Whut?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:06 schreef mousemicky het volgende:
Hai! Ik was ff weg, want nu meld met baby naast me![]()
Om 3 uur vanmiddag toch maar het ziekenhuis gebeld, en om half 6 is F.inn geboren. Het bleken geen oefenweeen te zijn, en ik had bij aankomst al 4 cm. Een uur later 9! En na 20 minuten persen was daar een baby!
Het is weer een kleintje, 2610 gram, maar helemaal gezond! Wij blijven nog wel een dagje in het ziekenhuis vanwege mijn bloeddruk, en F.'s gewicht...
Gefeliciteerd!!! Lichtgewichtjes zijn leuk hoor! (maar daar weet je zelf ook al alles van natuurlijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:06 schreef mousemicky het volgende:
Om 3 uur vanmiddag toch maar het ziekenhuis gebeld, en om half 6 is F.inn geboren. Het bleken geen oefenweeen te zijn, en ik had bij aankomst al 4 cm. Een uur later 9! En na 20 minuten persen was daar een baby!
Het is weer een kleintje, 2610 gram, maar helemaal gezond! Wij blijven nog wel een dagje in het ziekenhuis vanwege mijn bloeddruk, en F.'s gewicht...
Superquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:48 schreef Dot. het volgende:
Gefeliciteerd MM!![]()
Ik kom net terug van de termijnecho en ik heb een breakdancer in mijn baarmoederDe vk moest echt lang wachten tot hij een keer stil genoeg lag om te kunnen meten. Stuiterballenkind! Maar alles was al heel goed te zien, handjes, voetjes, aanleg van de hersens en een blaas
![]()
Mijn UD is nu berekend op 3-5 maart, dus mag ik voor 4 maart in de OP?
Hahahahaquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:14 schreef Yuki het volgende:
Gefeliciteerd, Turbomickey!
En bloesem, fijn dat je decaan wel oor heeft voor je
Verder zag ik goede echo's en -uitslagen, of in ieder geval berichten om minder zorgen te maken. Hopelijk geven die wat rust.
Ik heb vandaag mensen verzameld op het Leidseplein om een bevalling uit te beelden, in estafette vliezen (ballonnen) gebroken in het Vondelpark en aambeien uitgebeeld bij hints op station Amsterdam Zuid.
Ik ben Yuki en ik ben student verloskunde
Intro-tweedaagsequote:
Wow! Speedy Gonzales! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:06 schreef mousemicky het volgende:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:35 schreef Malteser het volgende:
Ik zag nog Xanteh met een goede echo....
....en Dot met en mooie UD en goede temijnecho. Je UD is een prima dag om jarig te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat kan niet! Oktober is pas volgend jaarquote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:21 schreef pinquit het volgende:
Van harte MM!![]()
Estrys! Gedeelde 10e plek!
Ja, ik heb gisteren pas m'n termijnecho gehad dus hopelijk in het volgende topicquote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:44 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik ben altijd een slome in forumland
Klopt inderdaad, Dot!toch nog samen posten in ZG
edit: ik zie je nu niet in lijstje staan
nou ja, toch samen posten hier, in welke hoedanigheid dan ook
![]()
Ah vandaarquote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:52 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja, ik heb gisteren pas m'n termijnecho gehad dus hopelijk in het volgende topic
Ik kotste me ook een slag in de rondte... moest met name goed blijven drinken en opletten of ik geen (hoge) koorts kreeg. Ik snap je zorgen, die had ik ook...quote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Gefeliciteerd MM! Prachtig kereltje
Ik ben door A aangestoken en houd niks binnen. Hele dag een lege maag dus - zelfs een hapje cracker kwam er net weer uit- en daardoor ook weer misselijk. Gaat lekker hier! Gelukkig zorgen de oma's goed voor ons. Als ik ziek ben maak ik me om die frummel in m'n buik altijd wel zorgen. Maar griep is verder niet schadelijk voor een buikbaby toch?
Wat een prachtig prullekequote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:42 schreef mousemicky het volgende:
Dank voor alle felicitatie! Eenmaal in het ziekenhuis ging het idd behoorlijk snel, maar ik had dus al rugweeen vanaf de vorige avond hčDood aan rugweeen trouwens, die wens ik niemand toe...
Ik ben verder niet bijgelezen, want op blauwe wolk![]()
Mag van mij wel oktober worden hoor. Of in ieder geval september, dan is de schoolvakantie voorbij. Het is nog maar 11 uur en ik sleep mezelf voort.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:21 schreef pinquit het volgende:
Van harte MM!![]()
Estrys! Gedeelde 10e plek!
T komt nu wel heeeel dichtbij hequote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Fuck, ik sta op de 2e plek![]()
Waar is cocci eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |