Ik zie die Russen met hun roestige tanks niet door Duitsland komen hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hahaha... er is een invasie op gang aan het komen en wij gaan bezuinigen op de landmacht.
Ik bedoel een invasie van islamitische migranten die hier hun conflict mee naar toe nemen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zie die Russen met hun roestige tanks niet door Duitsland komen hoor.
Maar dan moeten we onze eigen steden bombarderen..quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik bedoel een invasie van islamitische migranten die hier hun conflict mee naar toe nemen.
Kees van der Staaij zag dit aankomen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:03 schreef marcodej het volgende:
Jarenlange terrorismedreiging en een instabiel Midden-Oosten en Noord-Afrika. En wij gaan onze defensie decimeren. Dat was niet slim en dat voelen we nu.
Als je te lang wacht, wie weet ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan moeten we onze eigen steden bombarderen..
Met de JSF doe je weinig tegen onze kansenjeugd met een AK47 in onze eigen steden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:03 schreef marcodej het volgende:
Jarenlange terrorismedreiging en een instabiel Midden-Oosten en Noord-Afrika. En wij gaan onze defensie decimeren. Dat was niet slim en dat voelen we nu.
twitter:APechtold twitterde op zaterdag 01-08-2015 om 20:04:44'Militair moet zelf pang-pang roepen' http://t.co/o8Frkm0cvU Heerlijk zo'n bericht! reageer retweet
IS helpen terugdringen? De buitengrenzen van Europa bewaken? Piraten onderscheppen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:06 schreef luxerobots het volgende:
Een beetje huilen over de bezuinigingen, wat hebben we sowieso te zoeken in Afghanistan, Irak of Mali?
De buitengrenzen worden door Frontex ''bewaakt'' en we moeten ons sowieso weinig met dat wespennest in het Midden-Oosten bezig houden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
IS helpen terugdringen? De buitengrenzen van Europa bewaken? Piraten onderscheppen?
Guy Verhofstadt kan behoorlijk schreeuwen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:14 schreef Zipportal het volgende:
Belgen praten helemaal niet mooi, Jinek. Ze praten vies zacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |