Speel met een aangepaste database, waarbij de Argentijnse competitie in Macedonië zit, zodat die clubs mee doen aan de CL/EL. Heb ik ook gedaan met Mexicaanse en Colombiaanse/Paraguyaanse/Chileense competities, krijg je best geinige lotingen en wedstrijden in Europa.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mooi logo wel ja .
Is dat nog de Adelante of nog lager ?
Origineel bedachtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Speel met een aangepaste database, waarbij de Argentijnse competitie in Macedonië zit, zodat die clubs mee doen aan de CL/EL. Heb ik ook gedaan met Mexicaanse en Colombiaanse/Paraguyaanse/Chileense competities, krijg je best geinige lotingen en wedstrijden in Europa.
Maar spelen op het hoogste niveau ja, beetje middelmaat verder, mooie uitdaging dus.
Ik heb tot mijn schrik de goal gemist. Doodsteek was de drang naar drinken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeie goal wel. Beetje ala Immers.
Tja, hopelijk is het een leermomentje voor je.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb tot mijn schrik de goal gemist. Doodsteek was de drang naar drinken.
stifje rand 16 over de keeperquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koelboxje kopen. Om 20.35 vullen met bier uit de koelkast. OPener op tafel. Probleem opgelostquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was een beste ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:53 schreef Tagliano het volgende:
Ik kijk nu ook. Mooie goal gemist lees ik?
net als Shakhtarquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Dinamo Zagreb 1-0 Skenderbeu
Die gaan ook wel door. Het werd bij Skenderbeu 1-2.
Yep, dan wissel je de teams uit bijvoorbeeld de Ierse en Mexicaanse competitie. Wijzig je bij Ierland dat ze ook Mexicanen als 'niet-buitenlander' zien + wat kleine aanpassingen en je bent er wel. Kan de database je wel een keer per wetransfer opsturen als je wilt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Origineel bedachtKan je dat gewoon doen met de editor ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |