Ik denk dat de user er genoeg op gewezen is in het topic zelf.quote:Op zondag 13 september 2015 21:12 schreef Duvel het volgende:
Kunnen de mods iets doen aan de respectloze reacties in het U2 topic? Sommige mensen denken dat een concert een vleeskeuring is of zo.
| 1 | [img=720]http://cdn.shopify.com/s/files/1/0330/1165/products/vinyl_rules_2_1024x1024.jpg[/img] |
quote:Op donderdag 17 september 2015 15:38 schreef Dagoduck het volgende:
TT change naar Apple Music Festival please.
MUZ / Apple Music Festival
Daar ga ik niet over.quote:Op donderdag 17 september 2015 15:53 schreef Mark het volgende:
Geeft dat geen verwarring met Appelpop?
Done.quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:09 schreef tong80 het volgende:
Kan de TT worden veranderd ?
MUZ / Het nieuwe album van New Order is er...en hij is geweldig!
'Het nieuwe album van New Order is er....En hij is geweldig !
Dank u.
Wat een ouwe zooi, man.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
Reeks please:
MUZ / Welke concerten staan in je agenda?
MUZ / Welke concerten staan in je agenda? Deel 2
MUZ / Welke concerten staan in je agenda? deel 3
MUZ / Welke concerten staan in je agenda? (deel 4)
MUZ / Welke concerten staan in je agenda? (deel 5)
MUZ / Welke concerten staan in je agenda? (deel 6)
MUZ / Welke concerten staan in je agenda? (Deel 7)
MUZ / Welke concerten staan in je agenda? #8
Check.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
Kan iemand een spatie zetten tussen Bonkende en Gitaren in dit topic?
Wat luister je nu? #2117 BonkendeGitaren, Gierige Bassen en meer
Pretty Please?
quote:Op zaterdag 26 september 2015 10:09 schreef belsen het volgende:
[..]
Wat een ouwe zooi, man.
Maar wel gedaan: Topicreeks: Welke concerten staan in je agenda?
Pfhoeh lastige hoor, ik ga het proberen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:58 schreef Gehenna het volgende:
oeps
"Indie Coming down (Indie Central CCXXX) La Di Da inDie"
naar:
"La Di Da inDie (Indie Central CCXXX)"
graag
*duim duim duim*quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Pfhoeh lastige hoor, ik ga het proberen.
Ik neem dit even mee naar FBquote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus ja? Ok wacht even ,dan ga ik even voor iedere artiest nu op pad náást het artiestentopic ook een cd, dvd, en tourtopic openen.
Ik heb er nog geen verklaring voor maar het wel achter neergelegd om eventueel te laten repareren of iig aan te geven waarom dat is. Hij is al een tijd stuk ik had eerder aan de bel moeten trekken excusses daarvoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:31 schreef Beathoven het volgende:
Waarom werkt de Soundcloud tag niet meer ?
Mjah, ik zie een Maiden topic wat al niet overloopt van interesse, en dan gaan we het ook nog uitsplitsen naar tour / cd / artiest? Alsof dat de interesse ten goede gaat komen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik neem dit even mee naar FB
Nee dat is een enthousiast topic door een user die ik niet vaak in MUZ zie met een goede OP die ga ik niet doodvermoorden omdat er al ergens een topic loopt. Ook in ogenshouw nemende dat de zoek functie op FOK! niet helemaal correct werkt laat ik dat topic gewoon open.
Verdere discussie hierover mag hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |