Niet kunnen zien, helaas.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Vorig weekske ook gekeken. Meeslepend gevecht.
Omdat Lazio en Leverkusen twee ploegen zijn die me 0,0 interesserenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik uit interesse vragen waarom je naar die allang gespeelde wedstrijd uitkijkt?
Leuke wedstrijd was datquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Vorig weekske ook gekeken. Meeslepend gevecht.
En omdat we het niet kunnen veroorloven dat een Belgische club de CL ingaat. Met dat uitdoelpunt weet je het maar nooit. Genoeg spanning dus.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat Lazio en Leverkusen twee ploegen zijn die me 0,0 interesseren
Gentquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
En omdat we het niet kunnen veroorloven dat een Belgische club de CL ingaat. Met dat uitdoelpunt weet je het maar nooit. Genoeg spanning dus.
Tsja zulke zaadploegen heb je altijdquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zijn toch enorm kansloos als ik het zo lees
Dat kan niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:08 schreef Brammess het volgende:
Oostenrijk heeft toch 2 clubs in de vCL?
Wel toch? Eentje via kampioenenroute en eentje via de anderequote:
Goedemorgen Hans.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:55 schreef Seam het volgende:
[..]
tegen shakhtar waren wij ook kansloos geweest
Reageren op posts van een uur geleden in een livetopic. Voel je je nu niet een beetje Iwanius?quote:
Nee, pagina stond nog open van een uur geleden, toen ik het forum even verliet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Reageren op posts van een uur geleden in een livetopic. Voel je je nu niet een beetje Iwanius?
We waren Haxballen, vriend.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Reageren op posts van een uur geleden in een livetopic. Voel je je nu niet een beetje Iwanius?
Je laten aftroeven door Rosenberg is wel triestquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:33 schreef Sked het volgende:
Als Koeman dit Celtic met Van Dijk ziet, ziet ie wel van een transfer af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |