Gaat via de usb inderdaad, die zend een bluetooth signaal uit naar de headset.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:02 schreef kreuk050 het volgende:
Ik heb even een koptelefoon gerelateerde vraag voor de ps4.
Ik heb een Sennheiser HDR 180 koptelefoon, prachtig ding, maar er zit geen microfoon op en ik kan m niet meer aansluiten op mijn Sonos playbar. Aux kabel kan daar niet in en ook niet in de PS4. Dus ik heb er niets aan.
Nu wil ik een nieuwe. Weten jullie hoe ik de officiele sony playstation koptelefoon kan aansluiten op mn ps4? http://www.bol.com/nl/p/s(...)546-9200000024774716
Deze lijkt via usb op de ps4 poort te moeten? Dan omzeilt ie de sonos?
Aux kan op je controller?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:02 schreef kreuk050 het volgende:
Ik heb even een koptelefoon gerelateerde vraag voor de ps4.
Ik heb een Sennheiser HDR 180 koptelefoon, prachtig ding, maar er zit geen microfoon op en ik kan m niet meer aansluiten op mijn Sonos playbar. Aux kabel kan daar niet in en ook niet in de PS4. Dus ik heb er niets aan.
Nu wil ik een nieuwe. Weten jullie hoe ik de officiele sony playstation koptelefoon kan aansluiten op mn ps4? http://www.bol.com/nl/p/s(...)546-9200000024774716
Deze lijkt via usb op de ps4 poort te moeten? Dan omzeilt ie de sonos?
Nee die soundbar moet gewoon uit zijn als ik de headset op heb. Er komt nu geen geluid meer uit mn headset, ik kan de aux kabel alleen in de tv doen en dat werkt niet icm de soundbar..quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:05 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Gaat via de usb inderdaad, die zend een bluetooth signaal uit
Heb zelf ook een soundbar wat wil je precies doen dan daarmee? Chatten via de headset en geluid via de soundbar?
dat is 1 keer op X drukkenquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm om automatisch mee in te loggen![]()
Oh zo, ja dan gewoon in je controller proppen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:06 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Nee die soundbar moet gewoon uit zijn als ik de headset op heb. Er komt nu geen geluid meer uit mn headset, ik kan de aux kabel alleen in de tv doen en dat werkt niet icm de soundbar..
Wel de settings er op aangepast? Volledige audio naar de headset en niet alleen chat?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:13 schreef kreuk050 het volgende:
In controller werkt het niet. Heel vreemd...
Spoilers zitten hier in voor diegene die het spel gaan spelen.quote:
Ik ook wel eigenlijk. Maar meer nog heb ik gewoon geen behoefte aan een game waar je kan walrunnen,quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:02 schreef mtchel112 het volgende:
Ben ik nou de enige of zijn er meer die behoefte hebben aan een WW2 game op de ps4? Brothers in arms ofzo...
Och man, ik krijg er zelfs zin in.quote:
Raar, ik durf toch te zweren dat ik op de map soort sensor zagquote:
Vision Pulse is dat.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:42 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Raar, ik durf toch te zweren dat ik op de map soort sensor zag
Wat lijkt de map Evac trouwens op Kowloon van BO1
maar close combat ben je de lulquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:44 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Vision Pulse is dat.
Ben nu SnD aan het doen. Die 3 burst B23R lookalike is dodelijk.
Close combat is sowieso al ruk omdat je nu 2x moet slaan tenzij je knife gebruikt of je iemand benadert in z'n rug.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar close combat ben je de lulen veel close combat
true maar met dat famasding maak je weinig kans tegen smgsquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:53 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Close combat is sowieso al ruk omdat je nu 2x moet slaan tenzij je knife gebruikt of je iemand benadert in z'n rug
shotgunsquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:53 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Close combat is sowieso al ruk omdat je nu 2x moet slaan tenzij je knife gebruikt of je iemand benadert in z'n rug.
+ gebruik de haymaker A-12 dus close combat is niks
M8A1?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
true maar met dat famasding maak je weinig kans tegen smgs
[..]
shotguns![]()
Alsof je irl iemand in 1x doodslaat.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:53 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Close combat is sowieso al ruk omdat je nu 2x moet slaan tenzij je knife gebruikt of je iemand benadert in z'n rug.
+ gebruik de haymaker A-12 dus close combat is niks
http://www.dailymail.co.u(...)ouse-play-games.htmlquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:59 schreef Leonos het volgende:
[..]
Alsof je irl iemand in 1x doodslaat.
Dankjewel! Hij doet het!quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:15 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Wel de settings er op aangepast? Volledige audio naar de headset en niet alleen chat?
PS knop indrukken of ingedrukt houden en dan moet je ergens die setting zien staan.
Lucky shot.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:59 schreef Leonos het volgende:
[..]
Yeah, lukt me meestal wel....quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:59 schreef Leonos het volgende:
[..]
Meest relevant is 3 en peace walker btwquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:20 schreef Jungle_Jim het volgende:
Mensen die iemand niet in 1 keer doodslaan
Ging een recap kijken van het verhaal van MGS aangezien ik alleen 1 en 2 gespeeld heb maar snap er na 10 minuten al geen kut van
https://www.youtube.com/p(...)T7imScZKA3_PZJHRfdzy
Je kan dat ding toch ook voor spraakbesturung gebruiken?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik log sneller in via de dan via gezichtsherkenning dus dat heb ik uitgezet.
Heb m een paar keer gebruikt voor de playroom maar verder helemaal niet.
Ja voor beiden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je kan dat ding toch ook voor spraakbesturung gebruiken?
Kan je er dan ook je partychat mee doen?
Spraakbesturing vind ik ook niets. Gezichtsherkenning zal ik niet gaan gebruiken (PS4 logt automatisch in) maar op zolder vind ik het kunnen babbelen zonder headset wel hendig.. Toch eens over denken, als Sony die PS weer retour heeft gestuurd.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja voor beiden.
Maar spraakbesturing vind ik niks en als ik in een party zit vind ik het persoonlijk prettiger om gewoon een oortje in te hebben.
Ik vraag me af hoeveel omgevingsgeluid je party-leden dan meekrijgen, eigenlijk nooit getest.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Spraakbesturing vind ik ook niets. Gezichtsherkenning zal ik niet gaan gebruiken (PS4 logt automatisch in) maar op zolder vind ik het kunnen babbelen zonder headset wel hendig.. Toch eens over denken, als Sony die PS weer retour heeft gestuurd.
Dat is wel een goeie ja..quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel omgevingsgeluid je party-leden dan meekrijgen, eigenlijk nooit getest.
Hij komt overal uit op 1 september. De journalisten hebben hem eerder gekregen en mochten vandaag hun reviews plaatsenquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:54 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Geen verassing voor mij met wat ik heb gezien.
Ga zelf niks lezen e.d. Zullen onbedoeld vol met spoilers zitten![]()
Maar nog maar een paar dagen (kut Eu die 8 dagen langer moet wachten![]()
![]()
![]()
)
die jaquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:54 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
M8A1?
Geen fan van shotguns maar wel funny bij SnD
Volautomatisch spammen.
Ja weet ik, maar had gewoon toen verkeerd gelezen en dacht 9 sep zoals ik in een eerder comment zei.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:29 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Hij komt overal uit op 1 september. De journalisten hebben hem eerder gekregen en mochten vandaag hun reviews plaatsen
Hieruit maak ik op dat het of een 10 is of een 3.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:22 schreef PBateman1978 het volgende:
De eerste grote site review van Until Dawn
IGN 7.5/10
Uitgebreid verslag zeg. Hoeveel uren gameplay heb je er in gestoken?quote:
we kregen de game mee op donderdag na dat event. Die avond begonnen, vrijdagnacht uitgespeeld, in het weekend nog een rondje gedaan en wegens tijdgebrek de chapter-select gebruikt om nog meer met keuzes te spelen. Ik gok 23 uur, maar ik kan het thuis checken op de console.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Uitgebreid verslag zeg. Hoeveel uren gameplay heb je er in gestoken?
je zult een hoop referenties missen, maar dan nog is het prima te doen als alleenstaand spel. Tenminste, zo waren de vorige delen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:12 schreef Vault-Boy het volgende:
Alleen ik heb nog nooit een Metal Gear game gespeeld. Kan je deze game dan als noob spelen of moet je toch wel de vorige games hebben gespeeld qua verhaal?
quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
je zult een hoop referenties missen, maar dan nog is het prima te doen als alleenstaand spel. Tenminste, zo waren de vorige delen.
thanks, ga peace walker wel ff spelen op de psp.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:23 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Meest relevant is 3 en peace walker btw
lijkt me wel, is bij nagenoeg ieder spel zo.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:12 schreef Vault-Boy het volgende:
Alleen ik heb nog nooit een Metal Gear game gespeeld. Kan je deze game dan als noob spelen of moet je toch wel de vorige games hebben gespeeld qua verhaal?
Klinkt goed!quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
we kregen de game mee op donderdag na dat event. Die avond begonnen, vrijdagnacht uitgespeeld, in het weekend nog een rondje gedaan en wegens tijdgebrek de chapter-select gebruikt om nog meer met keuzes te spelen. Ik gok 23 uur, maar ik kan het thuis checken op de console.
Klinkt heel vetquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
we kregen de game mee op donderdag na dat event. Die avond begonnen, vrijdagnacht uitgespeeld, in het weekend nog een rondje gedaan en wegens tijdgebrek de chapter-select gebruikt om nog meer met keuzes te spelen. Ik gok 23 uur, maar ik kan het thuis checken op de console.
Pheno geeft een 9. Dat is het enige dat je moet weten.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:12 schreef Vault-Boy het volgende:
Wow toch nog 2 super games als ik de reviews zo eens lees.
Nog wat cijfers voor Until Dawn:
IGN: 7.5/10
Pressstart: 8/10
Power Pyx: 8/10
Gamecloud: 9/10
Respawn Ninja: 9/10
Only SP: 9.2/10
XGN Dutch: 9,5/10
Ze hebben nog geen ninja rank bereiktquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:53 schreef Rickertman96 het volgende:
Valt me wel op dat best veel mensen vallen bij het wallrunnen op Combine
Ik ben daar ook 3x gepleurtquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:54 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ze hebben nog geen ninja rank bereikt
Zo'n sprong dat je op de grond slaat en iedereen eromheen gaat downquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:59 schreef Rickertman96 het volgende:
Waar zijn die grafity spikes dan voor (L1+R1) geloof ik
Tot morgen 07:00quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:13 schreef StateOfMind het volgende:
Is de Black Ops 3 bèta nog niet afgelopen? Die zou toch tot en met gisteren zijn?
Mooi, dan kan ik vanavond nog even spelen. Vind hem eigenlijk best wel tof voor tussen door.quote:
Ik speel altijd met vrienden, sorryquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:14 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Zo'n sprong dat je op de grond slaat en iedereen eromheen gaat down
Waarom add je mij niet dan kunnen we nog SnD doen
Het is ook een tof spel, beste cod sinds jarenquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik vanavond nog even spelen. Vind hem eigenlijk best wel tof voor tussen door.
Compleet aan me voorbij gegaan, ook weinig over gehoord qua marketing.quote:
Denk niet dat je er spijt van gaat krijgen. Ik koop hem over een maandje ofzo wel van je over.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:40 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Compleet aan me voorbij gegaan, ook weinig over gehoord qua marketing.
Vandaag maar een trailertje bekeken en maar meteen gekocht, ben ook veel te simpel
Neem ik het wel van jou over.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Denk niet dat je er spijt van gaat krijgen. Ik koop hem over een maandje ofzo wel van je over.
Dat is primaquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Denk niet dat je er spijt van gaat krijgen. Ik koop hem over een maandje ofzo wel van je over.
Matige maand zo te zien maar gelukkig heb ik toch geen tijd met MGSV en straks PES.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:57 schreef DKUp het volgende:
http://blog.us.playstatio(...)-for-september-2015/
Indies
quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:57 schreef DKUp het volgende:
http://blog.us.playstatio(...)-for-september-2015/
Indies
Teslagrad en STFU lijken mij beide wel tof. Geen slechte maand.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:11 schreef Jungle_Jim het volgende:
Grow home kan best tof zijn en teslagrad wilde ik sowieso al halen als ie goedkoper werd, betere maand dan de huidige wmbt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |