Ik moest snel iets verzinnenquote:
nu kom ik nooit meerquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Godverdomme, 'Shit Happens' is pleitte.
Ja, sorry dat ik vloek, maar ik kan moeilijk tegen plotselinge veranderingen.quote:
Autist!quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ik vloek, maar ik kan moeilijk tegen plotselinge veranderingen.
Ik moet als ik die schrijfwijze zie aan Daffy Duck denken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:21 schreef Deisyy het volgende:
Dafne Schippers! Elke keer weer denk ik dat het een spelfout is
Dat is mijn achterneefquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet als ik die schrijfwijze zie aan Daffy Duck denken.
Daar had ik op dit moment dan weer net niet aan gedacht, maar je hebt gelijk.quote:
Nah... vind ik ook zonde....quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Godverdomme, 'Shit Happens' is pleitte.
Ah, fijn ik heb een medestander.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... vind ik ook zonde....stomme Hut
Een autist komt nooit alleen.....quote:
Hahahaquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
BTW Fann, knokkels is op de radio.
die uitdrukking ken ik nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een autist komt nooit alleen.....![]()
Je hebt gelijk, ik ben in de war met de schizofreen.quote:
mongoolquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ben in de war met de schizofreen.![]()
![]()
quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... vind ik ook zonde....stomme Hut
De volgende keer maar weer zelf het nieuwe topic openen....quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, fijn ik heb een medestander.
Is TH tegenwoordig ook al modje?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:35 schreef sacha het volgende:
hut liefie! dit topic heeft geen vaste OP maar tegenwoordig wél een vaste topictitel zo het schijnt
kun je hem nog aanpassen?
*lief kijkt*
WIJ hebben geen modjes nodigquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Modjes zijn hier niet zo snel, maaar TH ligt vast al te ronken
alleen water uit de lucht!quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moeten we deze maar weer snel volspammen.... Geen zandzakken voor de deur vandaag?
Tot de volgende keer maar weerquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:48 schreef sacha het volgende:
[..]
alleen water uit de lucht!![]()
en nu ga ik weer
We kunnen het aan Isabeau vragen om de TT te veranderenquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een autist komt nooit alleen.....![]()
BTW Fann, knokkels is op de radio.
Topic volspammen vanavond nog gaat vast niet lukkenquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moeten we deze maar weer snel volspammen.... Geen zandzakken voor de deur vandaag?
Knokkels draaait niet meer.. Mo zit nu achter de knoppen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:05 schreef FANN het volgende:
[..]
We kunnen het aan Isabeau vragen om de TT te veranderen![]()
en ik ben te moe voor de radio![]()
andere keer weer![]()
Ik heb net een programma over Pop Art gekeken op BBC en ik heb weer inspiratie![]()
Ik ga een deur beschilderen met deze![]()
[ afbeelding ]
Was ik al héél lang van plan, maar is er nooit meer van gekomen... ik ga een plan maken![]()
Eerst een schurmachine lenen van broer... deur staat beneden in het berghok, kan ik hem daar
schuren en in de grondverf zetten, daarna moet hij naar boven gesjouwd, hoe weet ik nog niet,
maar dat zien we dan wel weer en dan kan ik met potlood eerst op die deur tekenen en dan
schilderen, heb ik zin ingeen haast, ieder dag een stukkie
Ne denk het ook niet... Gewoon onthouden, net als de vorige keerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Topic volspammen vanavond nog gaat vast niet lukken
Nee, die was van de huiskamer, maar hadden we eruit gehaald toen we hier kwamen wonen, maar achteraf met logee's enzo, is wel handig als er een deur inzitquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Knokkels draaait niet meer.. Mo zit nu achter de knoppen.
Ik neem aan dat die deur niet de deur van de berging zelf is..![]()
Ben benieuwd hoe die lukt .. Ziet er wel mooi uit
hoezo?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, die was van de huiskamer, maar hadden we eruit gehaald toen we hier kwamen wonen, maar achteraf met logee's enzo, is wel handig als er een deur inzitvoor de privac enzo
Op die manier, maar dat zal dan wel pas voor de volgende keer voor neef zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, die was van de huiskamer, maar hadden we eruit gehaald toen we hier kwamen wonen, maar achteraf met logee's enzo, is wel handig als er een deur inzitvoor de privac enzo
Dat zou dan worden shit happens 5 dan missen we wel 4quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ne denk het ook niet... Gewoon onthouden, net als de vorige keer
Dus ik heb een jaar de tijd, komt mooi uitquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Op die manier, maar dat zal dan wel pas voor de volgende keer voor neef zijn
Nee het wordt 4quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zou dan worden shit happens 5 dan missen we wel 4
dan moet je zachtjes doen...quote:
Deze blijft Dafne heten waarschijnlijk, dus de volgende wordt 4quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dit is 4, het klopt gewoon niet meer
ook datquote:
Lijkt me wel gaaf worden als je de deur gaat schilderen zoals hierboven ergens staatquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ook datmaar soms wel prettig, ik lig ook wel eens te pitten als die Griek thuis komt van
nachtdienst, of hij slaapt overdag en ik ben in de kamer bezig, nah, jah,, gewoon wel prettig
dus achteraf gezien die deur terug, maar niet zoals ie er nu uitziet, want dat ziet er niet meer uit
Ja, mij ook !quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:17 schreef just me het volgende:
[..]
Lijkt me wel gaaf worden als je de deur gaat schilderen zoals hierboven ergens staat
Oh dat BBC programmequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:22 schreef FANN het volgende:
Al mijn schilderijen kwamen voorbij in dat programma is best wel raaaaaaaaaaaaaar .....
Jij hebt een dagtaak aan alles bijhouden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht welk programma heeft ze het over Dat dus
Mo, ik heb hulp gevraagdquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt een dagtaak aan alles bijhouden.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Isabeau, kan je iets voor 40+ doen?
Wil jij die TT veranderen?
CUL / [ 40+ Kaas SC #336] Dafne schippers
Het had moeten zijn
shit happens 4
Mijn autistisch brein kan dit niet verwerken
Ach, dacht je dat ik me echt druk maak daarom, ik riep maar wat, dat doen mongolen wel eens.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, dacht je dat ik me echt druk maak daarom, ik riep maar wat, dat doen mongolen wel eens.
moet je naar Mo's muziek luisteren, heel, heel rustgevendquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:33 schreef FANN het volgende:
[..]nah... ik lig daar straks vast wakker van
ik ben moequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:35 schreef just me het volgende:
[..]
moet je naar Mo's muziek luisteren, heel, heel rustgevend
ik ook en daarom raakt die muziek mij opeensquote:
Yup... dat was hetquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:35 schreef chufi het volgende:
http://www.bbc.co.uk/programmes/b067ftp7
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:36 schreef just me het volgende:
[..]
ik ook en daarom raakt die muziek mij opeens
nee niet treurig maar het zet de sluizen wel openquote:
treurige herinneringen misschien?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:38 schreef just me het volgende:
[..]
nee niet treurig maar het zet de sluizen wel open
nee niet echt, maar het raakt en soms is dat goedquote:
Muziek kan veel losmaken bij een mens.... ook vrolijkheid gelukkig, dat welquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:40 schreef just me het volgende:
[..]
nee niet echt, maar het raakt en soms is dat goed
Gelukkig welquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Muziek kan veel losmaken bij een mens.... ook vrolijkheid gelukkig, dat wel
Goed zo... vrolijk is beter, maar ja, lukt mij ook niet altijd hoor...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:42 schreef just me het volgende:
[..]
Gelukkig welEn meestal ben ik vrolijk
Ik heb 'm op mijn facebook gegooid "met dank aan FANN"quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:46 schreef FANN het volgende:
Toen ik deze voor het eerst hoorde werd ik ook treurig![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb 'm op mijn facebook gegooid "met dank aan FANN"
Mogguh just mequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 07:47 schreef just me het volgende:
mogguh FANN
en weg ben ik naar 't werk toe
Ok Alles verder goed?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:27 schreef FANN het volgende:
[..]
dat klinkt alsof het erg is![]()
Maar ik ben weer terugeffe een Hutje doen
Ach ja, is er in ieder geval iemand blij mee.quote:
Ja, verder alles goed.quote:
Nou ja als de volgende het weer veranderd dan vraag ik het niet meer....quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach ja, is er in ieder geval iemand blij mee.
(Mij maakt het geen reet uit, hoewel ik 'Shit Happens' wel een leuke vaste TT vind omdat het gewoon zo is en lekker bekt)
Kijken hoe lang het duurt, ik gok niet zo lang.
Strak plan dan ga ik er wel over zeiken in FB.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, verder alles goed.
Jij begon er trouwens mee hoor met deel 2![]()
CUL / [ 40+ Kaas SC #334] shit happens 2
en ik had deel 3, leek me wel handig...
[..]
Nou ja als de volgende het weer veranderd dan vraag ik het niet meer....
Nah... doe maar niet, ik heb het trouwens niet gevraagd in FB maar gewoon aan Isabeauquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Strak plan dan ga ik er wel over zeiken in FB.
Ik heb alleen zwarte kleding, en de enkele dingen die ik heb die niet zwart zijn, denk aan handdoeken en theedoeken en zo, ik gooi gewoon alles bij elkaar in de wasmachine.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:49 schreef FANN het volgende:
Ah.... goeie vraag voor Mo, die draagt alleen zwarte kleding...
Mo hoe doe jij dat?![]()
LIF / Doffe zwarte kleding..
ow...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik gebruik wel meestal vloeibaar wasmiddel voor zwart, maar als kleding valer wordt zal me dat worst zijn.
Dat dacht ik al. Ik maak me nooit zo druk over zulke dingen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...niet het antwoord waar ze daar op zitten te wachten gok ik
Maak jij je uberhaupt wel eens druk dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Ik maak me nooit zo druk over zulke dingen.
Om eerlijk te zijn niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Maak jij je uberhaupt wel eens druk dan?
Jij ben altijd ''de huisman'' geweest, dus je zou er verstand van moeten hebbenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn niet.![]()
Ik bedenk me wel zojuist dat ik de dekbedovertrekken wel altijd apart doe, dus zonder zwarte kleding erbij, ik maak dan wel de trommel vol met wat handdoeken en theedoeken.
ow........ effe kiekenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb volgens mij mijn eerste post in lifestyle gedaan.![]()
Ik meestal op 60 graden,of ze moeten wel érg vies zijn, maar meestal zijn ze gewoon nat....quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Theedoeken en handdoeken was ik ook apart op 90 graden
Ik doe het om ze vrijwel steriel te maken, tegen de geurtjes zeg maarquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik meestal op 60 graden,of ze moeten wel érg vies zijn, maar meestal zijn ze gewoon nat....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |