http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1101291"
Based on the UK boot camp, I know of only one reviewer (who was able to play for six days) who has seen enough of the game to deliver a meaningful perspective… and I can't even explain why for fear of spoilers. In my boot camp, reviewers were charging through missions wearing the chicken hat (which makes you invisible) almost completely ignoring Mother Base and all the side-ops in a race for the 'end'. Will it score high? I mean, duh, but I don't feel the boot camp was sufficient basis to offer my views on Kojima's intentions and MGS5's abiding legacy"
Interessant en ook wel logisch, ben het er zeker mee eens. In alle MGS games zitten zoveel easter eggs verhaallijn vertakkingen e.d. dat je pas na een week of 2 goed spelen het grootste gedeelte uit het spel hebt kunnen halen.
Zeker met deel 5 wat toch de grootste MGS ooit is.
Weet zelf gewoon dan het een goede game voor mij zal worden maar je ziet toch maar weer hoe verraderlijk reviews kunnen zijn.
Voor mij draait dit deel meer om de goede gameplay dan het verhaal, en denk dat ze dat wel voor een groot gedeelte goed hebben kunnen verwoorden, alleen jammer van die "rushers" (die ik ook wel begrijp). Maar de side-ops en kleine dingen zijn nu juist een groot gedeelte van het hele spel, net zoals Peace Walker, dus ze hebben misschien wel 50% niet gezien. Maar denk dat ze in hun achterhoofd dit met de score ook hebben meegenomen.
Maar gelukkig zijn er enorm veel gameplay beelden uitgebracht dat men zelf al veel heeft kunnen zien en een redelijk oordeel heeft kunnen vellen zover dat mogelijk was/is.
Edit: En wie doet hier de review, en wanneer komt deze (niet rushen hé!)
[ Bericht 4% gewijzigd door Disker91 op 24-08-2015 18:43:26 ]