203 cmquote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:41 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Mogguh. Heb niet het idee dat jij aan het afvallen bent!? Lijkt me eerder dat je spieren wil laten groeien?
Man van hoe lang en hoe oud? Actieve leefstijl (buiten het basketballen om)?
ik ben aan het cutten.....quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:43 schreef sandertjuh het volgende:
Niet iedereen die hier komt is aan het afvallen inderdaad
En wat is je doel? Gezonder, afvallen, aankomen, spieropbouw.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:50 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
203 cm
104 Kg
5 dagen sport (fitness en basketbal)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:40 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En wat is je doel? Gezonder, afvallen, aankomen, spieropbouw.
Snap namelijk sommige keuzes niet. Je eetkeuzes zijn veelal mager, maar neemt shakes vol met vet en suikers. En vooral veel zout!ik probeer langzaam mijn vet percentage naar beneden te halen zonder spieren kwijt te raken vandaar dat ik iedere 2 weken minder koolhyrdaten eet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar mijn shakes zitten vol vet en suikers?#team-anti-that-what-will-not-be-named
btw waar haal jij dat zout vandaan?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:40 schreef Jopie78 het volgende:
Zou rijst/pasta vervangen door linzen/bonen/bulgur/farro(spelt), duurt langer om te verteren en bevatten veel meer voedingsstoffen. Daarnaast zijn noten een goede aanvulling, zeker voor alle benodigde mineralen en goede vetten. Vis (haring, zalm, makreel - of desnoods visolie) zou ik minimaal 2 keer per week eten.
En maak eens bouillon van kip/vlees. Vol met vetten, gelatine, vit, mineralen etc.
Magere produkten eet ik zelf niet. Als ik yoghurt/kwark eet, dan ook de vette. Vol eiwit en vet, veel minder koolhydraten.
Daarom m'n namaak tRXquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:10 schreef sandertjuh het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag dan maar.. niet al te bestIets met vakantie enzo..
L: italiaanse bol van de bakker met american filet
T: roerei van 3 eieren en 2 geroosterde bruine broodjes
S: UB (laatste keer voor de vakantie de spiertjes strak zetten)
D: gaat iets bestellen worden
T: 40gr night protein
Daarna m'n mandje in om vervolgens vannacht om 2 uur in de auto te stappen richting Kroatië![]()
Helaas geen fitness accommodatie op de camping
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:57 schreef Artoo het volgende:
Morgenochtend nog 1 stuk taart, dan is 'ie op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik begon een aantal weken geleden met 35kg supportgewicht. Vanochtend probeerde ik een set van 10 reps met 20kg support net als vorige week en daarna nog 2 sets van 5 met 15kg support. Nog maar even doortrainen en dan kan het zonder
Fear is the path to the Dark Side.
Nee fissa dan kan ik een nieuwe maken! Nieuw smaakje! Nieuwe ronde nieuwe kansen!quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:01 schreef Artoo het volgende:
Hier ook een mega sport-yay: ik doe pullups in de pullup-assist-unit (dat is zo'n ding):Progress!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik begon een aantal weken geleden met 35kg supportgewicht. Vanochtend probeerde ik een set van 10 reps met 20kg support net als vorige week en daarna nog 2 sets van 5 met 15kg support. Nog maar even doortrainen en dan kan het zonderquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:01 schreef Artoo het volgende:
[..]
Nee fissa dan kan ik een nieuwe maken! Nieuw smaakje! Nieuwe ronde nieuwe kansen!![]()
Wat gaat het worden?┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Goede vraagquote:
OF ANANASquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:07 schreef Artoo het volgende:
[..]
Goede vraagIk twijfel op dit moment tussen appel/kaneel en aardbeien.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:01 schreef Artoo het volgende:
Hier ook een mega sport-yay: ik doe pullups in de pullup-assist-unit (dat is zo'n ding):Relaxed Artoo! Wat je ook een keer kunt proberen is met zo'n elastiek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik begon een aantal weken geleden met 35kg supportgewicht. Vanochtend probeerde ik een set van 10 reps met 20kg support net als vorige week en daarna nog 2 sets van 5 met 15kg support. Nog maar even doortrainen en dan kan het zonder![]()
is ook wel relaxed. Doe altijd 2 opwarmsets met hulp van vriend (couple workout,jeeejj![]()
![]()
![]()
), dan 2 met elastiek en dan nog 1 zonder hulp.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
Mooie lengtequote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:50 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
203 cm
104 Kg
5 dagen sport (fitness en basketbal)
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:07 schreef Artoo het volgende:
[..]
Aardbeiquote:
Pindakaas is vies, dus geen gemis daarquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:09 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik liet mijn pot b&f pindakaas kapot vallen
Appel/kaneel!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:07 schreef Artoo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |