Jeej voor ook ATL! Hopelijk herstel je snel van je schuiver.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:53 schreef sanger het volgende:
Mogguh![]()
Vanmorgen ATL76,9
Lijstje vandaag:
O: kwark met honing
T: banaan
L: 4 volkoren met kipfilet
T: appel
D: sperziebonen, aardappelen en filetlapje
Bewegen zit er niet echt in vandaag. Ben blauw, beurs en stijfjes na de schuiver van gisteren met de motor.
Stom vocht ook altijd!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:07 schreef gcjoel het volgende:
Lijstje:
O: Brinta met whey en suiker![]()
T: cracker sandwichspread, 4 plakjes kip
L: 2x boterham, 50gr ossenworst, 2 gebakken ei (was vergeten te koken dus moest snel!) 1 appel
T: 2x rijstwafel pindakaas
D: chili con carne (echte met draadjesvlees)
T: blokje choco, taart, 4x knappertjes
Vanmorgen pas terug op gewicht van voor zaterdag, duurde dit keer lang(en ik was maar 400gr zwaarder dus raar lijf, vocht! ongesteld! schommel de schommel!
)
Morgen hopelijk nog ff laag in de 72 aantikken en dan lekker weekend weg dus niet opletten en wel genieten!
Ik heb altijd 150 kcal per punt voor 10 punten met koekjes bodem!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:29 schreef Artoo het volgende:
Nieuwe kwarktaart staat in de koelkastDeze keer met aardbeienkwark en roggebrood en dadels als bodem. Kan straks 8 punten ā 209 kcal per punt uit de taart halen
Met die koekjesbodem zat ik steeds aan ongeveer 240kcal/punt voor 10 punten. Roggebrood ftw
U wot m8? Wat doe jij in de taart dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb altijd 150 kcal per punt voor 10 punten met koekjes bodem!
Ja, hoe?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:29 schreef Artoo het volgende:
[..]
U wot m8? Wat doe jij in de taart dan?
Ik doe altijd heel simpel dus dat zal het wel zijn:quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:29 schreef Artoo het volgende:
[..]
U wot m8? Wat doe jij in de taart dan?
Oh ja right. Ik heb er 3 scoops whey in, dan wordt het automatisch wat meer.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik doe altijd heel simpel dus dat zal het wel zijn:
bodem is: 10x Bastogne, 40gr boter
Taart: 2x optimel kwark, 1 pakje fruit naar keus, 1 schep whey, 8 blaadje gelatine
Ik kan die whey net zo goed weglaten je proeft het ook niet. Vergeet hem ook wel eens dusquote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:33 schreef Artoo het volgende:
[..]
Oh ja right. Ik heb er 3 scoops whey in, dan wordt het automatisch wat meer.
Nice! Ik neem 'm vaak juist als ontbijt, dus dan vind ik het juist wel fijn dat 'ie boven de 200 uit komt. Dat geeft net een wat betere bodem dan een puntje van 150, denk ik. Whey doe ik er ook puur in voor mijn eiwit-count (in de aardbeitaart zit ook gewoon naturel isolaat), dus dat zou ik er ook prima uit kunnen laten. Wellicht leuk voor een snack-taartquote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kan die whey net zo goed weglaten je proeft het ook niet. Vergeet hem ook wel eens dus![]()
Heb hem zo gemaakt zodat ie precies mn Griekse + muesli savonds kan vervangen. Zo past ie iedere avond in mijn lijstje
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:14 schreef Artoo het volgende:
Heb nu deze in de oven staan: http://healthyfans.com/lemon-protein-cake/
Ben benieuwd
Hmmmm droogquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:47 schreef Artoo het volgende:
De smaak is goed, maar ik vind de structuur wat meh. Misschien is 'ie iets te lang in de oven geweest, want de cake is wat droog.
Nog beterquote:
Feederquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:30 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nog beter![]()
Ik heb net een berlinerbol in m'n mik gedouwd. Had m'n vriendje meegenomen omdat ik me zo beroerd voelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |