Whut?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:06 schreef mousemicky het volgende:
Hai! Ik was ff weg, want nu meld met baby naast me![]()
Om 3 uur vanmiddag toch maar het ziekenhuis gebeld, en om half 6 is F.inn geboren. Het bleken geen oefenweeen te zijn, en ik had bij aankomst al 4 cm. Een uur later 9! En na 20 minuten persen was daar een baby!
Het is weer een kleintje, 2610 gram, maar helemaal gezond! Wij blijven nog wel een dagje in het ziekenhuis vanwege mijn bloeddruk, en F.'s gewicht...
Gefeliciteerd!!! Lichtgewichtjes zijn leuk hoor! (maar daar weet je zelf ook al alles van natuurlijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:06 schreef mousemicky het volgende:
Om 3 uur vanmiddag toch maar het ziekenhuis gebeld, en om half 6 is F.inn geboren. Het bleken geen oefenweeen te zijn, en ik had bij aankomst al 4 cm. Een uur later 9! En na 20 minuten persen was daar een baby!
Het is weer een kleintje, 2610 gram, maar helemaal gezond! Wij blijven nog wel een dagje in het ziekenhuis vanwege mijn bloeddruk, en F.'s gewicht...
Superquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:48 schreef Dot. het volgende:
Gefeliciteerd MM!![]()
Ik kom net terug van de termijnecho en ik heb een breakdancer in mijn baarmoederDe vk moest echt lang wachten tot hij een keer stil genoeg lag om te kunnen meten. Stuiterballenkind! Maar alles was al heel goed te zien, handjes, voetjes, aanleg van de hersens en een blaas
![]()
Mijn UD is nu berekend op 3-5 maart, dus mag ik voor 4 maart in de OP?
Hahahahaquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:14 schreef Yuki het volgende:
Gefeliciteerd, Turbomickey!
En bloesem, fijn dat je decaan wel oor heeft voor je
Verder zag ik goede echo's en -uitslagen, of in ieder geval berichten om minder zorgen te maken. Hopelijk geven die wat rust.
Ik heb vandaag mensen verzameld op het Leidseplein om een bevalling uit te beelden, in estafette vliezen (ballonnen) gebroken in het Vondelpark en aambeien uitgebeeld bij hints op station Amsterdam Zuid.
Ik ben Yuki en ik ben student verloskunde
Intro-tweedaagsequote:
Wow! Speedy Gonzales! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:06 schreef mousemicky het volgende:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:35 schreef Malteser het volgende:
Ik zag nog Xanteh met een goede echo....
....en Dot met en mooie UD en goede temijnecho. Je UD is een prima dag om jarig te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |