Daar heb je ook een taart met speculaas bodem voorquote:Op maandag 7 september 2015 16:08 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Meteen maar even gaan rekenen:
140 gr dadels: 200 kcal
125 gr havermout: 469 kcal
10 gr kokosolie: 88 kcal
3 bananen: 315 kcal
50 gr cacao: 175 kcal
750 gr magere kwark: 535 kcal
6 blaadjes gelatine: 35 kcal
Totaal: 1807 kcal / 8 = 225 kcal per punt
Ik hou niet zo van speculaasquote:Op maandag 7 september 2015 17:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Daar heb je ook een taart met speculaas bodem voor
Bastognequote:Op maandag 7 september 2015 17:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Daar heb je ook een taart met speculaas bodem voor
Tijd van de maand, kun je niks aan doen = vocht! /dieet (quote:Op woensdag 9 september 2015 08:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
oke, mijn lijstje van gister was sneu, ik werkte thuis, tijd van de maand en ziek aan het worden wat bij mij resulteerd in ETEN
dus laten we het er op houden dat er veel chocolade en boterhammen met haglslag in het spel waren![]()
vandaag
O: mugcake honing en koffie
t: 4 havermout/rozijnen koekjes
l: sportpannekoeken
t: peer
d: chicken toninght
als man op tijd thuis is rondje sportschool, denk rug en schouders
zijn indd lekkerquote:Op woensdag 9 september 2015 09:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tijd van de maand, kun je niks aan doen = vocht! /dieet (![]()
)
Ik wil ook weer sportpannekoeken, ze zijn zo lekker!
pastaquote:Op woensdag 9 september 2015 11:07 schreef Artoo het volgende:
De schade na 4 dagen Rome: +2,3 kg. Wtf manHuilie. #papzak
Crostini'squote:
oohhh lekker!quote:Op woensdag 9 september 2015 12:52 schreef Artoo het volgende:
[..]
Crostini'sNutella taartjes
Indiaas voer (yeareally, op zondagavond uit eten geweest bij een fantastisch Pakistaans-Indisch restaurant met de beste naan en daal ever
Bij mij was het + 3 kilo na een week Rome.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:07 schreef Artoo het volgende:
De schade na 4 dagen Rome: +2,3 kg. Wtf manHuilie. #papzak
Netjes!quote:Op woensdag 9 september 2015 12:09 schreef DeLuna het volgende:
Een maand geleden woog ik nog 79kg, vanochtend gaf de weegschaal 75.3 aan. Ik ben wel tevreden.
Ben benieuwd wat het over een maand weer zal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |