Ach, de hele Patatstraat gaat toch binnen een jaar plat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:19 schreef Bitlord het volgende:
Wim is ook weg, de andere.oliebollenkramen op Utrecht Centraal zullen het nu wel stukken drukker hebben.
[ afbeelding ]
haha ff een bump voor dit topic.quote:
MR.Jack, de grootste troep kan je daar kopen.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:21 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Beter ga je naar Mr. Jack voor een Griekse schotel.
Zeg dat wel. Ik heb ooit bij Smullers gewerkt. Het was altijd gezellig daarquote:
Ze zijn dat station aan het verbouwen, dat pand waar de automatiek zat bestaat helegaar niet meer.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:51 schreef wunderbaum het volgende:
Ben al lang niet meer in Utrecht HC geweest. Wat zit er nu in Wims automatiek?
Dat hele deel van het station bestaat niet meer.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:51 schreef wunderbaum het volgende:
Ben al lang niet meer in Utrecht HC geweest. Wat zit er nu in Wims automatiek?
Je kan die plek niet eens meer terugvinden.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:54 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ze zijn dat station aan het verbouwen, dat pand waar de automatiek zat bestaat helegaar niet meer.
RIPquote:Op vrijdag 22 april 2016 14:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan die plek niet eens meer terugvinden.
Zo ziet dat er nu uit, Wim zat bij spoor 18/19, daar zit nu ongeveer de fast food court met oa de Smullers. Is toch nog een stukje van de ziel van Wim bewaard gebleven.quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan die plek niet eens meer terugvinden.
Grappig, dat dacht je moeder vannacht ookquote:Op woensdag 10 november 2010 19:21 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Ik dacht oprecht dat ik een stuk Tsjernobyl in mijn mond had
Lijkt me sterk. Ik eet er al jaren nooit problemen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:29 schreef Mourik het volgende:
[..]
MR.Jack, de grootste troep kan je daar kopen.
3 dagen ziek geweest na een gyros-pizza.
Menneke pis vind ik niet te eten is er nog een goeie frietboet in Utrecht?quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Utrecht is echt klote nu. Waar kleine betrouwbare frituurders als Wim mij wekelijks van heerlijke patatfriet voorzag, is het nu het domein van identiteitsloze voermachines van multinationals. Wim herkende me en gaf me de boks elke keer als ik een patat voor 1 euro kwam halen. Bovendien was hij goed in wat hij deed en proefde je in het frituursel gewoon dat hij liefde stak in zijn werk. Bij de grote multitionals als bagger king werkt elke week weer een andere 16-jarige loonslaaf die emotieloos zijn drie handelingen doet. Op een of andere manier is het ook nog eens belachelijk druk en chaotisch. RIP Wim
Frietwinkel aan de Vinkenburgstraat.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Menneke pis vind ik niet te eten is er nog een goeie frietboet in Utrecht?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |