Deze week zal dat ff 2 of 3 avonden gebeuren weet ik. Dan nog maandag en dinsdag werken en dan genieten van 2,5 week vakantie. Hoewel dat qua hoeveelheid werk nog ver weg is kijk ik er naar uitquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:34 schreef minilot het volgende:
Hela FFT, wat hebben we nou gezegd over dat overwerken?
Lekker vroeg! Slaap lekker, ga zo achter je aan. Ander bed weliswaar.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:36 schreef minilot het volgende:
Allen braaf zijn vanaf nu
Ik ga slapen, morgen al om 04:45 de wekker. Ajuus!
Ik heb een stapel kookboeken en rol een dobbelsteenquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:45 schreef Myraela het volgende:
Pf, waarom ben ik altijd zolang bezig met verzinnen wat ik de komende week wil eten.
Ik heb ervaring met 3 personen slapen in één bed, ik ga niet in het middenquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:47 schreef minilot het volgende:
*tandenpoetst* Jammer hoor!
Jij ook trusten
quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een stapel kookboeken en rol een dobbelsteen![]()
Nou ja, deze, want de kookboeken hebben te veel pagina's: https://www.random.org/
niet?quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ervaring met 3 personen slapen in één bed, ik ga niet in het midden
Anyway, slaap lekker allemaal
Geniaal.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een stapel kookboeken en rol een dobbelsteen![]()
Nou ja, deze, want de kookboeken hebben te veel pagina's: https://www.random.org/
Ik lees in de vakantie soms detectives uit scandinavie, met veel plezier.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik kijk een nieuwe serie, Lilyhammer
Lilyhammer (TV Series 2012– ) - IMDb
Noorse crime komedie met Stefan van Zandt als NY maffia figuur die naar Noorwegen vertrekt nadat hij kroongetuige was.
Niet zo nieuw meerquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik kijk een nieuwe serie, Lilyhammer
Lilyhammer (TV Series 2012– ) - IMDb
Noorse crime komedie met Stefan van Zandt als NY maffia figuur die naar Noorwegen vertrekt nadat hij kroongetuige was.
Lijkt me heel lekker!quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:21 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb wat gebakken en het was erg lekker! Zoete courgettetaart!
Oh gód!quote:
Ik heb het recept van Albert Heijn. Google op zoete taart courgette.quote:
Ik kijk er niet naar.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh gód!
Ik krijg allemaal fijne stofjes in mijn hoofd van zulke plaatjes.![]()
Ik voel met je mee.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh gód!
Ik krijg allemaal fijne stofjes in mijn hoofd van zulke plaatjes.![]()
Ja, heerlijk draakloos!quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kijk er niet naar.
Want dan moet ik hem hebben.
Dude! Zijn jullie weer gewoon lekker draaksloos? Voelt het lekker aan weer?
En nog een vraag : Hoelang duurde het voor jouw clamtis een beetje begon te groeien?
Ik bekijk het per dag. En dan ook pas 's avonds in de supermarkt of in mn voorraadkast als ik te laat ben voor de supermarkt (altijd dinsdag en woensdag).quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:45 schreef Myraela het volgende:
Pf, waarom ben ik altijd zolang bezig met verzinnen wat ik de komende week wil eten.
Clamtissen kunnen moeilijk zijn ja.....quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, heerlijk draakloos!![]()
Oeh, mijn clamtissen... ik heb er heel wat en volgens mij begonnen ze vrij snel welig te tieren. Mijn ervaring is wel dat je sowieso van dat soort bloeiers vanaf het tweede jaar echt kan gaan genieten.
Doetieutnie bij jou?
Amen! Heb je de onderkant beschut met een dakpan ofzo?quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een babyclamtis met nog maar 2 bloemetjes. Moet geduld hebben
Oh ja, goede tip!quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Amen! Heb je de onderkant beschut met een dakpan ofzo?
Of bloempotscherf (is die ook lekker op z'n Utregs?).quote:
Ah ik snap.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Of bloempotscherf (is die ook lekker op z'n Utregs?).
De wortels/begin van de stam kunnen niet goed tegen zon.
Ik wil ook gewoon elke dag even naar de winkels en beslis dan ter plekke wat het die dag wordt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik bekijk het per dag. En dan ook pas 's avonds in de supermarkt of in mn voorraadkast als ik te laat ben voor de supermarkt (altijd dinsdag en woensdag).
Weten wat ik morgen wil eten? Laat staan vrijdag? Kan ik echt niet.
Daaakpoan of daaakpaanquote:
Och wat een poeliepoeliepoepiewoepie babyclamtisquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:47 schreef Bluezz het volgende:
Doedje kijk : Babyclamtis
Zo lijkt ie grooooot
Maar in werkelijkheid is ie net uit het ei :
Isabeau, kan je iets voor 40+ doen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker vroeg! Slaap lekker, ga zo achter je aan. Ander bed weliswaar.
En ja, spoed paspoort is 2x zo duurErvaring mee.
Mag niet van newman.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Waarom nam je dan niet gewoon een slagroomsoes Uniek? Tis niet dat je dat niet kunt gebruiken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |