Deze week zal dat ff 2 of 3 avonden gebeuren weet ik. Dan nog maandag en dinsdag werken en dan genieten van 2,5 week vakantie. Hoewel dat qua hoeveelheid werk nog ver weg is kijk ik er naar uitquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:34 schreef minilot het volgende:
Hela FFT, wat hebben we nou gezegd over dat overwerken?
Lekker vroeg! Slaap lekker, ga zo achter je aan. Ander bed weliswaar.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:36 schreef minilot het volgende:
Allen braaf zijn vanaf nu
Ik ga slapen, morgen al om 04:45 de wekker. Ajuus!
Ik heb een stapel kookboeken en rol een dobbelsteenquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:45 schreef Myraela het volgende:
Pf, waarom ben ik altijd zolang bezig met verzinnen wat ik de komende week wil eten.
Ik heb ervaring met 3 personen slapen in één bed, ik ga niet in het middenquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:47 schreef minilot het volgende:
*tandenpoetst* Jammer hoor!
Jij ook trusten
quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een stapel kookboeken en rol een dobbelsteen![]()
Nou ja, deze, want de kookboeken hebben te veel pagina's: https://www.random.org/
niet?quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ervaring met 3 personen slapen in één bed, ik ga niet in het midden
Anyway, slaap lekker allemaal
Geniaal.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, deze, want de kookboeken hebben te veel pagina's: https://www.random.org/
Ik lees in de vakantie soms detectives uit scandinavie, met veel plezier.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik kijk een nieuwe serie, Lilyhammer
Lilyhammer (TV Series 2012– ) - IMDb
Noorse crime komedie met Stefan van Zandt als NY maffia figuur die naar Noorwegen vertrekt nadat hij kroongetuige was.
Niet zo nieuw meerquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik kijk een nieuwe serie, Lilyhammer
Lilyhammer (TV Series 2012– ) - IMDb
Noorse crime komedie met Stefan van Zandt als NY maffia figuur die naar Noorwegen vertrekt nadat hij kroongetuige was.
Lijkt me heel lekker!quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:21 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb wat gebakken en het was erg lekker! Zoete courgettetaart!
Oh gód!quote:
Ik heb het recept van Albert Heijn. Google op zoete taart courgette.quote:
Ik kijk er niet naar.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh gód!
Ik krijg allemaal fijne stofjes in mijn hoofd van zulke plaatjes.![]()
Ik voel met je mee.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh gód!
Ik krijg allemaal fijne stofjes in mijn hoofd van zulke plaatjes.![]()
Ja, heerlijk draakloos!quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kijk er niet naar.
Want dan moet ik hem hebben.
Dude! Zijn jullie weer gewoon lekker draaksloos? Voelt het lekker aan weer?
En nog een vraag : Hoelang duurde het voor jouw clamtis een beetje begon te groeien?
Ik bekijk het per dag. En dan ook pas 's avonds in de supermarkt of in mn voorraadkast als ik te laat ben voor de supermarkt (altijd dinsdag en woensdag).quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:45 schreef Myraela het volgende:
Pf, waarom ben ik altijd zolang bezig met verzinnen wat ik de komende week wil eten.
Clamtissen kunnen moeilijk zijn ja.....quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, heerlijk draakloos!![]()
Oeh, mijn clamtissen... ik heb er heel wat en volgens mij begonnen ze vrij snel welig te tieren. Mijn ervaring is wel dat je sowieso van dat soort bloeiers vanaf het tweede jaar echt kan gaan genieten.
Doetieutnie bij jou?
Amen! Heb je de onderkant beschut met een dakpan ofzo?quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een babyclamtis met nog maar 2 bloemetjes. Moet geduld hebben
Oh ja, goede tip!quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Amen! Heb je de onderkant beschut met een dakpan ofzo?
Of bloempotscherf (is die ook lekker op z'n Utregs?).quote:
Ah ik snap.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Of bloempotscherf (is die ook lekker op z'n Utregs?).
De wortels/begin van de stam kunnen niet goed tegen zon.
Ik wil ook gewoon elke dag even naar de winkels en beslis dan ter plekke wat het die dag wordt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik bekijk het per dag. En dan ook pas 's avonds in de supermarkt of in mn voorraadkast als ik te laat ben voor de supermarkt (altijd dinsdag en woensdag).
Weten wat ik morgen wil eten? Laat staan vrijdag? Kan ik echt niet.
Daaakpoan of daaakpaanquote:
Och wat een poeliepoeliepoepiewoepie babyclamtisquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:47 schreef Bluezz het volgende:
Doedje kijk : Babyclamtis
Zo lijkt ie grooooot
Maar in werkelijkheid is ie net uit het ei :
Isabeau, kan je iets voor 40+ doen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker vroeg! Slaap lekker, ga zo achter je aan. Ander bed weliswaar.
En ja, spoed paspoort is 2x zo duurErvaring mee.
Mag niet van newman.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Waarom nam je dan niet gewoon een slagroomsoes Uniek? Tis niet dat je dat niet kunt gebruiken![]()
Ze is van slag omdat je uit bed komt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 07:18 schreef borisz het volgende:
Poes is de veranderingen in de morgen nog niet gewend..
Ze is een beetje van slag.
Mogge
Serieus?!quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Succes!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:12 schreef Lonaa het volgende:
![]()
Ik ga straks naar de markt en vanmiddag solliciteren.
Straks naar mijn ouders, dan met de veerboot (de kade is naast het nieuwe huis van mijn ouders) oversteken naar Ridderkerk voor een grote taartdecoratiewinkel, dan weer met de boot terug, langs mijn werk fietsen om een pakje op te halen dan naar huis fietsen om thuis te werken voor een paar uur (heb ik vanmorgen vroeg ook al gedaan) en tegelijkertijd stiekem recepten uit te proberen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:15 schreef Lonaa het volgende:
Ja, veel succes ook voor iedreeen die wat spannends gaat doen vandaag
Klinkt wel als een prima dag hoor!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Straks naar mijn ouders, dan met de veerboot (de kade is naast het nieuwe huis van mijn ouders) oversteken naar Ridderkerk voor een grote taartdecoratiewinkel, dan weer met de boot terug, langs mijn werk fietsen om een pakje op te halen dan naar huis fietsen om thuis te werken voor een paar uur (heb ik vanmorgen vroeg ook al gedaan) en tegelijkertijd stiekem recepten uit te proberen.![]()
Iets simpels avondeten, dan een paar kilometer (zes ofzo) lopen met mijn lief om de voeten wat te oefenen voor vakantie, dan ukelele spelen en iets onnozels kijken en weer op tijd naar bed want moet morgen voor werk wederom zo idioot vroeg op.
Niets spannends hier dus.![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:20 schreef Lonaa het volgende:
Als ik dat zou doen zou ik veel ongezonder eten. Ik plan, meet en weeg af, zodat ik gezond en in goede verhoudingen blijf eten.
Ja, dat snap ik, als je het geen leuke bezigheid vindt. Ik hou er wel van.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind boodschappen doen vooral tijd kosten
Ik vind het ook niet 'niet leuk' hoor.. maar ik heb gewoon genoeg andere dingen te doenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, als je het geen leuke bezigheid vindt. Ik hou er wel van.
quote:
Succes!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 07:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier ook een grote schok voor Samik ga straks voor het eerst naar stage
Fan van Jo Nesbo?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik lees in de vakantie soms detectives uit scandinavie, met veel plezier.
En zo vroegquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 07:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze is van slag omdat je uit bed komt?Goedemorgen
Ik denk dat ik dan altijd dezelfde dingen zou eten. En hoewel ik wekelijks boodschappen doen wel tof vind, zou ik echt niet dagelijks willen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik bekijk het per dag. En dan ook pas 's avonds in de supermarkt of in mn voorraadkast als ik te laat ben voor de supermarkt (altijd dinsdag en woensdag).
Dat. En dat kan niemand. Onmogelijk dat je op maandag weet waar je op vrijdag zin in hebt. Dan komt het dus gewoon met regelmaat voor dat je iets of weg kiept of maakt en tegen je zin op gaat eten omdat je dat nu eenmaal op maandag gekocht hebt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:49 schreef Myraela het volgende:
Ik gooi niets weg en eet ook niets met tegenzin hoor. Ik eet wel eens iets terwijl ik liever een hamburger of een pizza zou eten. Maar als ik elke dag zou eten waar ik het meest zin in heb, zou het echt niet goed zijn.
Zin hebben in pizza of een hamburger is wel iets anders dan dat het bijvoorbeeld een warme broeierige dag wordt en je een stevige maaltijd geplanned hebt voor die dag. Met van die weekboodschappen zou eten voor mij véél te functioneel worden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:49 schreef Myraela het volgende:
Ik gooi niets weg en eet ook niets met tegenzin hoor. Ik eet wel eens iets terwijl ik liever een hamburger of een pizza zou eten. Maar als ik elke dag zou eten waar ik het meest zin in heb, zou het echt niet goed zijn.
Nichts besonderes. Ik heb ooit een Engelstalig boekje gemaakt over Nederland na Pim Fortuyn (nog verkrijgbaar in de ramsj van Amazonquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben een beetje in een boodschappen en eten-verzinnen rut beland. We eten veel hetzelfde en weinig nieuwe dingen. Mezelf vandaag maar eens een schop geven om daar verandering in aan te brengen.
Verder vind ik eigenlijk elke dag naar de supermarkt te duur, omdat er meestal toch nog wel iets extra's in m'n mandje beland. En, met een week-menu kun je plannen dat je de andere helft van dat pakje kwark dat je hiervoor nodig hebt ook nog ergens anders voor kunt gebruiken..
@ Dude: wat voor artikel was het?
En golfer, gefeliciteerd!
Hier geen mieren meer gesignaliseerd vandaag, zo fijn!
Als ik echt niet weet wat te koken? Ja hoor, serieusquote:
Ah, Dude doet ook nachtdienstenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga zo slapen. Had een deadline om vijf uur vanochtend (buitenlandse krant) en ik wil er dan toch bij zijn, al had ik het gisterenavond onze tijd al wel af kunnen ronden. Maar je weet nooit wat de actualiteit nog biedt.
Daarna nog honderd keer mijn verhaal gecheckt en daarna terug slaap proberen te vinden.
Nu (nou) moe!
Ik las ergens dat een gemiddeld huishouden een repertoire heeft van ca 10 gerechtenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:34 schreef Jag�rtrut het volgende:
Ik ben een beetje in een boodschappen en eten-verzinnen rut beland. We eten veel hetzelfde en weinig nieuwe dingen. Mezelf vandaag maar eens een schop geven om daar verandering in aan te brengen.
Ja hoor. Althans wel als het redelijk bekend gebied is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, Dude doet ook nachtdienstenBen je 's nachts nog wel scherp als je schrijft?
Als ik niet actief op zoek ging naar nieuwe gerechten zou dat aantal bij ons ook wel kloppen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las ergens dat een gemiddeld huishouden een repertoire heeft van ca 10 gerechtenDie ze dus steeds weer opnieuw maken.
Dat zou mij niets verbazen. Vind daar verder trouwens niet zoveel mis mee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las ergens dat een gemiddeld huishouden een repertoire heeft van ca 10 gerechtenDie ze dus steeds weer opnieuw maken.
Dat klopt hier ook wel, alleen wisselen die 10 wel regelmatig. Vaak is de helft vast, de andere helft nieuw en dan na een tijdje valt de vaste helft af en komt er nieuw bij..quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:25 schreef borisz het volgende:
Zo. Mijn eerste rapport is de deur uit
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:25 schreef borisz het volgende:
Zo. Mijn eerste rapport is de deur uit
Als ik er niet echt de tijd voor zou nemen om te bedenken wat ik wil gaan maken, zou ik dat ook hebben. Of als ik het een weekje druk heb kom ik ook weer terug op de standaard opties.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:07 schreef Isabeau het volgende:
En je begint maandag dan? Leukquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moet vrijdag nog horen wat het rooster wordt. Zoals het een goede HBO-school betaamt moest daar op het laatste moment nog van alles aan gesleuteld worden![]()
En veel mensen ontmoet waarvan ik de naam alweer ben vergetenmaar wel leuk! Het lijkt me een leuke omgeving om te werken..
Afhankelijk van het rooster ja.. Als de lessen waarbij ik ga mee lopen op maandag ochtend zijn dusquote:
Er is geen internetpolitie hier, mits je geen rare dingen doet gewoon je werk doet uiteraardquote:
ik heb nog geen idee, ben er nog niet aan toegekomen om eens even in het internet te duiken om het op te zoeken....quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nichts besonderes. Ik heb ooit een Engelstalig boekje gemaakt over Nederland na Pim Fortuyn (nog verkrijgbaar in de ramsj van Amazon) en zo nu en dan duikt er nog een verzoek op er iets over te zeggen.
Ben inmiddels bijgeslapen. Wel steeds gedroomd dat het artikel nog af moest. Pffff. Zo wat babi pagang opwarmen (zin an) en ik snap de nachtdiensters plots goed. Ik ben in staat er een biertje bij open te trekken.
Wat ga je, in het kader van de kontschop, eten vandaag?
ik heb nog geen idee, ben er nog niet aan toegekomen om eens even in het internet te duiken om het op te zoeken....quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nichts besonderes. Ik heb ooit een Engelstalig boekje gemaakt over Nederland na Pim Fortuyn (nog verkrijgbaar in de ramsj van Amazon) en zo nu en dan duikt er nog een verzoek op er iets over te zeggen.
Ben inmiddels bijgeslapen. Wel steeds gedroomd dat het artikel nog af moest. Pffff. Zo wat babi pagang opwarmen (zin an) en ik snap de nachtdiensters plots goed. Ik ben in staat er een biertje bij open te trekken.
Wat ga je, in het kader van de kontschop, eten vandaag?
Ja, zoiets is het hier ook. Ik ben echt niet creatief de laatste tijd. Het moet ook in 20 minuten op tafel staan, en ik heb vaak geen zin om er langer dan 5 minuten over na te denken...Weinig ruimte in m'n hoofd ervoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu nog een Kopjekoffieglazenwasser.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:21 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag mannetjesdag!
Straks komt de schilder de badkamer ontschimmelen en schilderen (via de WBV) dan komt de gasdingesman en vanavond de scooterboy
Neuh geen zin inquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Nu nog een Kopjekoffieglazenwasser.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neuh geen zin in
Wel zo'n kopje koffie
[ afbeelding ]
Eens denkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:28 schreef Myraela het volgende:
Als ik er niet echt de tijd voor zou nemen om te bedenken wat ik wil gaan maken, zou ik dat ook hebben. Of als ik het een weekje druk heb kom ik ook weer terug op de standaard opties.En eigenlijk veranderen die recepten ondanks de vele nieuwe recepten die ik probeer maar zelden.
Spaghetti met gehaktballetjes
Citroenrisotto met zalm of kip
Roti
Nacho's met chili con carne
Stoofvlees
Bloemkool met kaassaus
Kip met aardappeltjes uit de oven
Champignonsoep
En in de winter erwtensoep.
Wij hebben hier een Dirkje Kuit rondlopen. Die voetbalt behendig met een stuiterbal door het hele huis! Niet te stoppen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:01 schreef Bluezz het volgende:
En in het kader der TT :
https://pbs.twimg.com/tweet_video/CCpvxYPVAAApLby.mp4
Nog best veel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:14 schreef Isabeau het volgende:
Eens denken
* spaghetti bolognese of met gehaktballetjes en tomatensaus
* pasta carbonara
* groot stuk vlees (biefstuk, entrecote) met sla en friet
* varkenshaas in gorgonzolasaus
* tuna bake
* shepperd's pie
* vispotje met zalm, kabeljauw en garnalen
* kip met paksoy (of Chinese kool), champignons en rijst
* aardappelen met sperziebonen en worstje
* aardappelen met bloemkool en gehaktbal
* hamburger met friet en sla
* chili con carne
* tomatensoep (zelf gemaakt) met brood
* salade met krieltjes en makreel
* rendang met rijst
* nasi met spiegelei
* citroenkip uit de oven met knoflook
* fried chicken met sla
18 herhaalrecepten (als ik niets specifiek uitzoek om te maken)
Ja, maar dat laatste kan ook zonder weekmenu's maken. Als ik van een bepaald bederfelijk ingrediënt iets over hou op de ene dag verzin ik daar de volgende dag iets leuks mee. Ik hoef echt vrijwel nooit iets weg te gooien, alles gaat bij ons netjes op.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Verder vind ik eigenlijk elke dag naar de supermarkt te duur, omdat er meestal toch nog wel iets extra's in m'n mandje beland. En, met een week-menu kun je plannen dat je de andere helft van dat pakje kwark dat je hiervoor nodig hebt ook nog ergens anders voor kunt gebruiken..
Al gehoord ja!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mini! Boom op Gondoletta in de Efteling
Omroep brabant weet niet hoe het kan dat de boom gevallen is, die zwaartekracht blijft toch wel bijzonder.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Al gehoord ja!Er valt toch niet ineens zomaar een boom om? Raaaaar! Ik blijf het volgen.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eens denken
* spaghetti bolognese of met gehaktballetjes en tomatensaus
* pasta carbonara
* groot stuk vlees (biefstuk, entrecote) met sla en friet
* varkenshaas in gorgonzolasaus
* tuna bake
* shepperd's pie
* vispotje met zalm, kabeljauw en garnalen
* kip met paksoy (of Chinese kool), champignons en rijst
* aardappelen met sperziebonen en worstje
* aardappelen met bloemkool en gehaktbal
* hamburger met friet en sla
* chili con carne
* tomatensoep (zelf gemaakt) met brood
* salade met krieltjes en makreel
* rendang met rijst
* nasi met spiegelei
* citroenkip uit de oven met knoflook
* fried chicken met sla
18 herhaalrecepten (als ik niets specifiek uitzoek om te maken)
De kruiden van ons balkon noem ik "Kruiden uit Balkonia". Dat klinkt veel sjieker.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:13 schreef Jag�rtrut het volgende:
Morgen wordt het een gevulde salade (van het balkon) met brood.
leuk!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bij een Stadstheater, in de horeca.
Balkoniaanse salade!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De kruiden van ons balkon noem ik "Kruiden uit Balkonia". Dat klinkt veel sjieker.![]()
Nog even en we hebben Balkoniaanse tomaten.
Ha!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:19 schreef Lonaa het volgende:
Overigens, ik mag over 3 weken komen proefdraaien! Ha!
Ja! Ik heb het idee dat het me wel ligt. Ik moet me wel echt 'bewijzen', ze zei zo mooi dat ze me wel zal laten zwemmen, want hey, zo werkt dat. Vind het wel tofquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja! Ik heb het idee dat het me wel ligt. Ik moet me wel echt 'bewijzen', ze zei zo mooi dat ze me wel zal laten zwemmen, want hey, zo werkt dat. Vind het wel tof
oh wat leuk!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bij een Stadstheater, in de horeca.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja! Ik heb het idee dat het me wel ligt. Ik moet me wel echt 'bewijzen', ze zei zo mooi dat ze me wel zal laten zwemmen, want hey, zo werkt dat. Vind het wel tof
Indien niet aan het werk en niet uitverkocht, jup.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
oh wat leuk!
Mag je dan ook voorstellingen bezoeken?
Ja! Ik ben er ook wel blij mee. Ik kan dit, dus ik kan het laten zien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik vermoed dat je daardoor goed uit de verf gaat komen
Dat kan jij wel, zwemmen
En super toffe werkomgeving
Dat lijkt mij altijd zo heerlijk, als ik in het theater ben. Ik kijk altijd jaloers naar het personeel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Indien niet aan het werk en niet uitverkocht, jup.
Die rijst met worst is van Ramsay? Die hadden wij althans zaterdag. Niet slecht!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat hier momenteel in de wissellijst staat:
De schotel van vanavond
Noodles met in peper gemarineerde biefstukreepjes
Lauwwarme salade met kikkererwt, gebakken pitabroodstukjes, kip en feta
Rijstschotel met worstvlees
Roti van Kayotic
Een AVG'tje vooral als er A en G uit de tuin is
Geroosterde tomatensoep (ook van Kayotic)
Massaman curry of curry met kip en pakchoi
Pho
Ovenfriet met polentakip of vissticks en salade of erwtjes (vrijdag-makkelijkdag)
Lauwwarme salade met gekookte kip, boontjes, abrikozen en youghurtsaus
En verder weet ik het ff niet.. Er is nog wel meer wat regelmatig voorbij komt stiekem..
Euhm.. dat zou in theorie kunnen. Ik heb hem uit een delicious geknipt. Is met bosui en ei er door o.a... Ik had er courgette zelf aan toegevoegd een keer en dat was een verbetering btw. Werd het smeuïger van.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die rijst met worst is van Ramsay? Die hadden wij althans zaterdag. Niet slecht!
ja, met bosui inderdaad. Lekker!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Euhm.. dat zou in theorie kunnen. Ik heb hem uit een delicious geknipt. Is met bosui en ei er door o.a... Ik had er courgette zelf aan toegevoegd een keer en dat was een verbetering btw. Werd het smeuïger van.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
ja, met bosui inderdaad. Lekker!
Vergeet er vast nog een heel stel.quote:
Ook, gedeeltelijk daarvoor en een flink deel daarna, vooral waar het de Oost-Europese, Kroatische en Duitse keuken betreft.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou Piet, met zo veel favorieten heb je geen smerige gerechten meer nodig. Allemaal op de vaart geleerd?
Ja, ik vond hem wel lekker, maar niet superdewaus.. Beetje tweaken nogquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:02 schreef Lonaa het volgende:
Overigens kijk ik HEEL erg uit naar de salade van vanavond:
http://www.cottercrunch.com/moroccan-salad-gluten-free/
Oh ja, jij had m al gemaakt. Wat ga/wil je tweaken? En waarom?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ik vond hem wel lekker, maar niet superdewaus.. Beetje tweaken nog
Dat is ook in D lastig als je niet in de omgeving van Frankfurt woont (daar hebben ze het gewoon op de markt in bosjes)quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:02 schreef Myraela het volgende:
Ohja, die groene saus zou ik voor een vriendin maken die in Frankfurt heeft gewoond. Maar ik kon niet alle kruiden vinden.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ook, gedeeltelijk daarvoor en een flink deel daarna, vooral waar het de Oost-Europese, Kroatische en Duitse keuken betreft.
Aziatisch kook ik zelden, mijn man is daar niet zo gek op.
Ben nog een heel stel Duitse klassiekers vergeten, zoals gekookt rundvlees (wat de britten een corned beef noemen, niet te verwarren met de blikjes) met frankfurter groene saus, maultaschen, flamkuchen, spaetzle, etc
Iets meer kruiden er in.. Verhoudingen iets aanpassen (meer feta). Pompoen niet te veel kokenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh ja, jij had m al gemaakt. Wat ga/wil je tweaken? En waarom?
Duidelijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Iets meer kruiden er in.. Verhoudingen iets aanpassen (meer feta). Pompoen niet te veel koken
Ik vind wat surinamers doen met kikkererwten altijd zo lekker. Houden ze vrij hard, rode ui erdoor, hete chutney waarschijnlijk...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:11 schreef Lonaa het volgende:
Iemand suggesties voor salades met kikkererwten voor lunch?
Ik word er nog niet heel warm van.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind wat surinamers doen met kikkererwten altijd zo lekker. Houden ze vrij hard, rode ui erdoor, hete chutney waarschijnlijk...
Maar daar heb je niks aan, want ik weet het recept niet.
Kipfilet er bij, rode ui, feta (gemarineerde), spinazie (rauw).. zo iets is altijd lekker vind ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:11 schreef Lonaa het volgende:
*opschrijftquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kipfilet er bij, rode ui, feta (gemarineerde), spinazie (rauw).. zo iets is altijd lekker vind ik
Hey, spannendquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:18 schreef Vork het volgende:
Zo, verrassend leuke woning bekeken net. Groter dan wat ik nu heb, met een soort van gemeenschappelijk binnentuintje, oogt rustig, buurt is goed (want het is hier nog geen 100 meter verderop). Papierwerk is geregeld, nu maar hopen dat er niemand boven mij op de lijst is die er het zelfde over denkt.
Zo, dat klinkt top! Heb je de wind eindelijk in de zeilen, Vork?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:18 schreef Vork het volgende:
Zo, verrassend leuke woning bekeken net. Groter dan wat ik nu heb, met een soort van gemeenschappelijk binnentuintje, oogt rustig, buurt is goed (want het is hier nog geen 100 meter verderop). Papierwerk is geregeld, nu maar hopen dat er niemand boven mij op de lijst is die er het zelfde over denkt.
Die is lekkerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:25 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Oh en de roti van Kayotic heb ik vorige week ook nog gemaakt
Wat fijn Vork!
Toi toi toi!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:24 schreef Vork het volgende:
Iets met wind en zeilen ja. Ik hoop het. Eind van de week weet ik meer.
Voor de eiwitten zeker?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
*opschrijft
Ik vind dat ik vaker kikkererwten moet eten, dus ik heb net 900 gram kikkererwten laten weken en gekookt en in porties verpakt
Sudderoven?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:23 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik heb hier voor het eerst iets in de nieuwe sudderoven staan. Stoofvlees met pittige kruiden, paprika, komijn, chili, etc.Dat is wel vlees dat ik vaker maak, en dan in wraps met tomaat en zure room, kaas en guacamole
Ik tweak er nog best veel aan, moet ik zeggen, zoals bij alles van Kayotic, maar smakelijk is het zeker!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die is lekkerKan ik binnenkort ook wel weer eens maken
Alleen als ik echt veel tijd/zin heb, want ik vind die van haar wel lekker!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik tweak er nog best veel aan, moet ik zeggen, zoals bij alles van Kayotic, maar smakelijk is het zeker!
Maken jullie overigens ook de rotibladen zelf? Ik heb er een broertje dood aan en koop ze (vers) bij de toko.
Soep van maken. Wat olijfolie in de pan, verhitten, beetje hele komijn er in. Kort bakken. Pul biber erbij, je kikkererwten, wat extra olie, water. Blenderen, eventueel water bijvoegen tot gewenste consistentie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
*opschrijft
Ik vind dat ik vaker kikkererwten moet eten, dus ik heb net 900 gram kikkererwten laten weken en gekookt en in porties verpakt
Ja! een oven die tot 90 graden gaat en dat constant houd. kun je ook als bordenwarmer gebruiken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sudderoven?Klinkt wel goed trouwens
Hoe is dat anders/handiger dan je crockpot?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:35 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ja! een oven die tot 90 graden gaat en dat constant houd. kun je ook als bordenwarmer gebruiken.
Tokoquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik tweak er nog best veel aan, moet ik zeggen, zoals bij alles van Kayotic, maar smakelijk is het zeker!
Maken jullie overigens ook de rotibladen zelf? Ik heb er een broertje dood aan en koop ze (vers) bij de toko.
Geen salade, wel kipstoof met chorizo en tomatenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:11 schreef Lonaa het volgende:
Klinkt als mijn slowcookerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:35 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ja! een oven die tot 90 graden gaat en dat constant houd. kun je ook als bordenwarmer gebruiken.
Er kan meer in de ovenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoe is dat anders/handiger dan je crockpot?
Thanks!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Soep van maken. Wat olijfolie in de pan, verhitten, beetje hele komijn er in. Kort bakken. Pul biber erbij, je kikkererwten, wat extra olie, water. Blenderen, eventueel water bijvoegen tot gewenste consistentie.
Zout naar smaak.
Duimen dus.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:18 schreef Vork het volgende:
Nou, maakt weinig verschil inderdaadquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoe is dat anders/handiger dan je crockpot?
Klopt hoor, kan gewoon een grote braadpan in, dus is dezelfde ruimte, maar niet meer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou als het een bordenwarmerformaat is vraag ik me dat af
Veel meer kruiden, sowieso. Met name hindoestaanse kerrie. Ik vind dat Kayotic daar echt veel te zuinig mee is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Rotibladen mislukken hier altijd![]()
Wat tweak je er nog aan Dude? Ik maak het nog steeds zoals het recept maar wellicht heb je een briljante tip
Ah ja, de kleinste oven in zo'n range natuurlijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:43 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Nou, maakt weinig verschil inderdaadMaar hij zit in dit fornuis, dus mooi meegenomen. Voordeeltje is in dit geval dat dit niet op het aanrecht hoeft te staan ruimte innemen als je hem aan hebt, maar verder zelfde effect inderdaad.
Zou top zijn voor jequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:24 schreef Vork het volgende:
Iets met wind en zeilen ja. Ik hoop het. Eind van de week weet ik meer.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:45 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Klopt hoor, kan gewoon een grote braadpan in, dus is dezelfde ruimte, maar niet meer.
Ah ja, die kerrie doe ik idd ook meer van in. Marineren is een goeiequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Veel meer kruiden, sowieso. Met name hindoestaanse kerrie. Ik vind dat Kayotic daar echt veel te zuinig mee is.
En ik marineer de kip van te voren in yoghurt en hindoestaanse kerrie, uien en knof. En ik schep er op het laatst wat chutney doorheen. Bij de toko kun je goede surinaamse chutneys halen in potjes. Wij hebben altijd een voorraad in huis, van garnalen chutneys tot 'reguliere' mango-varianten.![]()
Ja, er zitten twee normaal formaat ovens in en twee kleinere, dat zijn een grill- en een sudderoven.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah ja, de kleinste oven in zo'n range natuurlijk
Handig!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:58 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ja, er zitten twee normaal formaat ovens in en twee kleinere, dat zijn een grill- en een sudderoven.
Voor welk van de 148 favoriete en reguliere gerechten bij jou thuis is het een gemis? Kun je het anders zelf maken?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik mis nog steeds de kerrie van Cross & Blackwell, zo jammer dat die niet meer gemaakt wordt
Good thinking!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:44 schreef golfer het volgende:
Schilders zijn klaar. Onze zeeblauwe badkamer met schimmelvlekken is nu veranderd in een witte badkamer waarbij eerst de schimmelplekken zijn behandeld.
Luxaflex (inclusief roest en dode wespen) van het ook geschilderde raamkozijn verwijderd en dat gaan we vervangen door folie op de ramen.
Er zijn prima Hindoestaanse kerriepoeders op de markt, maar in mijn herinnering was deze aromatischer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Voor welk van de 148 favoriete en reguliere gerechten bij jou thuis is het een gemis? Kun je het anders zelf maken?
Ik ben al lang blij dat het onder het onderhoudscontract dat we met ze hebben afgesloten valt. Normaal gesproken ben je als huurder zelf verantwoordelijk voor binnenschilderwerk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Good thinking!
Altijd jammer dat je zo afhankelijk bent van de woningbouw, voor het volgens hen aan vervanging toe is. Schimmel, jakkes!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:43 schreef Lonaa het volgende:
Sun! Ik vond de salade awesome. Ik had zoete aardappel ipv pompoen en geen quinoa. Dressing gemaakt van zout, olie, druppel truffelolie, knof en paprika. Was jummie!
http://www.bbcgoodfood.com/recipes/9649/tuna-pasta-bakequote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:40 schreef Sunnythesun het volgende:
B! Nutini is ook nog eens mega sympathiek: http://go.3fm.nl/festival(...)-de-Lowlands-camping
We gebruiken de badkamer gewoon de komende tijd niet meer, dus als jij over een paar weken hier komt mag je in het teiltje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz en golfer een frisse nieuwe badkamerWij hebben hier nu ook (weer) schimmel in de badkamer, terwijl dat dus vanwege de schimmel helemaal gewit was door de wbv. Ik hoop dat het bij jullie wat grondiger is aangepakt.
We hadden al veel eerder kunnen bellen of ze kwamen kijken, dat was laksigheid en een beetje omdat we dachten dat zij dat toch niet zouden fixen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Good thinking!
Altijd jammer dat je zo afhankelijk bent van de woningbouw, voor het volgens hen aan vervanging toe is. Schimmel, jakkes!
teiltje? wat modern... gewoon in de gootsteenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:56 schreef golfer het volgende:
[..]
We gebruiken de badkamer gewoon de komende tijd niet meer, dus als jij over een paar weken hier komt mag je in het teiltje.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:01 schreef borisz het volgende:
Zo. Thuis. Veel info in de middag mbt het nieuwe stelsel.
Nu Aziatisch magnetronmaal wegens luimoe en wennen aan een baan
is 1 washandje niet genoeg?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
teiltje? wat modern... gewoon in de gootsteen
washandjesquote:
quote:
Dat doe ik alleen met onderbroekiesquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
washandjes
die gaan uitgeteld mee op reis
+ twee voor de prijs van 1 bij de AH en morgen bij thuiskomt snel weg moeten, want het politieke leven gaat ook weer beginnenquote:
Als wij 2 nachten gaan dan gaat mee pp: 2 washandjes, 2 onderbroeken, 2 paar sokken, afhankelijk van het weer een broek en trui, 1 slaap t-shirtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen met onderbroekies
Ook ooit heel heel lang geleden een keer weggooibroekkies gekocht
/jaren 70
Hutkoffers vol.. als ik zie wat ouders van jonge kinderen allemaal mee slepen, net een volksverhuizingquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:21 schreef Jagärtrut het volgende:
ik neem altijd aantal onderbroeken en sokken + 1 mee, voor als je een keer helemaal natgeregend wordt ofzo.
Ben benieuwd hoe dat gaat met pakken voor de kleine straks!
Als jij m'n rug schrobt!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:56 schreef golfer het volgende:
We gebruiken de badkamer gewoon de komende tijd niet meer, dus als jij over een paar weken hier komt mag je in het teiltje.
Koop alvast een paardentrailerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hutkoffers vol.. als ik zie wat ouders van jonge kinderen allemaal mee slepen, net een volksverhuizing
Een koffer voor de aardappelen, een tas voor de hagelslag, Koelbox voor de kaasquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hutkoffers vol.. als ik zie wat ouders van jonge kinderen allemaal mee slepen, net een volksverhuizing
Mijn oma vertelde me ooit dat ze als kind maar 1 onderbroek had en die moest ze dan elke avond op de hand wassen en hopen dat het de volgende ochtend weer droog was. In de winter was dat vaak niet het geval. Ik dacht als kind dat ze een verhaaltje vertelde, maar waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:00 schreef Bluezz het volgende:
Dat doe ik alleen met onderbroekies
Ook ooit heel heel lang geleden een keer weggooibroekkies gekocht
/jaren 70
Nee, dat zijn gewoon Hollanders op vakantiequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Een koffer voor de aardappelen, een tas voor de hagelslag, Koelbox voor de kaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Had je zo'n lange katerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:18 schreef Isegrim het volgende:
Ik was jullie gedurende meerdere dagen kwijt.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik had overigens weer een aflevering in de monitorsoapGotsammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had overigens weer een aflevering in de monitorsoapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Met zo'n lekker harde schrobborstel?quote:
Ik had overigens weer een aflevering in de monitorsoapWTF.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Nee, ik had weer eens op 'ontvolgen' geklikt en ik had het zo druk dat ik dat pas nu opmerkte.quote:
Ik had overigens weer een aflevering in de monitorsoapGoeie service!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, zo'n ouderwetschequote:
Nee, dit soort verhalen kan ik me ook nog herinneren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn oma vertelde me ooit dat ze als kind maar 1 onderbroek had en die moest ze dan elke avond op de hand wassen en hopen dat het de volgende ochtend weer droog was. In de winter was dat vaak niet het geval. Ik dacht als kind dat ze een verhaaltje vertelde, maar waarschijnlijk niet.
Je eigen maandverbandjes moeten wassenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:28 schreef Bluezz het volgende:
Nee, dit soort verhalen kan ik me ook nog herinneren.
Net als maar 3 maandverbanden hebben van katoen
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Ise... kwijt gewoon.. hoe dan?
1 x per week douchen en voor de rest in de keuken bij de wasbak je gezicht en tussen de benen wassen
Wij waren al 4 dagen niet uit eten geweest, gereserveerd voor zaterdag want zin in uit eten
Jij ook mayomanquote:
Ik denk dat P daar de puf niet meer voor heeft die dagquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Jij ook mayoman
Maar het gaat wel aardig met je he? Strak in het velletje maar wel lekker
Doe je mee? Kunnen we samen lopen http://www.memorywalkleek.nl/ blijven slapen is natuurlijk geen probleem
Ik zou graag met je meegaan, maar ik ga met Isa 25km Airbornetocht doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij ook mayoman
Maar het gaat wel aardig met je he? Strak in het velletje maar wel lekker
Doe je mee? Kunnen we samen lopen http://www.memorywalkleek.nl/ blijven slapen is natuurlijk geen probleem
Nu je het zegt: het was wel lekker rustigquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar jullie hebben mij niet eens als vermist opgegeven.
We waren blij dat je wegbleef johquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar jullie hebben mij niet eens als vermist opgegeven.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nu je het zegt: het was wel lekker rustig
LHO, je vrouw moet getroost wordenquote:
Ik was gewoon de weg kwijt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik denk die is te druk ben bakken en zo.. of is ons zat. Beiden totaal voorstelbaar![]()
Dit klinkt heel psychiatrischquote:
Thumbs up.quote:
Het duurde even voor ik besefte dat je waarschijnlijk ook schimmelmuren/plafond hebt. En niet een ander soort schimmel. Waar je dan bleekwater opgiet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:10 schreef Isegrim het volgende:
Ik had gister ook keelpijn, maar dat kwam omdat ik weer eens mijn driemaandelijkse bleekbehandeling in de badkamer moest uitvoeren ivm schimmel.
Omdat jullie zulke toffe gasten zijn of doen ze dat bij iedereen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:05 schreef Isegrim het volgende:
Sinds ik op Couchsurfing heb aangegeven dat wij naar Iran gaan, heb ik er een dagtaak aan om berichtjes te beantwoorden van mensen die ons graag willen hosten. We worden werkelijk platgemaild met aanbiedingen uit het hele land.
Heb al twee Iraniërs op WhatsApp inmiddels.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het duurde even voor ik besefte dat je waarschijnlijk ook schimmelmuren/plafond hebt. En niet een ander soort schimmel. Waar je dan bleekwater opgiet.
Vicks Blue..quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Thumbs up.
Ik had gister ook keelpijn, maar dat kwam omdat ik weer eens mijn driemaandelijkse bleekbehandeling in de badkamer moest uitvoeren ivm schimmel.
Strepsilletje?
Na het posten bedacht ik dat ik het misschien iets nader had kunnen specificeren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het duurde even voor ik besefte dat je waarschijnlijk ook schimmelmuren/plafond hebt. En niet een ander soort schimmel. Waar je dan bleekwater opgiet.
Ik zat ook al te denkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:13 schreef Isegrim het volgende:
Na het posten bedacht ik dat ik het misschien iets nader had kunnen specificeren.
Het is onder jonge Iraniërs nogal populair om buitelanders te hosten. Omdat ze zelf niet echt kunnen reizen, of moeilijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat jullie zulke toffe gasten zijn of doen ze dat bij iedereen?
Zelfde als hier je middelvinger.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vicks Blue..
en een duimpje is obsceen daar of zo?Dat moet je ook maar net weten..
Dat staat gelukkig op de Travelwiki.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah, hoe kwam je daar achter??
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat staat gelukkig op de Travelwiki.
Waar is het vloerkleed?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:18 schreef Sarabi het volgende:
Het kleinste kamertje is in ieder geval klaar
[ afbeelding ]
Dat beschrijft wel ongeveer mijn jeugd tot aan mijn 12e jaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:34 schreef uniekhoorn het volgende:
1 x per week douchen en voor de rest in de keuken bij de wasbak je gezicht en tussen de benen wassen
Super. Die is weer zijn eigen irritante drukke zelf. Hij loopt niet meer mank.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:23 schreef Bluezz het volgende:
Het begin is er Saar
Myra was het jouw kat die zo raar deed hoe is het daar nu mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |