je kent mij, altijd alles goed voor elkaarquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:41 schreef Tchock het volgende:
Als hij hier géén geld voor krijgt heeft hij het niet erg goed uitonderhandeld.
[..]
[..]
[..]
Ja.quote:
Oef.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 07:53 schreef Joosie200 het volgende:
Ik heb wat met belangrijke dagen en dat er een wisselstoring is of aanrijding wat dan ook. Zat om 6u47 in de trein, deze rijdt niet ivm wisselstoring. Bussen komen nu pas opdagen en ik moet om 10u het gesprek houden.
Ik was uiteindelijk om half tien in Groningen. Mondeling heeft een uur geduurd. En ik heb het gehaald. Bachelorbul op papier in de knip. Scheelt weer met duo.quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik was uiteindelijk om half tien in Groningen. Mondeling heeft een uur geduurd. En ik heb het gehaald. Bachelorbul op papier in de knip. Scheelt weer met duo.
Jup en hij is hoofddocent. Zat in zijn werkkamer met een andere docent ter controle. (ene Boer) Hij vatte het goed samen. Ik heb genoeg kennis, maar ik heb moeite me het uitwerken van de dwarsverbanden. Later in de praktijk moet je je daar wel bewust van zijn. Een fout is zo gemaakt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Goed bezig
Was dat dat vak met die hoogleraar waar je zo mee botste?
Nope, geen geldquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
B, nog vliegreisjes in de planning?
Mooi gedaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik was uiteindelijk om half tien in Groningen. Mondeling heeft een uur geduurd. En ik heb het gehaald. Bachelorbul op papier in de knip. Scheelt weer met duo.
Lekker meuk hamsteren, nee bedanktquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Gaat iemand nog profiteren van de hunt op Ibood?
Hoe dan?!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Turijn in september en polen in november. Turijn is 24 euro, polen 20.
Binnenkort voor het eerst met wizzair. Moet je al bijbetalen voor bagage in de overhead lockers...quote:
Absurd idd.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Binnenkort voor het eerst met wizzair. Moet je al bijbetalen voor bagage in de overhead lockers...
Vetquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Turijn in september en polen in november. Turijn is 24 euro, polen 20.
Vriendin loopt moeilijk te doen om een dagje school missen. Wil nog met haar kerstshoppen ergens, maar ik krijg op zaterdag echt geen vrij in december.quote:
Ik heb alles nu besteld en jaarrekeninglezen via bol. Boekhouden Geboekstaafd via de zoekfunctie gevonden op JFV website.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:36 schreef Accursius het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk zelf gewoon druk 10 ofzo geregeld voor bedrijfseco, welke WG zit je?
De boxen zijn nog leuk, maar dan crasht de site direct door de massale toestroom en iedereen die tegelijkertijd op de donkere pixels klikt om de bestelling te kunnen afronden. Andere aanbiedingen zijn geen aanbieding (want goedkoper elders te halen) of gewoon niet de items die echt de moeite waard zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik heb alleen wat opzetborsteltjes gekocht. Voor de rest heb ik geen plannen om meer te halen tijdens de hunt.
Wel 2011quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:26 schreef Accursius het volgende:
Iemand hier toevallig nog het boek: Belastingrecht voor het HO 2014 te koop?
ike?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wie gaat hier nog overheen dames en heren?
Fiscaal rechtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:28 schreef Boterbartje het volgende:
Dat is toch een hbo boek.. Wat moet dat in dit topic?
Eerstejaarsboek voor een inleidingsvak waar het belastingrecht betreft. HO als in hoger onderwijs als in hbo en wo tezamen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:28 schreef Boterbartje het volgende:
Dat is toch een hbo boek.. Wat moet dat in dit topic?
Jup, is echt 10% op de normale prijs en daardoor goedkoper dan bij bolquote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zijn jullie ook lid van de Juridische Faculteitsvereniging in Groningen? De site claimt dat je 10% korting krijgt op boeken, maar kan de prijzen van de boeken niet zienIs het goedkoper dan bestellen bij bol.com?
Voor 31 augustus is op tijd héquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
![]()
![]()
![]()
Tweede master net op het randje nog binnen gehaald.
![]()
![]()
![]()
Vanmiddag even snel bul aanvragen.
Gratz!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |