Bans worden niet besprokenquote:Op vrijdag 4 september 2015 07:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wat is er eigenlijk met qwea gebeurd?
Dit vult toch niet?quote:Op donderdag 3 september 2015 13:06 schreef Fripsel het volgende:
Ok mijn avondeten is veranderd naar dit:
http://chickslovefood.com/5-or-less-caprese-plaattaart/
Was precies genoeg voor twee. Bladerdeeg valt wel zwaar op je maag vind ik altijd.quote:
O, nou het lijkt zo weinigquote:Op vrijdag 4 september 2015 07:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Was precies genoeg voor twee. Bladerdeeg valt wel zwaar op je maag vind ik altijd.
M'n vriend heb ik ook niet horen klagen trouwens, hij vond het heel lekker.
Het was ook geen hele grote maaltijd hoor maar voor ons gewoon goed. Ik ga het wel vaker maken denk ik, en ook met wat variatie. Andere groente en soorten kaas enzoquote:
Bladerdeeg is inderdaad vrij heftig in kcal.quote:
Ik denk het wel. Ik wil hem ook een keer met feta en tomaat, paprika en ui proberen te maken.quote:Op vrijdag 4 september 2015 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bladerdeeg is inderdaad vrij heftig in kcal.![]()
Wel lekker.Zou het invriesbaar zijn? Met kleine stukken lijkt het me wel een lekkere T.
Whehequote:Op zondag 6 september 2015 10:34 schreef Fripsel het volgende:
Sodeknetter ik kon vroeger al niet tegen alcohol maar nu helemaal niet meer was echt zat van 3 wijntjes
quote:Op zondag 6 september 2015 09:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Goedemorgen!
O: mugcake met honing, koffie
L: zonneblormpitbroodje met kaas, druiven.
T: appel, brood met pindakaas
D: prei, aardappel, snitzel pannekoeken
Ik had dit recept: http://misshealthyandhapp(...)-gezonde-kwarktaart/quote:Op maandag 7 september 2015 09:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
is het ook een jelmer kwarktaart fripsel?
lijstje
o: mugcake met honinhg
t Koffie, yoghurt met beetje honing
l: 2x brood met smeerkaas en komkommer
t: appel, rijstwafel
s: paardrijden
d: soep met stokbrood kaas
de S ligt er aan hoe het met mijn dochter gaat, die flikkerde gister van de pony af en heeft waarschijnlijk een lichte hersenschudding, dus als ze zich niet lekker voelt dan geen S vandaag.
En de rest van de week ook niet want ben alleen met de kids, mischien thuis beetje aankloten met gewichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |