dat kan niet! Oktober is pas volgend jaarquote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:21 schreef pinquit het volgende:
Van harte MM!![]()
Estrys! Gedeelde 10e plek!
Ja, ik heb gisteren pas m'n termijnecho gehad dus hopelijk in het volgende topicquote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:44 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik ben altijd een slome in forumland
Klopt inderdaad, Dot!toch nog samen posten in ZG
edit: ik zie je nu niet in lijstje staan
nou ja, toch samen posten hier, in welke hoedanigheid dan ook
![]()
Ah vandaarquote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:52 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja, ik heb gisteren pas m'n termijnecho gehad dus hopelijk in het volgende topic
Ik kotste me ook een slag in de rondte... moest met name goed blijven drinken en opletten of ik geen (hoge) koorts kreeg. Ik snap je zorgen, die had ik ook...quote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Gefeliciteerd MM! Prachtig kereltje
Ik ben door A aangestoken en houd niks binnen. Hele dag een lege maag dus - zelfs een hapje cracker kwam er net weer uit- en daardoor ook weer misselijk. Gaat lekker hier! Gelukkig zorgen de oma's goed voor ons. Als ik ziek ben maak ik me om die frummel in m'n buik altijd wel zorgen. Maar griep is verder niet schadelijk voor een buikbaby toch?
Wat een prachtig prullekequote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:42 schreef mousemicky het volgende:
Dank voor alle felicitatie! Eenmaal in het ziekenhuis ging het idd behoorlijk snel, maar ik had dus al rugweeen vanaf de vorige avond hčDood aan rugweeen trouwens, die wens ik niemand toe...
Ik ben verder niet bijgelezen, want op blauwe wolk![]()
Mag van mij wel oktober worden hoor. Of in ieder geval september, dan is de schoolvakantie voorbij. Het is nog maar 11 uur en ik sleep mezelf voort.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:21 schreef pinquit het volgende:
Van harte MM!![]()
Estrys! Gedeelde 10e plek!
T komt nu wel heeeel dichtbij hequote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Fuck, ik sta op de 2e plek![]()
Waar is cocci eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |