Ik wil een uitzending van deze ge-wel-di-ge talkshow herbeleven of terugkijken.quote:Eva Jinek licht haar overstap toe: "De plannen van de KRO-NCRV spreken zeer tot de verbeelding. Naast een wekelijks programma heeft de KRO-NCRV ook de ambitie om een dagelijkse talkshow te maken en dat perspectief past goed bij mijn persoonlijke ambities. Met mijn overstap komt een einde aan een mooie tijd bij WNL. Ik ben erg dankbaar voor de kansen die WNL me heeft geboden en het plezier dat we de afgelopen jaren hebben gehad."
Taco Rijssemus, Mediadirecteur KRO: "Het is bekend dat wij een actieve bijdrage willen leveren aan de opinieprogrammering van de NPO, ook in de toekomstige samenwerking met de NCRV. Met het aantrekken van Eva zetten we die ambitie extra kracht bij. Ze is een gedreven journaliste, met bijna tien jaar ervaring en een groot aantal belangrijke nieuwsuitzendingen op haar cv. Als talkshow host brengt Eva naast haar journalistieke instinct ook veel persoonlijkheid en flair met zich mee. Dat profiel is precies wat wij zochten."
De wekelijkse talkshow van Jinek zal na de zomer te zien zijn. Hoewel Jinek voorlopig in dienst treedt van de KRO, vallen haar programma?s onder de fusiecombinatie KRO-NCRV. Vanaf 1 januari 2014 wordt het dienstverband van Jinek ook formeel aan die constructie aangepast.
Eva Jinek (13 juli 1978) heeft haar studie geschiedenis aan de Universiteit Leiden afgerond in 2004. In datzelfde jaar begon haar journalistieke carrière bij de buitenlandredactie van het NOS Journaal. Vanaf 2008 presenteerde zij het NOS Journaal. Ook was zij co-auteur van het boek Het Maakbare Nieuws: een verhalenbundel van achttien buitenlandjournalisten. In 2009 werd Jinek genomineerd voor de Talent Award van het Gouden Televizier-Ring Gala. In 2011 stapte Jinek over naar WNL waar ze, afwisselend met twee collega's, het dagelijks ontbijtprogramma Vandaag de Dag presenteert; en op zondagochtend de talkshow Eva Jinek op Zondag. Sinds maart 2011 is Jinek een van de vaste presentatoren van het radioprogramma Met het Oog op Morgen. Daarnaast interviewt zij wekelijks een bekende Nederlander voor haar rubriek in De Telegraaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Houd je een beetje in Skedquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een vies wijf is die Jinek toch, gadverdamme.
Goed plan!quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:22 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen kijk ik We zijn er bijna terug.
DM.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik dus maar niet herhalen
Wacht maar tot ze je pijpt!quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:23 schreef marcodej het volgende:
Haar gebitje irriteert me wel een beetje.
Nou en alsof ik dat wil. Kijk nou maar gewoon joh.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Tja, de mannen staan nu niet meer bepaald voor jou in de rij.
Doe eens even normaal tegen onze Cnor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
En toen stapte ze in een Escalade met 20 bodyguards om haar heen.
Doe even normaal joh, met je gedrag.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Beter bannen ze jouquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:26 schreef marcodej het volgende:
Tsja, maar die chauffeur snap ik ook wel.
En wij met jou.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:29 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb het wel gehad met die internetfilmpjes tussendoor.
Begint een soort TVDD te wordenquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:29 schreef luxerobots het volgende:
Zijn we het toch nog eens. Lijkt wel of ze dat overal doen tegenwoordig.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:29 schreef luxerobots het volgende:
Praat voor jezelf, het is gewoon hoe het hier werkt. Je mag alles zeggen. De Leeuw mag je vies dik vinden, maar als het over de incrowd gaat mag het opeens niet. Het is nu eenmaal zo, als je oud bent is het manvolk niet meer in je geïnteresseerd, je ziet het hier keer op keer.quote:
Nice, ongeveer net op tijd ingeschakeld dus.quote:
Praat alsjeblieft voor jezelf.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Praat voor jezelf, het is gewoon hoe het hier werkt. Je mag alles zeggen. De Leeuw mag je vies dik vinden, maar als het over de incrowd gaat mag het opeens niet. Het is nu eenmaal zo, als je oud bent is het manvolk niet meer in je geïnteresseerd, je ziet het hier keer op keer.
Maar het is hier dus niet kutter dan daar.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Beter whatsappen ze met hun smartphones even alle potentiele bootvluchtelingen om te vertellen dat het hier nog kutter is dan daar.
Oplossen door ze rechtsomkeert te sturen. Maar daar is de daadkracht niet voor dus blijven we doormodderen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Europa zou dit moeten oplossen. Je kunt dit niet aan Griekenland overlaten.
Ze krijgen niet eens halalvoedsel hier.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar het is hier dus niet kutter dan daar.
Desnoods, maar nu laat je de Grieken en Italianen in de shit zitten.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oplossen door ze rechtsomkeert te sturen. Maar daar is de daadkracht niet voor dus blijven we doormodderen.
Of ervoor zorgen dat het daar beter wordt en ze hier niet meer heen hoeven.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:39 schreef Sked het volgende:
Economische vluchtelingen moeten oprotten
Maar een discussie moeten we niet hebben bij Jinekquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Arnold ook niet te gast is.
Al staat Goor er naast te huilen ik zou het zo doen hoor.quote:
Hij kon geen kinderen krijgen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Pfoe gerard is ook een paar operaties verder of niet?
Denk ook niet dat het wat uitmaakt met 1,7 miljoen christenen in Syrië.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:43 schreef Mani89 het volgende:
Knevel heeft die mensen vast niet verteld dat hij Christen is.
Jaquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:49 schreef alors het volgende:
[..]
Waar kijk ik naar? Loopt dat mens nou topless naast Will Smith?
Was de lekkerste idd.quote:
liever Daphne dan die eo-rukkersquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:50 schreef bechirti het volgende:
Knevelgod snel terugkomen. Optieven met dat oostbloksletje. En oja Daphne hoeft ook geen talkshow te krijgen.
Die gaat zo niet meer optreden. Zit al in z'n auto.quote:
Yep, zeker nu ook nog Paul de Leeuw liedjes van 'm gejat heeft. Daar had ie toch al zo'n pleurishekel aan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:52 schreef Martinello het volgende:
[..]
Draait zich om in zijn graf. Of urn.
Ik denk eigenlijk dat Robert Long de update van zijn liedje wel zou kunnen waarderen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:52 schreef Martinello het volgende:
[..]
Draait zich om in zijn graf. Of urn.
Bij deze versie twijfel ik daar toch wel een heel klein beetje over.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Robert Long de update van zijn liedje wel zou kunnen waarderen.
quote:PRINS PIETER-CHRISTIAAN & EDGAR DAVIDS organiseren een benefietvoetbalwedstrijd | Commandant der Strijdkrachten TOM MIDDENDORP | GERALDINE KEMPER & JAN VERSTEEGH presenteren De Freestyle Games | WENDE SNIJDERS & CORNALD MAAS over 'Symphonica Belgica
Frans Bauer is een Nationaal juweel.quote:
Paspoort afpakken zodat hij het land niet meer uit mag.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Allahu akbar Bertje!
80 zweepslagen per verloren wedstrijd.
The Pitbull heeft nu ook een blindengeleidehondquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:00 schreef Specularium het volgende:
Is zijn oogziekte nu heel ernstig?
Ik zie die Russen met hun roestige tanks niet door Duitsland komen hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hahaha... er is een invasie op gang aan het komen en wij gaan bezuinigen op de landmacht.
Ik bedoel een invasie van islamitische migranten die hier hun conflict mee naar toe nemen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zie die Russen met hun roestige tanks niet door Duitsland komen hoor.
Maar dan moeten we onze eigen steden bombarderen..quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik bedoel een invasie van islamitische migranten die hier hun conflict mee naar toe nemen.
Kees van der Staaij zag dit aankomen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:03 schreef marcodej het volgende:
Jarenlange terrorismedreiging en een instabiel Midden-Oosten en Noord-Afrika. En wij gaan onze defensie decimeren. Dat was niet slim en dat voelen we nu.
Als je te lang wacht, wie weet ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan moeten we onze eigen steden bombarderen..
Met de JSF doe je weinig tegen onze kansenjeugd met een AK47 in onze eigen steden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:03 schreef marcodej het volgende:
Jarenlange terrorismedreiging en een instabiel Midden-Oosten en Noord-Afrika. En wij gaan onze defensie decimeren. Dat was niet slim en dat voelen we nu.
twitter:APechtold twitterde op zaterdag 01-08-2015 om 20:04:44'Militair moet zelf pang-pang roepen' http://t.co/o8Frkm0cvU Heerlijk zo'n bericht! reageer retweet
IS helpen terugdringen? De buitengrenzen van Europa bewaken? Piraten onderscheppen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:06 schreef luxerobots het volgende:
Een beetje huilen over de bezuinigingen, wat hebben we sowieso te zoeken in Afghanistan, Irak of Mali?
De buitengrenzen worden door Frontex ''bewaakt'' en we moeten ons sowieso weinig met dat wespennest in het Midden-Oosten bezig houden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
IS helpen terugdringen? De buitengrenzen van Europa bewaken? Piraten onderscheppen?
Guy Verhofstadt kan behoorlijk schreeuwen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:14 schreef Zipportal het volgende:
Belgen praten helemaal niet mooi, Jinek. Ze praten vies zacht.
Ook lekker veel lange woorden gebruiken voor kleine dingenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:14 schreef Zipportal het volgende:
Belgen praten helemaal niet mooi, Jinek. Ze praten vies zacht.
Eindelijk iemand die het met mij eens is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:16 schreef Monolith het volgende:
Wat een zeikmuziek is Brel toch ook.
Een grauw kutland.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook lekker veel lange woorden gebruiken voor kleine dingen
Niemand natuurlijk. #foreveralonequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:16 schreef luxerobots het volgende:
Benieuwd wie de fokkers allemaal op de bank hebben zitten.
Haar empathische talent.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:19 schreef marcodej het volgende:
Is "Begrijp ik heel goed!" haar nieuwe afsluitzin? Heeft ze tot nu toe bij elk item gezegd vandaag.
Oogziekte!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:23 schreef luxerobots het volgende:
Het zal wel erg zonnig zijn in de studio.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:23 schreef luxerobots het volgende:
Het zal wel erg zonnig zijn in de studio.
De redactie van KvdB was 100x beter.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:25 schreef Zipportal het volgende:
Oude filmpjes. Prachtig weer Jinek redactie.
Zelfs de Shownieuws redactie is 100x beterquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De redactie van KvdB was 100x beter.
Vroeger hadden ze voor elk filmpje, elke leader en elke naam in beeld een eigen ambtenaar. Nu ze zijn gaan bezuinigen kan die ene ambtenaar die overgebleven is, het duidelijk niet meer aan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:25 schreef Zipportal het volgende:
Oude filmpjes. Prachtig weer Jinek redactie.
Racistquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:29 schreef Sked het volgende:
Seedorf verbleekt bij al die andere Goden
Handen uit de mouwen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:30 schreef Pedroso het volgende:
Edgar is niet echt een prater. Meer een doener heb ik van horen zeggen.
Met Patrick Kluivert een massa verkrachting.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:30 schreef Pedroso het volgende:
Edgar is niet echt een prater. Meer een doener heb ik van horen zeggen.
Hij heeft het er nu zelf over, blijkbaar nog trots op ook?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Heeft iemand nog die beelden dat Edje vorig jaar ofzo een Engelse celeb een doodschop verkoopt in een benefietwedstrijd?
Ja ik hoor het.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij heeft het er nu zelf over, blijkbaar nog trots op ook?
Jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb ik nog wat spectaculairs gemist?
Godver dit wilde ik dus ook postenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij lijkt sterk op Emile Schelvis.
Ik zie Japie er ook bij staan.quote:
In een benefietwedstrijd.quote:
Ik vind haar daar wel een type voor. Dus waarom is dit raar?quote:
Ik heb de indruk dat jij Eva niet zo mag...quote:
Was gewoon ff nodigquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij heeft het er nu zelf over, blijkbaar nog trots op ook?
Goodnight sweet princequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij lijkt sterk op Emile Schelvis.
Ze probeert zo hard de gewone meid uit te hangen met haar constante bier/kroeg referenties. Het wordt een beetje zielig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat jij Eva niet zo mag...
Er worden ook gratis klappertjes bij uitgedeeld.quote:
Ze is ook gewoon een gewone meid. Johan D. heeft gezegd dat je na de opnames heerlijk met haar kan doorzakken met een lading pils.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ze probeert zo hard de gewone meid uit te hangen met haar constante bier/kroeg referenties. Het wordt een beetje zielig.
Nee die zit bij de KRO tegenwoordig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
Is die iets te dikke overjarige student met radiohoofd nog steeds de roerganger daar?
God hebben hun ziel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Nee die zit bij de KRO tegenwoordig.
Doe niet zo geforceerd conservatief marco!quote:
Geen enkel BNN programma lukt datquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:40 schreef Pedroso het volgende:
Dit gaat de kijkcijfer top 25 niet halen heb ik de indruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |