3 dagen na mijquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:08 schreef mignonne het volgende:
fijn bloesem!![]()
6 jaar geleden was vandaag mn uitgerekende datumblijft toch gek
![]()
en zo suf ook. Van de oudste weet ik het nog precies, van de jongste weet ik niet eens meer wanneer ik nou precies uitgerekend wasmisschien omdat ik er overheen ging bij de eerste dat ie je veel meer bij staat ofzo. Ondanks dat ik het toen helemaal niet erg vond.
ohja!quote:
Vanyel was al van 27 januari en ik 3 februari.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
ohja!dan was dat het. Ik stond eerst op 8 feb en daarna naar 6. Ik weet nooit welke datum nou uiteindelijk aangehouden is
dat ik na jou was wist ik nog wel. En Vanyel, die heb ik ook ingehaald geloof ik. Ik heb zelfs aan jullie gedacht toen de bevalling full on doorzette
Voor mij ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:14 schreef laziness het volgende:
[..]
Vanyel was al van 27 januari en ik 3 februari.
E. kwam voor mij echt volkomen uit het niets opeens voorbij
Ollie kwam de 8ste en Dot zelfs pas de 9e.
Toch grappig hoe je compleet vaart op de eerste ervaring.quote:
Jup. Ik heb echt geen enkel voorgevoel van waar ik van uit moet gaan qua termijn. Ik zie het allemaal. Als ie t tempo van zn vader heeft...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:26 schreef laziness het volgende:
[..]
Toch grappig hoe je compleet vaart op de eerste ervaring.
Bij deze kan het kwartje dus beide kanten opvallen deze keer.
Yup! En dat mag docent dus nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:27 schreef Sara82 het volgende:
Bloesem, blij dat je een goed gesprek hebt gehad met je decaan. Ging dat nou ook over die docent die zo liep te horken over dat je een vak niet mocht volgen omdat je zwanger bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |