Gaat via de usb inderdaad, die zend een bluetooth signaal uit naar de headset.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:02 schreef kreuk050 het volgende:
Ik heb even een koptelefoon gerelateerde vraag voor de ps4.
Ik heb een Sennheiser HDR 180 koptelefoon, prachtig ding, maar er zit geen microfoon op en ik kan m niet meer aansluiten op mijn Sonos playbar. Aux kabel kan daar niet in en ook niet in de PS4. Dus ik heb er niets aan.
Nu wil ik een nieuwe. Weten jullie hoe ik de officiele sony playstation koptelefoon kan aansluiten op mn ps4? http://www.bol.com/nl/p/s(...)546-9200000024774716
Deze lijkt via usb op de ps4 poort te moeten? Dan omzeilt ie de sonos?
Aux kan op je controller?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:02 schreef kreuk050 het volgende:
Ik heb even een koptelefoon gerelateerde vraag voor de ps4.
Ik heb een Sennheiser HDR 180 koptelefoon, prachtig ding, maar er zit geen microfoon op en ik kan m niet meer aansluiten op mijn Sonos playbar. Aux kabel kan daar niet in en ook niet in de PS4. Dus ik heb er niets aan.
Nu wil ik een nieuwe. Weten jullie hoe ik de officiele sony playstation koptelefoon kan aansluiten op mn ps4? http://www.bol.com/nl/p/s(...)546-9200000024774716
Deze lijkt via usb op de ps4 poort te moeten? Dan omzeilt ie de sonos?
Nee die soundbar moet gewoon uit zijn als ik de headset op heb. Er komt nu geen geluid meer uit mn headset, ik kan de aux kabel alleen in de tv doen en dat werkt niet icm de soundbar..quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:05 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Gaat via de usb inderdaad, die zend een bluetooth signaal uit
Heb zelf ook een soundbar wat wil je precies doen dan daarmee? Chatten via de headset en geluid via de soundbar?
dat is 1 keer op X drukkenquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm om automatisch mee in te loggen![]()
Oh zo, ja dan gewoon in je controller proppen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:06 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Nee die soundbar moet gewoon uit zijn als ik de headset op heb. Er komt nu geen geluid meer uit mn headset, ik kan de aux kabel alleen in de tv doen en dat werkt niet icm de soundbar..
Wel de settings er op aangepast? Volledige audio naar de headset en niet alleen chat?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:13 schreef kreuk050 het volgende:
In controller werkt het niet. Heel vreemd...
Spoilers zitten hier in voor diegene die het spel gaan spelen.quote:
Ik ook wel eigenlijk. Maar meer nog heb ik gewoon geen behoefte aan een game waar je kan walrunnen,quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:02 schreef mtchel112 het volgende:
Ben ik nou de enige of zijn er meer die behoefte hebben aan een WW2 game op de ps4? Brothers in arms ofzo...
Och man, ik krijg er zelfs zin in.quote:
Raar, ik durf toch te zweren dat ik op de map soort sensor zagquote:
Vision Pulse is dat.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:42 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Raar, ik durf toch te zweren dat ik op de map soort sensor zag
Wat lijkt de map Evac trouwens op Kowloon van BO1
maar close combat ben je de lulquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:44 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Vision Pulse is dat.
Ben nu SnD aan het doen. Die 3 burst B23R lookalike is dodelijk.
Close combat is sowieso al ruk omdat je nu 2x moet slaan tenzij je knife gebruikt of je iemand benadert in z'n rug.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar close combat ben je de lulen veel close combat
true maar met dat famasding maak je weinig kans tegen smgsquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:53 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Close combat is sowieso al ruk omdat je nu 2x moet slaan tenzij je knife gebruikt of je iemand benadert in z'n rug
shotgunsquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:53 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Close combat is sowieso al ruk omdat je nu 2x moet slaan tenzij je knife gebruikt of je iemand benadert in z'n rug.
+ gebruik de haymaker A-12 dus close combat is niks
M8A1?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
true maar met dat famasding maak je weinig kans tegen smgs
[..]
shotguns![]()
Alsof je irl iemand in 1x doodslaat.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:53 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Close combat is sowieso al ruk omdat je nu 2x moet slaan tenzij je knife gebruikt of je iemand benadert in z'n rug.
+ gebruik de haymaker A-12 dus close combat is niks
http://www.dailymail.co.u(...)ouse-play-games.htmlquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:59 schreef Leonos het volgende:
[..]
Alsof je irl iemand in 1x doodslaat.
Dankjewel! Hij doet het!quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:15 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Wel de settings er op aangepast? Volledige audio naar de headset en niet alleen chat?
PS knop indrukken of ingedrukt houden en dan moet je ergens die setting zien staan.
Lucky shot.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:59 schreef Leonos het volgende:
[..]
Yeah, lukt me meestal wel....quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:59 schreef Leonos het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |