is steef uitgevallen? wat had ie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:34 schreef Max23 het volgende:
Nu De Vrij geblesseerd is gaan we het moeilijk krijgen tegen IJsland
Zal dat wijf van een Veltman wel opgesteld worden![]()
![]()
Het is nog niet gezegd dat De Vrij dan ook nog geblesseerd is hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:34 schreef Max23 het volgende:
![]()
Anders doe je de tv aan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:34 schreef VMSDKR het volgende:
Jezus Christus, de livestreams van SBS6 worden nu gedaan door nu.nl met hun pauperplayer? 60 seconden reclame kijken om het doelpunt te zien, een fragment van 50 seconden. Gvd
Zag er slecht uit, en het is over twee weken alquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is nog niet gezegd dat De Vrij dan ook nog geblesseerd is hoor
Met brancard zojuist van het veld afquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:35 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
is steef uitgevallen? wat had ie?
Uhh nee. Nederlandse verdediging is al jaren erg pauper ook met De Vrij. We gaan het pas echt moeilijk krijgen zonder Robben/Memphis. Geen probleem als hun erbij zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:34 schreef Max23 het volgende:
![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:37 schreef TheArt het volgende:
De scheids wilde al affluiten, hij had de fluit al in zijn mond
Goeie actie, 0 rendement.quote:
Ik ga voor Riedewaldquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:34 schreef Max23 het volgende:
![]()
mooiquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij vertikte zojuist Lazio op 2-0 te zetten in blessuretijd
Alsof die wat met dat verrekte Italiaanse voetbal hebben man.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:39 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben nu heel ERG BLIJ.
Ik hoop voor Hafc en Sked dat Lazio wint.
Goeie speler.quote:
Rot opquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Alsof die wat met dat verrekte Italiaanse voetbal hebben man.
Dan is dat niet mooi.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat is daar mooi aan doe eens normaal
Geen flauw idee, ik ben ook geen fan van Italiaanse voetbal maar goed voor hafc tochquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Alsof die wat met dat verrekte Italiaanse voetbal hebben man.
Voor hacf is het leuk ja. Ik hoop dat hij een beetje is bijgekomen van CL finale waar hij bij was.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan is dat niet mooi.
[..]
Geen flauw idee, ik ben ook geen fan van Italiaanse voetbal maar goed voor hafc toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |