203 cmquote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:41 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Mogguh. Heb niet het idee dat jij aan het afvallen bent!? Lijkt me eerder dat je spieren wil laten groeien?
Man van hoe lang en hoe oud? Actieve leefstijl (buiten het basketballen om)?
ik ben aan het cutten.....quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:43 schreef sandertjuh het volgende:
Niet iedereen die hier komt is aan het afvallen inderdaad
En wat is je doel? Gezonder, afvallen, aankomen, spieropbouw.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:50 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
203 cm
104 Kg
5 dagen sport (fitness en basketbal)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:40 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En wat is je doel? Gezonder, afvallen, aankomen, spieropbouw.
Snap namelijk sommige keuzes niet. Je eetkeuzes zijn veelal mager, maar neemt shakes vol met vet en suikers. En vooral veel zout!ik probeer langzaam mijn vet percentage naar beneden te halen zonder spieren kwijt te raken vandaar dat ik iedere 2 weken minder koolhyrdaten eet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar mijn shakes zitten vol vet en suikers?#team-anti-that-what-will-not-be-named
btw waar haal jij dat zout vandaan?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:40 schreef Jopie78 het volgende:
Zou rijst/pasta vervangen door linzen/bonen/bulgur/farro(spelt), duurt langer om te verteren en bevatten veel meer voedingsstoffen. Daarnaast zijn noten een goede aanvulling, zeker voor alle benodigde mineralen en goede vetten. Vis (haring, zalm, makreel - of desnoods visolie) zou ik minimaal 2 keer per week eten.
En maak eens bouillon van kip/vlees. Vol met vetten, gelatine, vit, mineralen etc.
Magere produkten eet ik zelf niet. Als ik yoghurt/kwark eet, dan ook de vette. Vol eiwit en vet, veel minder koolhydraten.
Daarom m'n namaak tRXquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:10 schreef sandertjuh het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag dan maar.. niet al te bestIets met vakantie enzo..
L: italiaanse bol van de bakker met american filet
T: roerei van 3 eieren en 2 geroosterde bruine broodjes
S: UB (laatste keer voor de vakantie de spiertjes strak zetten)
D: gaat iets bestellen worden
T: 40gr night protein
Daarna m'n mandje in om vervolgens vannacht om 2 uur in de auto te stappen richting Kroatië![]()
Helaas geen fitness accommodatie op de camping
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:57 schreef Artoo het volgende:
Morgenochtend nog 1 stuk taart, dan is 'ie op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik begon een aantal weken geleden met 35kg supportgewicht. Vanochtend probeerde ik een set van 10 reps met 20kg support net als vorige week en daarna nog 2 sets van 5 met 15kg support. Nog maar even doortrainen en dan kan het zonder
Fear is the path to the Dark Side.
Nee fissa dan kan ik een nieuwe maken! Nieuw smaakje! Nieuwe ronde nieuwe kansen!quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:01 schreef Artoo het volgende:
Hier ook een mega sport-yay: ik doe pullups in de pullup-assist-unit (dat is zo'n ding):Progress!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik begon een aantal weken geleden met 35kg supportgewicht. Vanochtend probeerde ik een set van 10 reps met 20kg support net als vorige week en daarna nog 2 sets van 5 met 15kg support. Nog maar even doortrainen en dan kan het zonderquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:01 schreef Artoo het volgende:
[..]
Nee fissa dan kan ik een nieuwe maken! Nieuw smaakje! Nieuwe ronde nieuwe kansen!![]()
Wat gaat het worden?┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Goede vraagquote:
OF ANANASquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:07 schreef Artoo het volgende:
[..]
Goede vraagIk twijfel op dit moment tussen appel/kaneel en aardbeien.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:01 schreef Artoo het volgende:
Hier ook een mega sport-yay: ik doe pullups in de pullup-assist-unit (dat is zo'n ding):Relaxed Artoo! Wat je ook een keer kunt proberen is met zo'n elastiek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik begon een aantal weken geleden met 35kg supportgewicht. Vanochtend probeerde ik een set van 10 reps met 20kg support net als vorige week en daarna nog 2 sets van 5 met 15kg support. Nog maar even doortrainen en dan kan het zonder![]()
is ook wel relaxed. Doe altijd 2 opwarmsets met hulp van vriend (couple workout,jeeejj![]()
![]()
![]()
), dan 2 met elastiek en dan nog 1 zonder hulp.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
Mooie lengtequote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:50 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
203 cm
104 Kg
5 dagen sport (fitness en basketbal)
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:07 schreef Artoo het volgende:
[..]
Aardbeiquote:
Pindakaas is vies, dus geen gemis daarquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:09 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik liet mijn pot b&f pindakaas kapot vallen
Appel/kaneel!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:07 schreef Artoo het volgende:
[..]
Oja! Maar zo'n elastiek heb ik (of de gym) niet, dus ik ben bang dat het ofwel met die machine moet doen of helemaal zelfquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:09 schreef -Peach het volgende:
[..]
Relaxed Artoo! Wat je ook een keer kunt proberen is met zo'n elastiek: [ afbeelding ]
is ook wel relaxed. Doe altijd 2 opwarmsets met hulp van vriend (couple workout,jeeejj![]()
![]()
![]()
), dan 2 met elastiek en dan nog 1 zonder hulp.
Ik heb wel vaker gelezen dat ananas in kwark nogal ranzig kan worden als je het ff laat staan ofzo..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:51 schreef Artoo het volgende:
Ja poehee zeg ananasIk denk er nog heel even over na
oh ships, dat is inderdaad zo. Ananas wordt dan heel bitter. En om nou ananas uit blik te gebruiken, meh.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker gelezen dat ananas in kwark nogal ranzig kan worden als je het ff laat staan ofzo..
Geen idee of het klopt hoor, maar zou jammer zijn!
Die appel kaneel was wel vet lekker!
Ik heb nu aardbei kers, ook lekker!
rozequote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:26 schreef Artoo het volgende:
[..]
oh ships, dat is inderdaad zo. Ananas wordt dan heel bitter. En om nou ananas uit blik te gebruiken, meh.
Aardbei/bosvrucht wordt het dan denk ik. Roze is al een aantal taarten geleden!
Flauwe eigenschap.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:26 schreef Artoo het volgende:
[..]
oh ships, dat is inderdaad zo. Ananas wordt dan heel bitter. En om nou ananas uit blik te gebruiken, meh.
Aardbei/bosvrucht wordt het dan denk ik. Roze is al een aantal taarten geleden!
Dus de enige manier is doorgaan, want zoals je zegt is niet doorgaan ook geen optie want dan gebeurt er geen flikkerquote:Op donderdag 27 augustus 2015 07:52 schreef Fripsel het volgende:
Morguh. Ik wil geen lijstje tikken. Ik ben pokke chagrijnig![]()
Soms vraag ik me af waar ik het allemaal voor doe. Gister rustig gesport. Wat dingetjes in huis gedaan, niks geks. En wakker worden met pijn.![]()
Het geeft me zo'n gevoel van, het maakt niet uit wat je doet je komt er toch niet. Zet je door heb ik pijn, zet ik niet door dan kom ik nooit waar ik eigenlijk wil komen.![]()
Sorry einde klaagpost
Ja maar als ik doorga moeten andere dingen daaronder lijden. Nu kan ik vandaag niet in huis doen wat ik wilde. Als ik vandaag een afspraak had gehad had ik die beter af kunnen zeggen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 07:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dus de enige manier is doorgaan, want zoals je zegt is niet doorgaan ook geen optie want dan gebeurt er geen flikker
Rustig door blijven ademen
"Life is full of choices".quote:Op donderdag 27 augustus 2015 07:57 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar als ik doorga moeten andere dingen daaronder lijden. Nu kan ik vandaag niet in huis doen wat ik wilde. Als ik vandaag een afspraak had gehad had ik die beter af kunnen zeggen.
Ik haat het gewoon dat ik altijd moet kiezenbuh sorry
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 07:52 schreef Fripsel het volgende:
Morguh. Ik wil geen lijstje tikken. Ik ben pokke chagrijnig![]()
Soms vraag ik me af waar ik het allemaal voor doe. Gister rustig gesport. Wat dingetjes in huis gedaan, niks geks. En wakker worden met pijn.![]()
Het geeft me zo'n gevoel van, het maakt niet uit wat je doet je komt er toch niet. Zet je door heb ik pijn, zet ik niet door dan kom ik nooit waar ik eigenlijk wil komen.![]()
Sorry einde klaagpost
Autchquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:53 schreef sanger het volgende:
Mogguh![]()
Vanmorgen ATL76,9
Lijstje vandaag:
O: kwark met honing
T: banaan
L: 4 volkoren met kipfilet
T: appel
D: sperziebonen, aardappelen en filetlapje
Bewegen zit er niet echt in vandaag. Ben blauw, beurs en stijfjes na de schuiver van gisteren met de motor.
Shit happensquote:
Yay voor ATL! Minder yay voor je beursheid. Even rustig aan doen dan, de komende dagenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:53 schreef sanger het volgende:
Mogguh![]()
Vanmorgen ATL76,9
Bewegen zit er niet echt in vandaag. Ben blauw, beurs en stijfjes na de schuiver van gisteren met de motor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |