quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
De operatie is verkeerd uitgevallen?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:51 schreef luckass het volgende:
[..]
die gemaakte spleet tussen je benen zorgt niet meteen voor spleetogen he
Wim's Automatiekquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:52 schreef luckass het volgende:
[..]
wim's automatiek
KLB / Wim's Automatiek op Utrecht Centraal
Helaas heb ik beide oorden nog nooit mogen bezoeken
Ik ben racistisch en vind dit Chineesquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:15 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ben Chinees en vind dit racistisch.
Geef me even een update. Is Adorabella nu technisch gezien ook een vrouw!?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:51 schreef luckass het volgende:
[..]
die gemaakte spleet tussen je benen zorgt niet meteen voor spleetogen he
al een tijd toch?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:11 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Geef me even een update. Is Adorabella nu technisch gezien ook een vrouw!?
Ik hou de medische veranderingen aan onze Friezin niet zo bijquote:
Misschien kan ze pics dm-en.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:23 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik hou de medische veranderingen aan onze Friezin niet zo bij
Dat was een grapje uit de KLB SCquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:34 schreef Kriegel het volgende:
Je had Obelix achter die mexitower moeten zetten, gemiste kans.
Maar verder weer een bazenpaint!
Dat is het ergste aan die drol iddquote:Op zondag 23 augustus 2015 00:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, en hij is ook nog eens policor en een gutmensch
denk je dit is 9gag ofzoquote:
Ja, oeh, want nergens anders mag het natuurlijk. Ga een ander vervelen zeg, wijsneus.quote:
http://www.omroepbrabant.(...)et+vet+en+friet.aspxquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:48 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Snackbar 'De Fer'
Hoe heette die toko op Hoog Catharijne ook alweer?
Wat is dat dan voor een apparaat op de toonbank op 00:32 in het filmpje ?quote:Op zondag 23 augustus 2015 03:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)et+vet+en+friet.aspx
Wat een zure gast![]()
Niet kunnen pinnenHet is geen 1990 meer
LOL le neingag lelele XDquote:Op zondag 23 augustus 2015 01:27 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, oeh, want nergens anders mag het natuurlijk. Ga een ander vervelen zeg, wijsneus.
Met je friet.
HAHA omg die ken ik nog van vroegerquote:Op zondag 23 augustus 2015 12:24 schreef Nikmans het volgende:
[..]
LOL le neingag lelele XD
[ afbeelding ]
Natuurlijke satésausquote:
Daar doe ik het voor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:04 schreef Opoefiets het volgende:
Remqo, wat een geweldige paint. Ik zit hier hardop te lachen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |