Oja! Maar zo'n elastiek heb ik (of de gym) niet, dus ik ben bang dat het ofwel met die machine moet doen of helemaal zelfquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:09 schreef -Peach het volgende:
[..]
Relaxed Artoo! Wat je ook een keer kunt proberen is met zo'n elastiek: [ afbeelding ]
is ook wel relaxed. Doe altijd 2 opwarmsets met hulp van vriend (couple workout,jeeejj![]()
![]()
![]()
), dan 2 met elastiek en dan nog 1 zonder hulp.
Ik heb wel vaker gelezen dat ananas in kwark nogal ranzig kan worden als je het ff laat staan ofzo..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:51 schreef Artoo het volgende:
Ja poehee zeg ananasIk denk er nog heel even over na
oh ships, dat is inderdaad zo. Ananas wordt dan heel bitter. En om nou ananas uit blik te gebruiken, meh.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker gelezen dat ananas in kwark nogal ranzig kan worden als je het ff laat staan ofzo..
Geen idee of het klopt hoor, maar zou jammer zijn!
Die appel kaneel was wel vet lekker!
Ik heb nu aardbei kers, ook lekker!
rozequote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:26 schreef Artoo het volgende:
[..]
oh ships, dat is inderdaad zo. Ananas wordt dan heel bitter. En om nou ananas uit blik te gebruiken, meh.
Aardbei/bosvrucht wordt het dan denk ik. Roze is al een aantal taarten geleden!
Flauwe eigenschap.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:26 schreef Artoo het volgende:
[..]
oh ships, dat is inderdaad zo. Ananas wordt dan heel bitter. En om nou ananas uit blik te gebruiken, meh.
Aardbei/bosvrucht wordt het dan denk ik. Roze is al een aantal taarten geleden!
Dus de enige manier is doorgaan, want zoals je zegt is niet doorgaan ook geen optie want dan gebeurt er geen flikkerquote:Op donderdag 27 augustus 2015 07:52 schreef Fripsel het volgende:
Morguh. Ik wil geen lijstje tikken. Ik ben pokke chagrijnig![]()
Soms vraag ik me af waar ik het allemaal voor doe. Gister rustig gesport. Wat dingetjes in huis gedaan, niks geks. En wakker worden met pijn.![]()
Het geeft me zo'n gevoel van, het maakt niet uit wat je doet je komt er toch niet. Zet je door heb ik pijn, zet ik niet door dan kom ik nooit waar ik eigenlijk wil komen.![]()
Sorry einde klaagpost
Ja maar als ik doorga moeten andere dingen daaronder lijden. Nu kan ik vandaag niet in huis doen wat ik wilde. Als ik vandaag een afspraak had gehad had ik die beter af kunnen zeggen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 07:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dus de enige manier is doorgaan, want zoals je zegt is niet doorgaan ook geen optie want dan gebeurt er geen flikker
Rustig door blijven ademen
"Life is full of choices".quote:Op donderdag 27 augustus 2015 07:57 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar als ik doorga moeten andere dingen daaronder lijden. Nu kan ik vandaag niet in huis doen wat ik wilde. Als ik vandaag een afspraak had gehad had ik die beter af kunnen zeggen.
Ik haat het gewoon dat ik altijd moet kiezenbuh sorry
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 07:52 schreef Fripsel het volgende:
Morguh. Ik wil geen lijstje tikken. Ik ben pokke chagrijnig![]()
Soms vraag ik me af waar ik het allemaal voor doe. Gister rustig gesport. Wat dingetjes in huis gedaan, niks geks. En wakker worden met pijn.![]()
Het geeft me zo'n gevoel van, het maakt niet uit wat je doet je komt er toch niet. Zet je door heb ik pijn, zet ik niet door dan kom ik nooit waar ik eigenlijk wil komen.![]()
Sorry einde klaagpost
Autchquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:53 schreef sanger het volgende:
Mogguh![]()
Vanmorgen ATL76,9
Lijstje vandaag:
O: kwark met honing
T: banaan
L: 4 volkoren met kipfilet
T: appel
D: sperziebonen, aardappelen en filetlapje
Bewegen zit er niet echt in vandaag. Ben blauw, beurs en stijfjes na de schuiver van gisteren met de motor.
Shit happensquote:
Yay voor ATL! Minder yay voor je beursheid. Even rustig aan doen dan, de komende dagenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:53 schreef sanger het volgende:
Mogguh![]()
Vanmorgen ATL76,9
Bewegen zit er niet echt in vandaag. Ben blauw, beurs en stijfjes na de schuiver van gisteren met de motor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |