Ik vond deze van The Onion ook wel aardig:quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:25 schreef robin007bond het volgende:
http://jdeanicite.typepad(...)didate-of-truth.html
Interessant stukje over Donald Trump. Waarom de republikeinen hem haten? Omdat hij blootlegt waar de republikeinen eigenlijk altijd al voor stonden.
quote:Female Trump Supporters Just Feel More Comfortable With GOP Candidate Who’s Openly Horrible To Them
quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond deze van The Onion ook wel aardig:
[..]
Het begint aardig te kloppen.quote:Rapper Kanye West wil president van de Verenigde Staten worden. West wil in 2020 een gooi doen naar het presidentschap.
Dat zei de rapper tijdens de MTV Video Music Awards.
http://www.nu.nl/achterkl(...)ngen-vs-in-2020.html
Het gaat nog veel leuker worden, ik zal er eens even goed de tijd voor nemen om het tot in detail door te nemenquote:Op woensdag 2 september 2015 06:59 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Het begint aardig te kloppen.
Ik vind Paul veruit de beste kandidaat, maar hij gaat het niet redden. Hij heeft amper geld en de Republikeinen blieven zijn libertarische ideeën gewoon niet. De media ook niet, dus de benodigde aandacht om in de picture te blijven is er amper. De vraag is of hij überhaupt ten tonele mag komen tijdens de volgende debatten. Maar goed, hij is relatief jong dus hij kan de volgende keer weer meedoen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:16 schreef martijnde3de het volgende:
http://www.realclearpolit(...)l_Poll_Aug_28-20.pdf
Trump 29, Carson 15, Bush 9, Cruz 6, Rubio 7, Walker 5, Fiorina 8, Kasich 6, Huckabee 5, Christie 2, Paul 1, Santorum 2, Perry 1, Gilmore 1, Jindal 0, Pataki 0, Graham 0
Clinton 55, Sanders 20, O'Malley 4, Webb 3, Chafee 1, Lessig 1
Trump, Carson en Fiorina blijven stijgen en Paul zinkt dieper dan de Titanic.
Prima, dat lijkt me weer voldoende informatie over marginale kandidaten.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:25 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Goed dan, poging om het echt netjes en serieus te houden, wat gezien de absurde ontwikkelingen natuurlijk nauwelijks mogelijk is.
http://www.fec.gov , officieler wordt het niet, heeft de lijst met kandidaten bijgesteld en de nieuwe kandidaten bekend gemaakt.
http://www.fec.gov/press/resources/2016presidential_form2dt.shtml
De minder bekende kandidaten krijgen in ieder geval momenteel veel meer aandacht en tijd in de media dan zij die al bekend waren.
Het lijkt me vooral irrelevant. Ze zijn noch van invloed op de uitslag, noch op de campagnes en het hele proces dat voorafgaat aan de verkiezingen.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:30 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Mogen we hier de independent kandidaten en hun ideologien en standpunten niet bespreken?
Ik zou dat echt graag willen, heel serieus, en niet bedoeld om te trollen.
Wat Janneke zegt: het interesseert verder weinig mensen, en dit blijft een discussieforum.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:30 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Mogen we hier de independent kandidaten en hun ideologien en standpunten niet bespreken?
Ik zou dat echt graag willen, heel serieus, en niet bedoeld om te trollen.
Kandidaten die zich aanmelden voor de verkiezingen, zijn die geen deel van het proces dat aan de verkiezingen voorafgaat?quote:Op woensdag 2 september 2015 17:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral irrelevant. Ze zijn noch van invloed op de uitslag, noch op de campagnes en het hele proces dat voorafgaat aan de verkiezingen.
Niemand, behalve dan zo'n beetje alle politieke site's en media in de VS?quote:Ik ben ook bang dat er weinig te bespreken valt, omdat niemand zich voor dit korps van Johan Vlemminxen interesseert.
Ze hebben nu geloof ik de jongste kandidaat die ooit heeft meegedaan.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:13 schreef Homey het volgende:
-knip-. Maar goed, hij is relatief jong dus hij kan de volgende keer weer meedoen.
Lijkt me vrij onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik geloof dat ik deze man:
[ afbeelding ]
ook bij de Republikeinse kandidaten zag staan.
Maar klopt welquote:Op donderdag 3 september 2015 00:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Lijkt me vrij onwaarschijnlijk.
quote:Kentucky Sen. Rand Paul offered some words of support Tuesday for Kim Davis, the county clerk in his home state who has invoked "God's authority" to deny marriage licenses to gay couples in defiance of the Supreme Court.
"I think people who do stand up and are making a stand to say that they believe in something is an important part of the American way," Paul, who's running for president in 2016, told Boston Herald Radio during a campaign trip to the Northeast.
Paul added that while he believes marriage is the union of one man and one woman, he also believes same-sex couples ought to be able to enter into a legal contract - and that the government should get out of the marriage business altogether.
Ted Cruz is wel gewoon een marginaal figuur. Nu kan ik me eerlijk gezegd sowieso geen kandidaat voorstellen die zichzelf als marginaal beschouwt, maar goed.quote:Op donderdag 3 september 2015 09:35 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
The Daily Show over de serieuze kandidaten die zichzelf niet als marginaal beschouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |