Ach, voor mij staan mensen inmiddels op.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:52 schreef Yreal het volgende:
Verdomme, maak ik plaats in de trein voor 4 dames, zeggen ze dankuwel meneer.
Vervolgens trokken ze hun jassen uit en gingen ze allemaal even inspecteren of ze er nog goed uitzagen voor het feestjes waar ze heen gingenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 07:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ach, voor mij staan mensen inmiddels op.
En jij stond er vlak naast te kijken?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vervolgens trokken ze hun jassen uit en gingen ze allemaal even inspecteren of ze er nog goed uitzagen voor het feestjes waar ze heen gingen
Uiteraard.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
En jij stond er vlak naast te kijken?
Nee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:32 schreef Kuiver het volgende:
Heb voor het hele semester de boeken geleend bij de UB, kan je ze ook verlengen als iemand ze reserveert?
Inderdaad. Flikkersquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:30 schreef Joosie200 het volgende:
Ik heb voor de verandering eens de Vermande besteld. Voor ¤31,99 - ¤10 kortingsbon die ik nog had liggen besteld via bol. Loop dus over van het Kluwer kamp naar het vrijwel non-existentiële (?) VNW kamp
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:24 schreef Boterbartje het volgende:
Helemaal gek. Kluwer limited Edition!!
En weer andere reageren serieus op bundel-adoratie-posts.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:14 schreef Tchock het volgende:
De een kiest dit bundeltje, de andere dat bundeltje. Allemaal lekker uniek en individualistisch voelen.
De wet is hetzelfde. Geneuzel.
Achter de balie in schiedam hebben ze geen bundels?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik bemoei me niet in de bundeldiscussie. Als het goed is ben ik over een paar maanden klaar.
Weet ik veel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Achter de balie in schiedam hebben ze geen bundels?
Die campagnes/slogans van VNW en Kluwer spelen echt in op dat idee (be succesful, be blue... serieus VNWquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:14 schreef Tchock het volgende:
De een kiest dit bundeltje, de andere dat bundeltje. Allemaal lekker uniek en individualistisch voelen.
De wet is hetzelfde. Geneuzel.
Jaaaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:56 schreef Boterbartje het volgende:
Paar euro beknibbelen op een bundel die je het hele jaar gebruikt gaat er bij mij niet in. Kluwer Limited Edition is binnen en heb maar 1 vak dit jaar.. Maar wilde hem toch hebben.
1 vak?!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:56 schreef Boterbartje het volgende:
Paar euro beknibbelen op een bundel die je het hele jaar gebruikt gaat er bij mij niet in. Kluwer Limited Edition is binnen en heb maar 1 vak dit jaar.. Maar wilde hem toch hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |