Nauwelijks dus, kan je toch niet serieus nemen als iemand niet 90% van de wedstrijden speelt, lachwekkend.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
47 wedstrijden speelde Feyenoord in totaal * 90 minuten = 4230 - de genoemde 2500 minuten = 1730 minuten op de bank. Eventuele blessures niet meegenomen in de berekening.
Meer gespeeld dan op de bank gezeten dus.
Niet geschikt dus , wegwezenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze geen netwerk hebben
Matige trollpoging, al heb je wel voor elkaar gekregen dat ik hier moeite in heb gestoptquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:31 schreef Slaro het volgende:
[..]
Nauwelijks dus, kan je toch niet serieus nemen als iemand niet 90% van de wedstrijden speelt, lachwekkend.
Is toch gewoon zo wat ik zeg kom op.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Matige trollpoging, al heb je wel voor elkaar gekregen dat ik hier moeite in heb gestopt
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | Dinsdag,20.45 uur: AS Monaco,Fra - Valencia,Spa - 1-3 Malmö FF,Zwe - Celtic,Sch - 2-3 Sj.Donetsk,Oek - Rapid Wien,Oos - 1-0 Din.Zagreb,Kro - Skënderbeu,Alb - 2-1 Mac.T.Aviv,Isr - FC Basel,Zwi - 2-2 Woensdag,20.45 uur: Apoel Nicos.Cyp - FC Astana,Kaz - 0-1 Club Brugge,Bel - Man.United,Eng - 1-3 CSKA Moskou,Rus - Sp.Portugal,Por - 1-2 Leverkusen,Dui - Lazio,Ita - 0-1 Partizan,Ser - Bate Boris.WRu - 0-1 Winnaars naar groepsfase Champions League,verliezers naar groepsfase Europa League. |
De spoeling voorin is dun vanwege de blessures van Klose en Djordjevic dus zal meneer Kishna ongetwijfeld weer zijn opwachting mogen maken in de basisopstelling. Stefano Mauri is niet speelgerechtigd.quote:Portieri: Berisha, Guerrieri;
Difensori: Basta, Braafheid, de Vrij, Mauricio, Gentiletti, Patric, Hoedt, Konko, Radu;
Centrocampisti: Cataldi, Lulic, Parolo, Onazi, Felipe Anderson, Candreva, Milinkovic-Savic, Morrison, Oikonomidis;
Attaccanti: Kishna, Keita
Lijkt me niet, Candreva staat als middenvelder en Felipe Anderson (de concurrent van Kishna) ook. Denk dat Felipe gaat spelen omdat hij juist dit weekend niet speeldequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De wedstrijdselectie van Lazio is bekend:
[..]
De spoeling voorin is dun vanwege de blessures van Klose en Djordjevic dus zal meneer Kishna ongetwijfeld weer zijn opwachting mogen maken in de basisopstelling. Stefano Mauri is niet speelgerechtigd.
Wat lul je? Keita speelt dan juist weer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De wedstrijdselectie van Lazio is bekend:
[..]
De spoeling voorin is dun vanwege de blessures van Klose en Djordjevic dus zal meneer Kishna ongetwijfeld weer zijn opwachting mogen maken in de basisopstelling. Stefano Mauri is niet speelgerechtigd.
3 spelers voor de linksbuiten positie want yoloquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat lul je? Keita speelt dan juist weer.
Verder missen ze Biglia het hardst.
Maar ik heb een digigidsquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:05 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Teletekst 20:00, site geloof ik ook
[ afbeelding ]
ja dus
En af een toe een glimp opvangen van een of ander kutprogramma, heel klote.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:16 schreef Rickertman96 het volgende:
na 6 min reclame
leuk die commerciële zender
De meest kansloze reclame vond ik die over 'Hollands Beste Bloemstylist'.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:23 schreef Rickertman96 het volgende:
langer reclame dan zendtijd tot nu toe
Lekker?quote:
welk ploegje ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:44 schreef Grifte het volgende:
Malmö - Celtic op schermpje, FM erbij, lekker hoor.
Mooi logo wel ja .quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gimnasia de la Plata
[ afbeelding ]
Aardig logo'tje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |