Nog onbekendquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wanneer trekt Valencia eigenlijk in bij hun nieuwe stadion?
Toeschouwersaantal wordt niet veel groter ofzo hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk snel, kunnen ze misschien echt de strijd aan met Real en Barca.
Jaquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:24 schreef Paxcon het volgende:
Dit is Stinho?
https://twitter.com/AlaPhilippeCocu
Dat zie je zoquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:24 schreef Paxcon het volgende:
Dit is Stinho?
Leuke woordspeling als accountnaam.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:24 schreef Paxcon het volgende:
Dit is Stinho?
Die heeft Ziggo en kan als ICT-student het niet eens voor elkaar krijgen zijn DNS te veranderenquote:
Jij kan ook gewoon je bek houden, wist je dat?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar kun je 350 euro op besparen wist je dat?
-Tim & Tom
Dan val je toch zwaar door de mand.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Die heeft Ziggo en kan als ICT-student het niet eens voor elkaar krijgen zijn DNS te veranderen
Het is Monkoquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
Het is toch Monaako en niet Monneko
volgens mij heeft ie toch net zijn havo gehaaldquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Die heeft Ziggo en kan als ICT-student het niet eens voor elkaar krijgen zijn DNS te veranderen
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij kan ook gewoon je bek houden, wist je dat?
Missie geslaagdquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:59 schreef Sked het volgende:
Valencia maakt er intussen een zootje van
Matige timing van je welquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:59 schreef Sked het volgende:
Valencia maakt er intussen een zootje van
Dat zal het zijn jaquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik prikkel ze op exact het juiste moment
Ze gaan het ook niet reddenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
Even een vooruitblik naar morgen:
Ajax wil donderdag het Nederlandse voetbal een goede dienst bewijzen door FK Jablonec te verslaan in de eerste play-off van de Europa League. Als het de Amsterdammers lukt om door te stoten naar de groepsfase van het tweede Europese bekertoernooi dan is dat een unieke prestatie. In de clubhistorie overleefde Ajax namelijk nog nooit een dubbele confrontatie met een Tsjechische opponent.
Nou we hoeven niet meer te spelen. Jammer.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
Even een vooruitblik naar morgen:
Ajax wil donderdag het Nederlandse voetbal een goede dienst bewijzen door FK Jablonec te verslaan in de eerste play-off van de Europa League. Als het de Amsterdammers lukt om door te stoten naar de groepsfase van het tweede Europese bekertoernooi dan is dat een unieke prestatie. In de clubhistorie overleefde Ajax namelijk nog nooit een dubbele confrontatie met een Tsjechische opponent.
De CL beeft, want Sana komt eraanquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
die heeft zo wel cl waarschijnlijk
En Ajax niet .quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De CL beeft, want Sana komt eraan
Ja en daar zijn geen consequenties aan verbonden voor de vriendjes van Lowiequote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax is na volgende week donderdag uitgespeeld Europees
"We gaan het met deze groep doen"quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja en daar zijn geen consequenties aan verbonden voor de vriendjes van Lowie
Optyfen met die flikkers, Dan kan je jezelf geen topclub meer noemenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"We gaan het met deze groep doen"
Kiev is ook heftig.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee dat lijkt mij ook niet, dat is oorlog en alles
Ajax wordt toch niet meer serieus genomen in het buitenland, stond nog een artikel over vandaagquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Optyfen met die flikkers, Dan kan je jezelf geen topclub meer noemen
We zijn een soort van Dinamo Zagreb van een paar jaar terugquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax wordt toch niet meer serieus genomen in het buitenland, stond nog een artikel over vandaag
Nog iets beter wel, maar zal niet lang meer duren.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We zijn een soort van Dinamo Zagreb van een paar jaar terug
Ik erger me altijd aan zijn interviews waar hij weer iemand in zijn kont wil kruipen na een goede prestatiequote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:14 schreef hhh38 het volgende:
Het is echt stuitend hoe weinig Toine van voetbal weet. Die kerel kan echt geen woord meepraten met die analyse.
Gaat goed hoor , met die revolutie .pfftquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog iets beter wel, maar zal niet lang meer duren.
In de jeugd zijn er wel stappen gemaakt, maar het beleid rondom het eerste elftal is nog net zo bedroevend als de jaren ervoor. Het aankoopbeleid het meest bedroevend.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gaat goed hoor , met die revolutie .pfft
met de jeugd win je veel prijzen en geld. kijk maar tegen red bull en rapid met jeugd zoals Veltman en co .quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de jeugd zijn er wel stappen gemaakt, maar het beleid rondom het eerste elftal is nog net zo bedroevend als de jaren ervoor. Het aankoopbeleid het meest bedroevend.
Ik denk wel dat hun filosofie veranderd is nu (meer ervaring willen halen) maar dat ze te incompetent zijn om echt goede aankopen te doen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
met de jeugd win je veel prijzen en geld. kijk maar tegen red bull en rapid met jeugd zoals Veltman en co .
Ervaring halen met Heitinga, die overal mislukt is .quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hun filosofie veranderd is nu (meer ervaring willen halen) maar dat ze te incompetent zijn om echt goede aankopen te doen.
Ach een deel van het Ajax publiek is weer tevreden dat hun grote held Johnny terug is.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ervaring halen met Heitinga, die overal mislukt is .
Volgend jaar lekker Lulring kopen, ook net zoveel ervaring
Wat zegt dat nou......................................quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Speelde 2500 minuten, dat zijn 27 volledige wedstrijden.
Dat ie niet 'zelden' speeldequote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:23 schreef Slaro het volgende:
[..]
Wat zegt dat nou......................................
Johnny is alleen maar bij Ajax omdat ie nergens anders heen kon . Of dacht je nu echt dat ie clubliefde had ? 2 jaar geleden moest Ajax nog smeken van hem om hem terug te nemenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach een deel van het Ajax publiek is weer tevreden dat hun grote held Johnny terug is.
Je kind Johnny Heitinga noemen o.a.
En Ajax wees hem een halfjaar geleden af omdat hij niet goed genoeg was. Maar blijkbaar heeft hij zich sterk ontwikkeld op de tribune van Hertha.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Johnny is alleen maar bij Ajax omdat ie nergens anders heen kon . Of dacht je nu echt dat ie clubliefde had ? 2 jaar geleden moest Ajax nog smeken van hem om hem terug te nemen
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:26 schreef Steinerized het volgende:
Dat publiek in de studio is echt vreselijk.
En veel op de bank gezeten, hoeveel minuten, reken eens uit aub interessant.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat ie niet 'zelden' speelde
Voor de duidelijkheid: dat ging alleen over afgelopen seizoen. Heeft gewoon veel te weinig laten zien vorig jaar.
Vind het altijd wel iets toevoegen, beter dan zo'n lege studioquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:26 schreef Steinerized het volgende:
Dat publiek in de studio is echt vreselijk.
Of de standaarden bij Ajax gaan gewoon omlaag . Bankzitters van Mainz zijn niet welkom, wel van degradatiekandidaat Herthaquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Ajax wees hem een halfjaar geleden af omdat hij niet goed genoeg was. Maar blijkbaar heeft hij zich sterk ontwikkeld op de tribune van Hertha.
Dat verplicht klappen na een samenvatting is heel vervelendquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind het altijd wel iets toevoegen, beter dan zo'n lege studio
Omdat ze geen netwerk hebbenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of de standaarden bij Ajax gaan gewoon omlaag . Bankzitters van Mainz zijn niet welkom, wel van degradatiekandidaat Hertha
47 wedstrijden speelde Feyenoord in totaal * 90 minuten = 4230 - de genoemde 2500 minuten = 1730 minuten op de bank. Eventuele blessures niet meegenomen in de berekening.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:26 schreef Slaro het volgende:
[..]
En veel op de bank gezeten, hoeveel minuten, reken eens uit aub interessant.
Nauwelijks dus, kan je toch niet serieus nemen als iemand niet 90% van de wedstrijden speelt, lachwekkend.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
47 wedstrijden speelde Feyenoord in totaal * 90 minuten = 4230 - de genoemde 2500 minuten = 1730 minuten op de bank. Eventuele blessures niet meegenomen in de berekening.
Meer gespeeld dan op de bank gezeten dus.
Niet geschikt dus , wegwezenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze geen netwerk hebben
Matige trollpoging, al heb je wel voor elkaar gekregen dat ik hier moeite in heb gestoptquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:31 schreef Slaro het volgende:
[..]
Nauwelijks dus, kan je toch niet serieus nemen als iemand niet 90% van de wedstrijden speelt, lachwekkend.
Is toch gewoon zo wat ik zeg kom op.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Matige trollpoging, al heb je wel voor elkaar gekregen dat ik hier moeite in heb gestopt
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | Dinsdag,20.45 uur: AS Monaco,Fra - Valencia,Spa - 1-3 Malmö FF,Zwe - Celtic,Sch - 2-3 Sj.Donetsk,Oek - Rapid Wien,Oos - 1-0 Din.Zagreb,Kro - Skënderbeu,Alb - 2-1 Mac.T.Aviv,Isr - FC Basel,Zwi - 2-2 Woensdag,20.45 uur: Apoel Nicos.Cyp - FC Astana,Kaz - 0-1 Club Brugge,Bel - Man.United,Eng - 1-3 CSKA Moskou,Rus - Sp.Portugal,Por - 1-2 Leverkusen,Dui - Lazio,Ita - 0-1 Partizan,Ser - Bate Boris.WRu - 0-1 Winnaars naar groepsfase Champions League,verliezers naar groepsfase Europa League. |
De spoeling voorin is dun vanwege de blessures van Klose en Djordjevic dus zal meneer Kishna ongetwijfeld weer zijn opwachting mogen maken in de basisopstelling. Stefano Mauri is niet speelgerechtigd.quote:Portieri: Berisha, Guerrieri;
Difensori: Basta, Braafheid, de Vrij, Mauricio, Gentiletti, Patric, Hoedt, Konko, Radu;
Centrocampisti: Cataldi, Lulic, Parolo, Onazi, Felipe Anderson, Candreva, Milinkovic-Savic, Morrison, Oikonomidis;
Attaccanti: Kishna, Keita
Lijkt me niet, Candreva staat als middenvelder en Felipe Anderson (de concurrent van Kishna) ook. Denk dat Felipe gaat spelen omdat hij juist dit weekend niet speeldequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De wedstrijdselectie van Lazio is bekend:
[..]
De spoeling voorin is dun vanwege de blessures van Klose en Djordjevic dus zal meneer Kishna ongetwijfeld weer zijn opwachting mogen maken in de basisopstelling. Stefano Mauri is niet speelgerechtigd.
Wat lul je? Keita speelt dan juist weer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De wedstrijdselectie van Lazio is bekend:
[..]
De spoeling voorin is dun vanwege de blessures van Klose en Djordjevic dus zal meneer Kishna ongetwijfeld weer zijn opwachting mogen maken in de basisopstelling. Stefano Mauri is niet speelgerechtigd.
3 spelers voor de linksbuiten positie want yoloquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat lul je? Keita speelt dan juist weer.
Verder missen ze Biglia het hardst.
Maar ik heb een digigidsquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:05 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Teletekst 20:00, site geloof ik ook
[ afbeelding ]
ja dus
En af een toe een glimp opvangen van een of ander kutprogramma, heel klote.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:16 schreef Rickertman96 het volgende:
na 6 min reclame
leuk die commerciële zender
De meest kansloze reclame vond ik die over 'Hollands Beste Bloemstylist'.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:23 schreef Rickertman96 het volgende:
langer reclame dan zendtijd tot nu toe
Lekker?quote:
welk ploegje ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:44 schreef Grifte het volgende:
Malmö - Celtic op schermpje, FM erbij, lekker hoor.
Mooi logo wel ja .quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gimnasia de la Plata
[ afbeelding ]
Aardig logo'tje
Speel met een aangepaste database, waarbij de Argentijnse competitie in Macedonië zit, zodat die clubs mee doen aan de CL/EL. Heb ik ook gedaan met Mexicaanse en Colombiaanse/Paraguyaanse/Chileense competities, krijg je best geinige lotingen en wedstrijden in Europa.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mooi logo wel ja .
Is dat nog de Adelante of nog lager ?
Origineel bedachtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Speel met een aangepaste database, waarbij de Argentijnse competitie in Macedonië zit, zodat die clubs mee doen aan de CL/EL. Heb ik ook gedaan met Mexicaanse en Colombiaanse/Paraguyaanse/Chileense competities, krijg je best geinige lotingen en wedstrijden in Europa.
Maar spelen op het hoogste niveau ja, beetje middelmaat verder, mooie uitdaging dus.
Ik heb tot mijn schrik de goal gemist. Doodsteek was de drang naar drinken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeie goal wel. Beetje ala Immers.
Tja, hopelijk is het een leermomentje voor je.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb tot mijn schrik de goal gemist. Doodsteek was de drang naar drinken.
stifje rand 16 over de keeperquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koelboxje kopen. Om 20.35 vullen met bier uit de koelkast. OPener op tafel. Probleem opgelostquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was een beste ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:53 schreef Tagliano het volgende:
Ik kijk nu ook. Mooie goal gemist lees ik?
net als Shakhtarquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Dinamo Zagreb 1-0 Skenderbeu
Die gaan ook wel door. Het werd bij Skenderbeu 1-2.
Yep, dan wissel je de teams uit bijvoorbeeld de Ierse en Mexicaanse competitie. Wijzig je bij Ierland dat ze ook Mexicanen als 'niet-buitenlander' zien + wat kleine aanpassingen en je bent er wel. Kan de database je wel een keer per wetransfer opsturen als je wilt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Origineel bedachtKan je dat gewoon doen met de editor ?
tegen shakhtar waren wij ook kansloos geweestquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Shakhtar 1-0 Rapid Wien.
Die ook dag.
zullen we rapid wel weer lotenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Shakhtar 1-0 Rapid Wien.
Die ook dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hopelijk doet SBS gewoon Man United
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo is dat. Ik juich voor Leverkusen.
SBS doet ook United. Alleen doen onze Duitse vriendjes Leverkusen dus kunnen we gratis schakelen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hopelijk doet SBS gewoon Man United
Dat weet ik. Vorig weekske ook gekeken. Meeslepend gevecht.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:02 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
[..]
SBS doet ook United. Alleen doen onze Duitse vriendjes Leverkusen dus kunnen we gratis schakelen.
Niet kunnen zien, helaas.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Vorig weekske ook gekeken. Meeslepend gevecht.
Omdat Lazio en Leverkusen twee ploegen zijn die me 0,0 interesserenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik uit interesse vragen waarom je naar die allang gespeelde wedstrijd uitkijkt?
Leuke wedstrijd was datquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Vorig weekske ook gekeken. Meeslepend gevecht.
En omdat we het niet kunnen veroorloven dat een Belgische club de CL ingaat. Met dat uitdoelpunt weet je het maar nooit. Genoeg spanning dus.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat Lazio en Leverkusen twee ploegen zijn die me 0,0 interesseren
Gentquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
En omdat we het niet kunnen veroorloven dat een Belgische club de CL ingaat. Met dat uitdoelpunt weet je het maar nooit. Genoeg spanning dus.
Tsja zulke zaadploegen heb je altijdquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zijn toch enorm kansloos als ik het zo lees
Dat kan niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:08 schreef Brammess het volgende:
Oostenrijk heeft toch 2 clubs in de vCL?
Wel toch? Eentje via kampioenenroute en eentje via de anderequote:
Goedemorgen Hans.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:55 schreef Seam het volgende:
[..]
tegen shakhtar waren wij ook kansloos geweest
Reageren op posts van een uur geleden in een livetopic. Voel je je nu niet een beetje Iwanius?quote:
Nee, pagina stond nog open van een uur geleden, toen ik het forum even verliet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Reageren op posts van een uur geleden in een livetopic. Voel je je nu niet een beetje Iwanius?
We waren Haxballen, vriend.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Reageren op posts van een uur geleden in een livetopic. Voel je je nu niet een beetje Iwanius?
Je laten aftroeven door Rosenberg is wel triestquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:33 schreef Sked het volgende:
Als Koeman dit Celtic met Van Dijk ziet, ziet ie wel van een transfer af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |