Nee, als je boeken over Reagan hebt gelezen, dan snap je dat het een one man show was.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Was hij niet vooral een aantrekkelijke verpakking (weinig succesvolle maar charismatische acteur) voor de mensen die echt de macht hadden en die echt bepaalden wat er gebeurde?
Running mates worden meestal pas gekozen na de primaries, als de kandidaat al genomineerd is.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:28 schreef De_Kaas- het volgende:
Bloomberg Review raadt Joe Biden aan Elizabeth Warren als running-mate te nemen, mocht hij meedoen en een kans willen maken tegen Hilary.
Bedankt voor deze bijdrage Hans, meestal gebeurt dat inderdaad dan pas.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Running mates worden meestal pas gekozen na de primaries, als de kandidaat al genomineerd is.
Dat impliceert dus dat Biden met de gewoonte gaat breken en al zijn running mate voor de primaries gaat aankondigen?quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:41 schreef De_Kaas- het volgende:
[..]
Bedankt voor deze bijdrage Hans, meestal gebeurt dat inderdaad dan pas.
Waarom zou het kritiek 'trekken'? Het is juist stukken transparanter, duidelijker en eerlijker om dat nu vast duidelijk te maken. Ongewoon is het wel, Ronald Reagan in 1976 wordt in dat artikel genoemd als een van de weinige voorbeelden.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat impliceert dus dat Biden met de gewoonte gaat breken en al zijn running mate voor de primaries gaat aankondigen?Dat zou een vreemde zet zijn, zoiets lijkt me ook makkelijk kritiek te trekken.
Tegelijkertijd geef je de indruk dat je het niet op eigen kracht kan.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:48 schreef De_Kaas- het volgende:
[..]
Waarom zou het kritiek 'trekken'? Het is juist stukken transparanter, duidelijker en eerlijker om dat nu vast duidelijk te maken. Ongewoon is het wel, Ronald Reagan in 1976 wordt in dat artikel genoemd als een van de weinige voorbeelden.
Daar valt zeer eenvoudig een positieve spin aan te geven met de argumenten die ik in de post hiervoor noemde.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Tegelijkertijd geef je de indruk dat je het niet op eigen kracht kan.
Het argument van Bloomberg (kort gezegd: "Biden moet ongewone zetten doen om Hillary te kunnen verslaan") lijkt me niet zonder merites, inderdaad. Moet Biden zich eerst wel kandidaat stellen, natuurlijk; alleen daaraan zit al een zeker risico.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:51 schreef De_Kaas- het volgende:
[..]
Daar valt zeer eenvoudig een positieve spin aan te geven met de argumenten die ik in de post hiervoor noemde.
quote:The European obsession with Trump
The loud-mouthed billionaire businessman embodies what Europeans love to hate about the U.S.
By NICHOLAS VINOCUR 8/28/15, 8:32 PM CET Updated 8/30/15, 12:44 AM CET
In de ogen van Links ben je natuurlijk al gelijk de duivel zelve als je illegalen wil deporteren.quote:
Cruz is zwakbegaafd, en een allochtoon. Dus goed plan.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:46 schreef IPA35 het volgende:
Kan Cruz niet running-mate van Trump worden?
Blijkbaar is hij redelijk populair onder hen die Trump ook zien zitten.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:00 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Cruz is zwakbegaafd, en een allochtoon. Dus goed plan.
Het idee is doorgaans dat je met een running mate een wat breder publiek aanspreekt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:02 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Blijkbaar is hij redelijk populair onder hen die Trump ook zien zitten.
Je kunt veel over Cruz zeggen, maar zwakbegaafd is hij toch echt niet.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:00 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Cruz is zwakbegaafd, en een allochtoon. Dus goed plan.
Nummer 1 Rubio met 96%quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:37 schreef Hyperdude het volgende:
Deze al gepost?
Soort stemwijzer.
http://www.isidewith.com/political-quiz?from=VDZtMDkVR
Ik ga m even invullen
Elizabeth Warrenquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:28 schreef De_Kaas- het volgende:
Bloomberg Review raadt Joe Biden aan Elizabeth Warren als running-mate te nemen, mocht hij meedoen en een kans willen maken tegen Hilary.
Het is alleen een beetje jammer dat de vp kandidaat de presidentskandidaat dan overschaduwtquote:
/carequote:Op zondag 30 augustus 2015 21:34 schreef vipergts het volgende:
[..]
Het is alleen een beetje jammer dat de vp kandidaat de presidentskandidaat dan overschaduwt
Zelfs de media besteedt al geen aandacht meer aan alle onzin die hij uitkraamt, dat zegt toch wel genoeg. Als een andere politicus constant zo'n opmerkingen zou maken en zich zo zou gedragen zou het waarschijnlijk een groot schandaal zijn, maar nu... "oh, it's just crazy uncle Joe again".quote:
Ik op 99% Bernie. 92% Clinton.quote:Op maandag 31 augustus 2015 04:22 schreef popolon het volgende:
96% Bernie. Maar goed, da's niks nieuws.
43% voor de Trump.quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:08 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Nummer 1 Rubio met 96%
Ben het hier mee oneens
Should terminally ill patients be allowed to end their lives via assisted suicide?
Marco Rubio: No S
You: Yes, but only after a psychological examination to prove they are in a sound mental state
What is your stance on abortion?
Marco Rubio: Pro-life
You: Pro-choice, I don't agree with it but it's not my right or the government's to ban abortion
Do you support the legalization of same sex marriage?
Marco Rubio: No
You: Take the government out of marriage and instead make it a religious decision
Hm, vage site.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:37 schreef Hyperdude het volgende:
Deze al gepost?
Soort stemwijzer.
Ik ga m even invullen
Clinton 82% Sanders 75% Trump 75% Huckabe 74% Bush 74%quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:37 schreef Hyperdude het volgende:
Deze al gepost?
Soort stemwijzer.
Ik ga m even invullen
Kan natuurlijk gewoon toeval zijn. Voor andere mensen is het omgekeerde weer het geval. Zou er niet echt iets achter zoeken.quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, vage site.
Ik zag eerst de knopjes niet voor de extra vragen. Met alleen de vragen die direct zichtbaar zijn kwam Hillary overduidelijk op nr1 met 97%.
Daarna nog eens gedaan, zelfde antwoorden voor de direct zichtbare vragen, maar nu de extra vragen ook gedaan. Hillary zakte meteen naar 87% en Bernie Sanders kwam op nr1 met 95%. Best een verschil.
Doe ik ook niet, maar ik zou het wel beter vinden om alle vragen gewoon direct zichtbaar te makan.quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kan natuurlijk gewoon toeval zijn. Voor andere mensen is het omgekeerde weer het geval. Zou er niet echt iets achter zoeken.
grappig, maar ik ben toch heel benieuwd hoe ver hij gaat komen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:31 schreef Monolith het volgende:
Dit lijkt me de enige juiste manier om te reageren op een non-figuur als Kanye West.
Goede vraag. Reagan was 78 aan het einde van zijn termijn, Sanders zou 75 zijn als hij begint. Dat maakt hem voor één termijn oud, maar op zich niet te oud. Ik zie het eerder als een issue bij de kandidaatsverkiezingen dan bij de presidentsverkiezingen zelf.quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de hoge leeftijd van sommige kandidaten. Zal dat tegen ze gaan spelen? Ik noem een Sanders.
Het hangt nogal van de persoon af lijkt me. De één heeft meer fysieke en cognitieve reserves dan de ander.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Goede vraag. Reagan was 78 aan het einde van zijn termijn, Sanders zou 75 zijn als hij begint. Dat maakt hem voor één termijn oud, maar op zich niet te oud. Ik zie het eerder als een issue bij de kandidaatsverkiezingen dan bij de presidentsverkiezingen zelf.
Idem. Rubio en Cruz beide 85% (Trump 76%).quote:Op maandag 31 augustus 2015 03:44 schreef Lyrebird het volgende:
Geeft ook wel aan hoe problematisch het Democratische kamp er voor staat, dat ze teruggrijpen naar Crazy uncle Joe.
Niet dat de Republikeinen er veel beter voor staan.
Ik kom uit op Rubio. Maar waar is Rubio? Het is Trump, Trump, Trump, en de andere kandidaten komen er niet tussen.
Trump word gewoon de presidentquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:33 schreef robin007bond het volgende:
http://www.brookings.edu/(...)olitical-power-index
Brrr.. Donald Trump staat ook nog redelijk hoog. En dat profileert zich dan als anti establishment.
Ik dacht eerst dat hij kansloos zou zijn maar als hij de nominatie zou winnen en moet opboksen tegen Clinton weet ik het nog niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |