Ja, ik kom er nooit meerquote:
vet, die posters waren me nog niet eens opgevallenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:20 schreef HPLC het volgende:
Mooie rol voor Hermann
En natuurlijk de FOK!posters
Coole paint weer
Zitten er dan stukjes saté door de saus dan?quote:
En dan zeggen, ik heb het toch gekocht?quote:Verder![]()
![]()
Dat dit echt gebeurd is.. Ik zou er wat van zeggen en patat op grond gooien en erop stampen
Nee, dan nog is het satésausquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zitten er dan stukjes saté door de saus dan?
[..]
En dan zeggen, ik heb het toch gekocht?
Bedankt, gelukkig heb ik jou om me scherp te houdenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:50 schreef BlueMage het volgende:
"is veranderd" moet dus met 'n d. Verder weer 'n mooie paint.
Ow en 't is ook "gerund" denk ik zo.
Ook zonder dat je Chinees bent is dat het. Maar toch een talent. Nog beter met een Chinees die gewoon kan praten denk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:15 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ben Chinees en vind dit racistisch.
Dan ga je toch lekker stampvoetenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:15 schreef AdoraBelle het volgende:
Snackbar 'De Fer'quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:09 schreef luckass het volgende:
Keizerpaint.
Ik had flashback naar snackbar de Fer
De operatie is verkeerd uitgevallen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:15 schreef AdoraBelle het volgende:
die gemaakte spleet tussen je benen zorgt niet meteen voor spleetogen hequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:15 schreef AdoraBelle het volgende:
wim's automatiekquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:48 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Snackbar 'De Fer'
Hoe heette die toko op Hoog Catharijne ook alweer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |