Oh excuses. Het vak heet Inleiding rechtswetenschap
Veel succes en plezier in ieder geval!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:10 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
We zullen het zien vanaf maandag.
8:20? Wat zijn dat voor tijdenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:29 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Baas. Feli.
Maandag begin ik dan eindelijk met m'n opleiding (8:20 beginnen bah), vandaag te zien gekregen wie er in m'n onderwijsgroep zit. Ken uiteraard niemand maar dat is te verwachten
Bedanktquote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Veel succes en plezier in ieder geval!
Ja hoop voor ze dat dit niet altijd is, dit is m'n programma dan:quote:
Bedankt voor je sarcastische opmerking.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:42 schreef Boterbartje het volgende:
Rickert, jij lijkt mij echt een leuke vent
Een goede morgen it isquote:Geachte heer, mevrouw, Gefeliciteerd! U heeft alle goedgekeurde onderdelen van het bachelorprogramma van uw opleiding met een positief resultaat afgerond. Daarmee heeft u het afsluitend examen behaald. De examencommissie heeft daarom het voornemen om uw afstudeerdatum vast te stellen en uw opleiding administratief af te ronden. De afstudeerdatum wordt de datum van uw laatst behaalde onderdeel mits u op juiste wijze staat ingeschreven.
Ah joh, van horloges die gemaakt worden door bedrijven die zich eigenlijk met kleding (of uberhaupt iets anders) bezighouden moet je ook gewoon wegblijven.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:15 schreef underground1009 het volgende:
Er was vanochtend bij de hunt een stalen Hugo Boss-horloge voor 160 of 170 geloof ik, normaal 450. Spijt dat ik die niet heb gekocht
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hugo is toch primair parfumerie? Dat ze dan nog kleding en horloges er naast doen zegt genoeg om er van weg te blijven ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah joh, van horloges die gemaakt worden door bedrijven die zich eigenlijk met kleding (of uberhaupt iets anders) bezighouden moet je ook gewoon wegblijven.
Behalve Microsoftquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah joh, van horloges die gemaakt worden door bedrijven die zich eigenlijk met kleding (of uberhaupt iets anders) bezighouden moet je ook gewoon wegblijven.
Huge Boss is, voor zover ik weet, begonnen met kleding (uniformen voor de Duitsers in WO II etc).quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hugo is toch primair parfumerie? Dat ze dan nog kleding en horloges er naast doen zegt genoeg om er van weg te blijven ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |