Ja, ik kom er nooit meerquote:
vet, die posters waren me nog niet eens opgevallenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:20 schreef HPLC het volgende:
Mooie rol voor Hermann
En natuurlijk de FOK!posters
Coole paint weer
Zitten er dan stukjes saté door de saus dan?quote:
En dan zeggen, ik heb het toch gekocht?quote:Verder![]()
![]()
Dat dit echt gebeurd is.. Ik zou er wat van zeggen en patat op grond gooien en erop stampen
Nee, dan nog is het satésausquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zitten er dan stukjes saté door de saus dan?
[..]
En dan zeggen, ik heb het toch gekocht?
Bedankt, gelukkig heb ik jou om me scherp te houdenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:50 schreef BlueMage het volgende:
"is veranderd" moet dus met 'n d. Verder weer 'n mooie paint.
Ow en 't is ook "gerund" denk ik zo.
Ook zonder dat je Chinees bent is dat het. Maar toch een talent. Nog beter met een Chinees die gewoon kan praten denk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:15 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ben Chinees en vind dit racistisch.
Dan ga je toch lekker stampvoetenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:15 schreef AdoraBelle het volgende:
Snackbar 'De Fer'quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:09 schreef luckass het volgende:
Keizerpaint.
Ik had flashback naar snackbar de Fer
De operatie is verkeerd uitgevallen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:15 schreef AdoraBelle het volgende:
die gemaakte spleet tussen je benen zorgt niet meteen voor spleetogen hequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:15 schreef AdoraBelle het volgende:
wim's automatiekquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:48 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Snackbar 'De Fer'
Hoe heette die toko op Hoog Catharijne ook alweer?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
De operatie is verkeerd uitgevallen?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:51 schreef luckass het volgende:
[..]
die gemaakte spleet tussen je benen zorgt niet meteen voor spleetogen he
Wim's Automatiekquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:52 schreef luckass het volgende:
[..]
wim's automatiek
KLB / Wim's Automatiek op Utrecht Centraal
Helaas heb ik beide oorden nog nooit mogen bezoeken
Ik ben racistisch en vind dit Chineesquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:15 schreef AdoraBelle het volgende:
Geef me even een update. Is Adorabella nu technisch gezien ook een vrouw!?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:51 schreef luckass het volgende:
[..]
die gemaakte spleet tussen je benen zorgt niet meteen voor spleetogen he
al een tijd toch?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:11 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Geef me even een update. Is Adorabella nu technisch gezien ook een vrouw!?
Ik hou de medische veranderingen aan onze Friezin niet zo bijquote:
Misschien kan ze pics dm-en.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:23 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik hou de medische veranderingen aan onze Friezin niet zo bij
Dat was een grapje uit de KLB SCquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:34 schreef Kriegel het volgende:
Je had Obelix achter die mexitower moeten zetten, gemiste kans.
Maar verder weer een bazenpaint!
Dat is het ergste aan die drol iddquote:Op zondag 23 augustus 2015 00:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, en hij is ook nog eens policor en een gutmensch
denk je dit is 9gag ofzoquote:
Ja, oeh, want nergens anders mag het natuurlijk. Ga een ander vervelen zeg, wijsneus.quote:
http://www.omroepbrabant.(...)et+vet+en+friet.aspxquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:48 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Snackbar 'De Fer'
Hoe heette die toko op Hoog Catharijne ook alweer?
Wat is dat dan voor een apparaat op de toonbank op 00:32 in het filmpje ?quote:Op zondag 23 augustus 2015 03:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)et+vet+en+friet.aspx
Wat een zure gast![]()
Niet kunnen pinnenHet is geen 1990 meer
LOL le neingag lelele XDquote:Op zondag 23 augustus 2015 01:27 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, oeh, want nergens anders mag het natuurlijk. Ga een ander vervelen zeg, wijsneus.
Met je friet.
HAHA omg die ken ik nog van vroegerquote:Op zondag 23 augustus 2015 12:24 schreef Nikmans het volgende:
[..]
LOL le neingag lelele XD
[ afbeelding ]
Natuurlijke satésausquote:
Daar doe ik het voor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:04 schreef Opoefiets het volgende:
Remqo, wat een geweldige paint. Ik zit hier hardop te lachen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |