is steef uitgevallen? wat had ie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:34 schreef Max23 het volgende:
Nu De Vrij geblesseerd is gaan we het moeilijk krijgen tegen IJsland
Zal dat wijf van een Veltman wel opgesteld worden![]()
![]()
Het is nog niet gezegd dat De Vrij dan ook nog geblesseerd is hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:34 schreef Max23 het volgende:
![]()
Anders doe je de tv aan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:34 schreef VMSDKR het volgende:
Jezus Christus, de livestreams van SBS6 worden nu gedaan door nu.nl met hun pauperplayer? 60 seconden reclame kijken om het doelpunt te zien, een fragment van 50 seconden. Gvd
Zag er slecht uit, en het is over twee weken alquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is nog niet gezegd dat De Vrij dan ook nog geblesseerd is hoor
Met brancard zojuist van het veld afquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:35 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
is steef uitgevallen? wat had ie?
Uhh nee. Nederlandse verdediging is al jaren erg pauper ook met De Vrij. We gaan het pas echt moeilijk krijgen zonder Robben/Memphis. Geen probleem als hun erbij zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:34 schreef Max23 het volgende:
![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:37 schreef TheArt het volgende:
De scheids wilde al affluiten, hij had de fluit al in zijn mond
Goeie actie, 0 rendement.quote:
Ik ga voor Riedewaldquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:34 schreef Max23 het volgende:
![]()
mooiquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij vertikte zojuist Lazio op 2-0 te zetten in blessuretijd
Alsof die wat met dat verrekte Italiaanse voetbal hebben man.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:39 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben nu heel ERG BLIJ.
Ik hoop voor Hafc en Sked dat Lazio wint.
Goeie speler.quote:
Rot opquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Alsof die wat met dat verrekte Italiaanse voetbal hebben man.
Dan is dat niet mooi.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat is daar mooi aan doe eens normaal
Geen flauw idee, ik ben ook geen fan van Italiaanse voetbal maar goed voor hafc tochquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Alsof die wat met dat verrekte Italiaanse voetbal hebben man.
Voor hacf is het leuk ja. Ik hoop dat hij een beetje is bijgekomen van CL finale waar hij bij was.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan is dat niet mooi.
[..]
Geen flauw idee, ik ben ook geen fan van Italiaanse voetbal maar goed voor hafc toch
Die kale met die bril zat 'm helemaal te trippen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:42 schreef Rabieluh het volgende:
Die mensen in het publiek vervelen zich kapot.
jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:42 schreef Steinerized het volgende:
[..]
Die kale met die bril zat 'm helemaal te trippen.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:42 schreef Steinerized het volgende:
[..]
Die kale met die bril zat 'm helemaal te trippen.
Ja tegen middelmaat houdt ie het goed uit, in elke topwedstrijd viel ie door de mand op welke positie dan ookquote:
Als hij op zijn positie blijft spelen dan doet hij het wel aardig. Nou is dit dan ook een tegenstander waar je niet heel erg van onder de indruk hoeft te zijn.quote:
Onzin. Vorig jaar was 'ie behoorlijk goed op LB tegen Tottenham en Liverpool.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja tegen middelmaat houdt ie het goed uit, in elke topwedstrijd viel ie door de mand op welke positie dan ook
Dat zijn geen topwedstrijden, dat is ook middelmaatquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:47 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Onzin. Vorig jaar was 'ie behoorlijk goed op LB tegen Tottenham en Liverpool.
Ok manquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zijn geen topwedstrijden, dat is ook middelmaat
Nu snap ik de storing bij ziggo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:49 schreef Slobeend het volgende:
Het internet ontplofte inderdaad vanavond.
http://tweakers.net/nieuw(...)met-dns-storing.htmlquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
kheb nergens last van, wat is er allemaal aan de hand?
lol bij mij is tweakers wel onbereikbaarquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)met-dns-storing.html
ik ben al jaren klant van Ziggo nog nooit geen klachten gehad. Prima provider van digitale tv en supersnel internetquote:
"maar mogelijk niet in oude UPC-gebieden."quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol bij mij is tweakers wel onbereikbaar
Kishna heeft dat ook al gedaan heb ik vernomen uit bronnen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:03 schreef KingRoland het volgende:
Zoals paxcon net heeft gezegd je DNS naar 8.8.8.8. zetten
Depay speelde tegen een 19 jarige rechtsback die vorig seizoen nog in de 2de klasse van België speelde. Had er nog maar 4 wedstrijden opzitten op de Belgische hoogste afdeling. Schandalig dat Man U maar met 3-1 in de laatste minuut won van Brugge, met zo'n verschil in klasse zou het toch 6 - 0 moeten zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 02:02 schreef inslagenreuring het volgende:
Eerste helft was united nog enigszins redelijk. Leuk baltempo, directe passing enzo.
Maar de tweede helft werd het alleen nog maar pompen, totaal niet des van Gaals.
Depay heeft werkelijk voor alle dreiging gezorgd, wonderbaarlijk. Hopen dat het zijn vonk was om ook te vlammen in de premier league. Had wel een hattrick moeten maken overigens.
De middenvelders en centrale verdedigers die de rechtsback rugdekking gaven ging ie ook feilloos voorbij.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:15 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Depay speelde tegen een 19 jarige rechtsback die vorig seizoen nog in de 2de klasse van België speelde. Had er nog maar 4 wedstrijden opzitten op de Belgische hoogste afdeling.
Twan schakelt gelijk over.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Oh jee , Jans en Gullit pissen de eredivisie onder
Rudi toch?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:05 schreef Pedroso het volgende:
Ake, zoveelste mislukte talent wat veel te vroeg naar het buitenland is gegaan. Eens met Ruud Dil.
Over tien jaar leest niemand meer de krant.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:12 schreef Pedroso het volgende:
De kranten van vandaag worden morgen als schijtpapier gebruikt Wytse.
Zullen nog wel bestaan maar niet in de huidige vorm denk ik.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over tien jaar leest niemand meer de krant.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik bid ervoor dat Manchester United op dezelfde speelavond als PSV zit in de groepsfase.
Gewoon leuke potjes. Teams maakt me weinig uit. Maar SBS geilt zo hard op bepaalde spelers/teams dat ze hetzelfde gaan doen als nos.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopen dat Bayern, Barcelona dan op de andere dag zijn.
Als er maar Nederlanders meedoenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gewoon leuke potjes. Teams maakt me weinig uit. Maar SBS geilt zo hard op bepaalde spelers/teams dat ze hetzelfde gaan doen als nos.
Mja, NOS zit toch in een ander parket dan de SBS6.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gewoon leuke potjes. Teams maakt me weinig uit. Maar SBS geilt zo hard op bepaalde spelers/teams dat ze hetzelfde gaan doen als nos.
Leo zit al met de hand in de broek voor de loting van de groepsfase.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als er maar Nederlanders meedoen
United-Bate Barisov vs Roma-Atleti.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als er maar Nederlanders meedoen
Ik ben heel die FOX kliek meer dan zat. Als SBS6 wat krijgt, hopt heel dat spul daar naar toe.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:16 schreef perro. het volgende:
[..]
idd. niveautje weer hoor. man man.
en dan die kutreclames ook nog. nee, geef mij maar de nos.
Doet Joling al voor hemquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leo zit al met de hand in de broek voor de loting van de groepsfase.
Deed ik vorige jaren ook al, drama die open netten met voetbalquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:17 schreef Pedroso het volgende:
Gaat Sport1 worden met de CL avonden, heb je nog keus ook.
En Jack krijg je er dit jaar gratis bij.
Lekker die depaai alles over zien knallen op de camping met vrouw Truus en Pluto de hontquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
United-Bate Barisov vs Roma-Atleti.
Kom we kiezen United-Bate.
Ooit bij de NOS:quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
United-Bate Barisov vs Roma-Atleti.
Kom we kiezen United-Bate.
ik ook. gezever over alimentatie. who the fuck cares. echt. wat denken ze daar?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ben heel die FOX kliek meer dan zat. Als SBS6 wat krijgt, hopt heel dat spul daar naar toe.
Die keek ik sowieso al niet met prutsers als Youri Mulder als analist.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Deed ik vorige jaren ook al, drama die open netten met voetbal
Vorig jaar hebben ze toch ook fucking Olympiakos uitgezonden?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ooit bij de NOS:
AC Milan - FC Barcelona óf Galatasaray - Schalke 04
KOM WE KIEZEN GALA-SCHALKE.
Even rondneuzelen, weet dat niet meer precies.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben ze toch ook fucking Olympiakos uitgezonden?
Laatste groepsronde dacht ikquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even rondneuzelen, weet dat niet meer precies.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Alles voor Ibiquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Is dat niet een pakketje?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:19 schreef hafcfan het volgende:
Nu zenden ze toch ook weer United uit?
Terwijl er helemaal niks meer op het spel staat
Mwah, Olympiakos Atleti werd 3-2 maar toen werd DOR-ARS uitgezonden.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, of andersom
Maar wel tegen tegen Atleti, ja
Napoli,dortmund, arsenal was toen genotquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorige groepsfase was niet bijster interessant iig.
Vorig seizoen was het Dortmund, Gala, Arsenal en RSCA.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Napoli,dortmund, arsenal was toen genot
Dat was niet intressant Hansquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig seizoen was het Dortmund, Gala, Arsenal en RSCA.
Ik zei ook dat vorig jaar niet bijster interessant was.quote:
Jammer dat jij mij niet met respect behandelt.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat jij altijd zo boos reageert als ik jou een sukkel noem.
Waar heb jij dat respect dan aan verdiend?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat jij mij niet met respect behandelt.
Dat weet jij best. Ik heb al tijd mijn hand boven je hoofd gehouden toen je vroeger gepest werd door davy.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar heb jij dat respect dan aan verdiend?
Dat is waar. Ik wacht nog steeds op herstelbetalingen van zijn kant.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet jij best. Ik heb al tijd mijn hand boven je hoofd gehouden toen je vroeger gepest werd door davy.
Hij is groot fan van Partick Thistlequote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Toine kijkt zeker als enige naar de Schotse competitie.
Van Dijk > Veltmanquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:33 schreef Pedroso het volgende:
Van Dijk kan er weinig van. Celtic speelt in een nog slechtere competitie dan de Nederlandse.
Maakte ook zijn fouten daar en dan praat je alleen nog maar over het niveau Groningen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik vond hem bij Groningen verdedigend beter overkomen dan Veltman
En toch staat hij wel op het lijstje van clubs als Southampton en moet Veltman dadelijk nog vrezen voor zijn basisplaats bij Ajax.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Maakte ook zijn fouten daar en dan praat je alleen nog maar over het niveau Groningen.
Losers als Cuco Martina en Shane Long spelen ook bij Southamptonquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
En toch staat hij wel op het lijstje van clubs als Southampton en moet Veltman dadelijk nog vrezen voor zijn basisplaats bij Ajax.
Stekelenburg zit ook bij Southampton dat zegt niksquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
En toch staat hij wel op het lijstje van clubs als Southampton en moet Veltman dadelijk nog vrezen voor zijn basisplaats bij Ajax.
Van Dijk laat Sigthorsson uit zijn rug lopen en dekt aan de volledig verkeerde kant. Dat soort dingen. Ajax was al kampioen en Groningen strijdt nog voor Europees voetbal. Verdedigend is hij me alleen negatief in het oog gesprongen in ieder geval. Ik vind het ook genoeg zeggen dat onze vriend Marcel Brands hem meerdere keren heeft bekeken en niet toehapte. Ajax was ook niet geïnteresseerd in hem.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik vond hem bij Groningen verdedigend beter overkomen dan Veltman
Je bent nogal geobserdeerd over Veltman he,quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Long heeft trouwens wel een leuk meisjequote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Losers als Cuco Martina en Shane Long spelen ook bij Southampton
Neuh hoor, vind alleen dat hij overschat wordtquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je bent nogal geobserdeerd over Veltman he,
Niemand overschat hem at the moment.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Neuh hoor, vind alleen dat hij overschat wordt
Hoe ben je overschat als iedereen je bagger vindt?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Neuh hoor, vind alleen dat hij overschat wordt
Maar niet iedereen vindt hem bagger heb ik het ideequote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe ben je overschat als iedereen je bagger vindt?
Voor de Nederlandse competitie prima, Europees niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe ben je overschat als iedereen je bagger vindt?
Waar vergaar jij dit soort ideeën?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar niet iedereen vindt hem bagger heb ik het idee
Dat hou je altijd, maar dat maakt hem nog niet overschatquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar niet iedereen vindt hem bagger heb ik het idee
Sowieso was bij zijn debuut al duidelijk dat het nooit een absolute topper zou worden. Al zijn er dan nog genoeg mogelijkheden voor een mooie carrière.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Voor de Nederlandse competitie prima, Europees niet.
Kan gebeuren.
BARNEY VOOR DE WEDSTRIJDquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:43 schreef Zipportal het volgende:
Die oud-g-dartscommentator is er ook weer bij.
Monacoquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
De Mendesderby. Zou Jorge een voorkeur hebben?
Club die altijd dat Spaanse karakter is blijven behoudenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:58 schreef hafcfan het volgende:
Valencia is de mooiste club van Spanje.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:59 schreef Isane het volgende:
[..]zekerrrrrrrs
Wat een stadion hebben we he
http://www.tubantia.nl/sp(...)taan-blank-1.5162825quote:Skyboxen bij Heracles staan blank
ALMELO - Het dak in het vernieuwde stadion van Heracles is nog zo lek als een mandje. De regen komt door alle gaten en kieren naar binnen in de skyboxen, waarvan er al verschillende blank staan. Ook een verdieping lager, in de luxe businesslounge slaat de lekkage toe. Met man en macht wordt geprobeerd om de schade te beperken.
De verbouwing van het Polmanstadion was afgelopen weekeind nog niet helemaal klaar. Met name het dak was niet helemaal gereed. Om die reden had de aannemer een nooddak geplaatst, maar dat kon de vele regen van de afgelopen dagen niet aan.
Hoe groot de schade precies is kan Heracles nog niet zeggen. De club zegt echter dat over twee weken de verbouwing helemaal klaar moet zijn en de lekkage dan ook verholpen is.
Ook bij supermarkt Plus, één van de huurders van Heracles, lekt het dak.
Alleen de andere kant nog naar beneden en hoeken dicht en dan heb je op Feyenoord na mooiste van NL.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:59 schreef Isane het volgende:
[..]zekerrrrrrrs
Wat een stadion hebben we he
Samen met Atleti nog echtquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Club die altijd dat Spaanse karakter is blijven behouden
Jaa las t ook idd. Maja het stadion is ook nog niet af hequote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:00 schreef Zipportal het volgende:
de luxe businesslounge slaat de lekkage toe. Met man en macht wordt geprobeerd om de schade te beperken.De verbouwing van het Polmanstadion was afgelopen weekeind nog niet helemaal klaar. Met name het dak was niet helemaal gereed. Om die reden had de aannemer een nooddak geplaatst, maar dat kon de vele regen van
De Koelquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen de andere kant nog naar beneden en hoeken dicht en dan heb je op Feyenoord na mooiste van NL.
Ik weet het.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:02 schreef Isane het volgende:
[..]
Jaa las t ook idd. Maja het stadion is ook nog niet af he
Weer geen last vanquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ziggo schijnt weer klote te zijn.
https://twitter.com/searc(...)ult&q=ziggo&src=typdquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Daarom Caiwayquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
merk t hier al jaquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig ben ik ze dit keer te snel afquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die ziggo voor internet aanschaffen vragen er ook omquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ook.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
nee toch niet. Maar ik leef nog. Dus ik ben straks bij het nieuwe topic weg.
Verander je DNS dan, dan heb je nergens last vanquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
nee toch niet. Maar ik leef nog. Dus ik ben straks bij het nieuwe topic weg.
DNS?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Verander je DNS dan, dan heb je nergens last van
Wat leuk dat je er bij bent!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Wat een lauwe reacties zeg
Ik vind "doelpunten zetten" een leuke uitdrukkingquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarom kan je niet gewoon ''gemaakt'' zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |