duurde een uur of 3/4 voor ik er echt in kwam maar vind t nu erg vet, itt the witcher waar ik steeds minder zin in kreeg.quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Batman maar opgestart gezien ik de Witcher uitgespeeld heb en ik Batman bij m'n PS4 kreeg. Niet mijn spel.
Tripwire mine?quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:14 schreef Rickertman96 het volgende:
Is er trouwens een claymore in BO3 net als de vorige BO's?
Je moet de hele tijd pauzeren totdat je een goede download server krijgt!quote:Op maandag 24 augustus 2015 07:00 schreef ManianMan het volgende:
Battlefield gister middag aangezet om 13.00 moest nu nog 15 uur![]()
Kut PSN hopelijk kan ik vanavond multiplayer knallen
50 euro als je geluk hebtquote:Op maandag 24 augustus 2015 08:21 schreef MMaRsu het volgende:
By the way, een oude phat PS2 met een stuk of 6 games ( waaronder Dragon Quest 8 en FF10 ), 20 ekkes waard?
Sony moet die shit gewoon fixen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 08:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je moet de hele tijd pauzeren totdat je een goede download server krijgt!
Verdun op de PC.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
ww1 zou wel eens tof zijn ja!
Of een vette Vietnam game en dan niet met typische ''amerikaanse helden''
Ja de service is verder prima hoor, maar die downloadsnelheid is echt om te huilen. En dan te denken als je in de toekomst een console hebt die digital gaming only ondersteuntquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sony moet die shit gewoon fixen.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:42 schreef Donderjagers het volgende:
Remaster van Battlefield Bad Company 2 Vietnam please![]()
Ik moet me inhouden... ik kan niet Untill Dawn, PES2016 én MGSV full price kopen in een maandquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Hoop dat Until Dawn ergens opduikt vandaag of morgen.
Op IGN krijgt hij ook 100. Nu 96 op 11 reviews.quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:57 schreef Jungle_Jim het volgende:
MGS gamespot review, 10/10
http://www.gamespot.com/r(...)review/1900-6416224/
zal ik anders toch een GC game van je overkopen, dan heb je weer geldquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik moet me inhouden... ik kan niet Untill Dawn, PES2016 én MGSV full price kopen in een maand
until dawn sowieso laten liggenquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik moet me inhouden... ik kan niet Untill Dawn, PES2016 én MGSV full price kopen in een maand
Ik laat PES wachten, die was vorig jaar binnen 6 weken na release al in de aanbieding in de PS Store.quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Het is meer dat ik geen zin heb om 150 euro aan games in een maand af te tikkenquote:Op maandag 24 augustus 2015 10:44 schreef MrStalin het volgende:
[..]
zal ik anders toch een GC game van je overkopen, dan heb je weer geld
Nou ok, misschien haal ik die later nog eens voor weinig maar voorlopig echt nog niet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:30 schreef MMaRsu het volgende:
En MGS haal ik sowieso niet.gast wtf doe je
Is dat een claymore? Vanaf welk lvl?quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:32 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Tripwire mine?
BO3 doet het nu niet meer bij mij
Hijs meer van de racegamesquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:30 schreef MMaRsu het volgende:
En MGS haal ik sowieso niet.gast wtf doe je
Zoiets. Geen idee komt na de semtex dus ergens rond 15-20 denk ik?quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Is dat een claymore? Vanaf welk lvl?
Sowieso PES 2e hands van mensen die toch maar Fifa kopen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 10:52 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
until dawn sowieso laten liggen
Is die uit???quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:31 schreef MMaRsu het volgende:
Heeft iemand Until Dawn al ergens zien liggen?
Geen verassing voor mij met wat ik heb gezien.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:46 schreef LeaderRoel het volgende:
MGSV krijgt overal negens en tienen van reviewers
GOTY
Ik denk maar 1 ding. Yoloquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Na het zien van de until dawn trailer denk ik twee dingen. Een tof spel twee wacht wel op de budgetbak.
Hij komt toch overal pas op 1 sept uit?quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:54 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Geen verassing voor mij met wat ik heb gezien.
Ga zelf niks lezen e.d. Zullen onbedoeld vol met spoilers zitten![]()
Maar nog maar een paar dagen (kut Eu die 8 dagen langer moet wachten![]()
![]()
![]()
)
Ok leuk manquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Na het zien van de until dawn trailer denk ik twee dingen. Een tof spel twee wacht wel op de budgetbak.
Oh zie het. Is er ook een motion sensor, net als in BO1?quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:35 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hijs meer van de racegames
[..]
Zoiets. Geen idee komt na de semtex dus ergens rond 15-20 denk ik?
Ik kan m eindelijk weer eens ergens voor gebruiken, tot nu toe zelden tot nooit iets mee gedaan.quote:
Ik gebruik 'm om automatisch mee in te loggenquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kan m eindelijk weer eens ergens voor gebruiken, tot nu toe zelden tot nooit iets mee gedaan.
Ja in die Gamestop review zit volgens mij al een flinke spoilerquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:54 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Geen verassing voor mij met wat ik heb gezien.
Ga zelf niks lezen e.d. Zullen onbedoeld vol met spoilers zitten![]()
Maar nog maar een paar dagen (kut Eu die 8 dagen langer moet wachten![]()
![]()
![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
Ik log sneller in via de pad dan via gezichtsherkenning dus dat heb ik uitgezet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm om automatisch mee in te loggenTot nu toe enkel nuttig geweest bij Alien Isolation, kwam mijn ex pratend de kamer binnen. Oh hai Alien. R.I.P. Roy. Thnx woman
Oh ja zie het nu, las het een tijdje geleden dan verkeerd denk ik. Of ze hebben het aangepast.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hij komt toch overal pas op 1 sept uit?
Neequote:Op maandag 24 augustus 2015 12:47 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Oh zie het. Is er ook een motion sensor, net als in BO1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |