Al staat Goor er naast te huilen ik zou het zo doen hoor.quote:
Hij kon geen kinderen krijgen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Pfoe gerard is ook een paar operaties verder of niet?
Denk ook niet dat het wat uitmaakt met 1,7 miljoen christenen in Syrië.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:43 schreef Mani89 het volgende:
Knevel heeft die mensen vast niet verteld dat hij Christen is.
Jaquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:49 schreef alors het volgende:
[..]
Waar kijk ik naar? Loopt dat mens nou topless naast Will Smith?
Was de lekkerste idd.quote:
liever Daphne dan die eo-rukkersquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:50 schreef bechirti het volgende:
Knevelgod snel terugkomen. Optieven met dat oostbloksletje. En oja Daphne hoeft ook geen talkshow te krijgen.
Die gaat zo niet meer optreden. Zit al in z'n auto.quote:
Yep, zeker nu ook nog Paul de Leeuw liedjes van 'm gejat heeft. Daar had ie toch al zo'n pleurishekel aan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:52 schreef Martinello het volgende:
[..]
Draait zich om in zijn graf. Of urn.
Ik denk eigenlijk dat Robert Long de update van zijn liedje wel zou kunnen waarderen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:52 schreef Martinello het volgende:
[..]
Draait zich om in zijn graf. Of urn.
Bij deze versie twijfel ik daar toch wel een heel klein beetje over.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Robert Long de update van zijn liedje wel zou kunnen waarderen.
quote:PRINS PIETER-CHRISTIAAN & EDGAR DAVIDS organiseren een benefietvoetbalwedstrijd | Commandant der Strijdkrachten TOM MIDDENDORP | GERALDINE KEMPER & JAN VERSTEEGH presenteren De Freestyle Games | WENDE SNIJDERS & CORNALD MAAS over 'Symphonica Belgica
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |