Shit je hebt gelijk. Vergis me in de datum. Waar kan ik hem vinden ?quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:27 schreef donroyco het volgende:
De hele plaat is al beschikbaar, tong.
Ik vond het eerst iets te gladjes, daarna werd het losser en rauwer. Denk dat het een groei-album wordt. Lekker.quote:Op zaterdag 26 september 2015 05:50 schreef Beathoven het volgende:
Bassline doet me een beetje aan 'I feel love' denken, niet verkeerd
Spotify:quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Shit je hebt gelijk. Vergis me in de datum. Waar kan ik hem vinden ?
Na 20 seconden al kippenvel. En dat is er nog steeds. Tweede nummer begint al even briljant.quote:Op zaterdag 26 september 2015 07:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
Spotify:
https://open.spotify.com/album/3c1pvSBGoHSbtiKWGCSTcp
Top!quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na 20 seconden al kippenvel. En dat is er nog steeds. Tweede nummer begint al even briljant.
Bedankt donroyco.....dit is prettig wakker worden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind hem wel op twee gedachten hinken. De disco/techno kant en de gitaar/bas kant.quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:43 schreef thedeedster het volgende:
Toch mis ik die geniale baspartijen van Peter Hook.
Nog een paar keer luisteren voor ik met een oordeel over de hele plaat kom.
Beetje á la Technique bedoel je?quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel op twee gedachten hinken. De disco/techno kant en de gitaar/bas kant.
Nog eens luisteren.
Daar neigt het naar. Het heeft iig de overhand.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:58 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Beetje á la Technique bedoel je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |