abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155327156
Joycie: *O* voor jou! 34 weken *O*!

Mineola: :*

Hoe is het met de dames die een echo hebben vandaag? Ik duim voor jullie!
pi_155327441
Ben ook erg benieuwd naar de echo-dames!

Verder waren de zenuwen voor niks, heb een heel fijn gesprek gehad met de decaan. Ben heel opgelucht en voel me erg gesteund :)
pi_155328233
fijn bloesem! *O*

6 jaar geleden was vandaag mn uitgerekende datum :o blijft toch gek :D
en zo suf ook. Van de oudste weet ik het nog precies, van de jongste weet ik niet eens meer wanneer ik nou precies uitgerekend was :') misschien omdat ik er overheen ging bij de eerste dat ie je veel meer bij staat ofzo. Ondanks dat ik het toen helemaal niet erg vond.
:)
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:10:04 #204
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_155328272
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:08 schreef mignonne het volgende:
fijn bloesem! *O*

6 jaar geleden was vandaag mn uitgerekende datum :o blijft toch gek :D
en zo suf ook. Van de oudste weet ik het nog precies, van de jongste weet ik niet eens meer wanneer ik nou precies uitgerekend was :') misschien omdat ik er overheen ging bij de eerste dat ie je veel meer bij staat ofzo. Ondanks dat ik het toen helemaal niet erg vond.
3 dagen na mij o|O
6 februari 2011 (en niet terug gezocht!)
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_155328321
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:10 schreef laziness het volgende:

[..]

3 dagen na mij o|O
6 februari 2011
ohja! :D dan was dat het. Ik stond eerst op 8 feb en daarna naar 6. Ik weet nooit welke datum nou uiteindelijk aangehouden is :')
dat ik na jou was wist ik nog wel. En Vanyel, die heb ik ook ingehaald geloof ik. Ik heb zelfs aan jullie gedacht toen de bevalling full on doorzette :')
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:14:54 #206
244125 laziness
pi_155328419
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:11 schreef mignonne het volgende:

[..]

ohja! :D dan was dat het. Ik stond eerst op 8 feb en daarna naar 6. Ik weet nooit welke datum nou uiteindelijk aangehouden is :')
dat ik na jou was wist ik nog wel. En Vanyel, die heb ik ook ingehaald geloof ik. Ik heb zelfs aan jullie gedacht toen de bevalling full on doorzette :')
Vanyel was al van 27 januari en ik 3 februari.
E. kwam voor mij echt volkomen uit het niets opeens voorbij :D
Ollie kwam de 8ste en Dot zelfs pas de 9e.
pi_155328560
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:14 schreef laziness het volgende:

[..]

Vanyel was al van 27 januari en ik 3 februari.
E. kwam voor mij echt volkomen uit het niets opeens voorbij :D
Ollie kwam de 8ste en Dot zelfs pas de 9e.
Voor mij ook _O- :')
pi_155328784
Bloesem *O* mooi

En ik heb nog niet eens voor mezelf gejuicht! 28 weken. Nog 3 weken en 5 dagen tot de volgende mijlpaal van 32 weken. *O* Van Nicu naar normale couveuse kindjes
Donderdag echo en controle op rhecus c. Benieuwd hoeveel ze wegen! Deze keer zet ik in op een bescheiden 1,2 kilo. Maar het mag ook een onsje meer zijn ;)
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:26:35 #209
244125 laziness
pi_155328794
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:19 schreef mignonne het volgende:

[..]

Voor mij ook _O- :')
Toch grappig hoe je compleet vaart op de eerste ervaring.

Bij deze kan het kwartje dus beide kanten opvallen deze keer.
pi_155328824
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:26 schreef laziness het volgende:

[..]

Toch grappig hoe je compleet vaart op de eerste ervaring.

Bij deze kan het kwartje dus beide kanten opvallen deze keer.
Jup. Ik heb echt geen enkel voorgevoel van waar ik van uit moet gaan qua termijn. Ik zie het allemaal. Als ie t tempo van zn vader heeft... :Y)
pi_155329495
Hier geen echo hoor, resultaat van de echo. Heel kort want ik had last voor vijf in mijn agenda maar was dus half vijf. Faal.. Ze maakte zich nog niet direct zorgen, heb ook geen advies gekregen om minder te werken, maar moet mijzelf goed in de gaten houden. Na een werkdag thuis rust, (ja zegt mijn man instemmend, om vervolgens al drie dagen de afwas te laten staan.. |:( ik ga wel huishoudelijke hulp benaderen) en zodra ik de kleine minder voel direct bellen.
Over twee weken nieuwe echo. En dan verder zien. Omdat mijn overige waarden goed zijn en de baby actief is en zin hoofdje en beentjes goed groeien gaan ze er vanuit dat het mijn Indische achtergrond is waardoor hij onder het gemiddelde zit met zijn buikje.
pi_155329718
Bloesem, fijn.

Daui, ze blijven lekker gewoon zitten!

Xanteh en Cassandra al nieuws?

Wij zijn geweest. Euhmm ff zien. Wat is er gezegd.

Alles is van voor tot achter.. Van boven naar benee nagemeten.
Alles zag er keurig uit, maar t feit blijft dat t hoofd heel erg klein is.
De groei boog niet af op de lijn, zoals onze vk dacht te zien. Het gaat op de lijn vd 20 wkn echo verder.. Alleen dus wel klein. ZE zei iets van: Dat als de groei onder de P3 lijn zit, je er doorverwijzing krijgt naar Nijmegen. We zitten nu tegen de onderkant vd P3 lijn. Dus ze ging telefonisch overleggen met de gyn of wij een doorverwijzing krijgen. Die hebben we niet gekregen, omdat deze groei al continue is en ze geen afwijkingen zag.

Dus voor nu moesten we ons geen zorgen maken en is t gewoon n baby met n klein hoofd. Na de geboorte kijkt er evt een kinderarts mee.

Zoiets was t verhaal.. We hebben n boekwerk aan echo's meegekregen.
pi_155329810
Goed nieuws dus Cassandra!

En nu ook gewoon kalm aan doen en desnoods minder gaan werken he.

Oja dat had ik ook nog gevraagd of dat voor mij zou helpen.. Nog meer rust.. Maar dat was niet nodig. Althans niet voor de groei vh hoofd.
pi_155330359
Fijn van de goede echo's! Hopelijk zijn jullie zorgen wat afgenomen stoel en cassandra!

Ik ben me een partij hormonaal. }:| Ik kan echt niks hebben. Werk was zwaar, kom ik thuis is vriend niet te genieten (vast ook een zware dag) en hij wil gaan zwemmen om stoom af te blazen maar mijn energie is op. En nu voel ik me weer niet begrepen en huilerig en ik zou moeten eten maar ik weet niet eens waark de energie vandaan moet halen om iets gezonds te koken nu :X
pi_155330796
Dan haal je gewoon friet! :+ hebben wij net ook gedaan. :6
pi_155330854
Fijn stoel & cassandra!

Fijn he die hormonen sillie :*

Ik heb zo mijn eerste les zwangerschapsyoga. Ben benieuwd wat ik er van vind. Deed voor ik zwanger was ook 1x per week yoga (vinyasa flow yoga)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155331963
Kan je man niet even aan de slag met zijn kookkunsten Sillie?
pi_155331989
Stoel en Cassandra mooi geen slecht nieuws!
pi_155332324
Banden pijn bij 8.4?
Beetje kramp en steken richting lies en zijkant onderbuik...
Meteen stresslevel 10 :(
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_155332356
Bijna een uur lang baby kunnen kijken :) Helemaal goed gekeurd, groei lag netjes op schema. Vier foto's rijker en het wordt... Een jongetje *O*
pi_155332452
Yay voor de x weken van Daui en Joycie, die zijn weer in de pocket! *O* dat moet echt een opluchting zijn voor jullie iedere keer, fijn! :).

Stoel en cassandra fijn dat het geen slecht nieuws was. Hopelijk zijn jullie zelf een beetje gerustgesteld nu?

Hier 1e werkdag na de vakantie gehad (bah) en ik had me voorgenomen om goed op te letten dat ik niet zou verraden wat we krijgen.. Dat ging een halve ochtend goed :'). Faal. Sorry boyfriend, I tried.
pi_155332490
Wat fijn dat de echo's geen aanleiding geven tot grote bezorgdheid ^O^

Daui, hoppaaa, mooie mijlpaal in de pocket! En joycie gaat pok al zo goed met d'r 34 weken! *O*

Bloesem, blij dat je een goed gesprek hebt gehad met je decaan. Ging dat nou ook over die docent die zo liep te horken over dat je een vak niet mocht volgen omdat je zwanger bent?

Sillie, hebben jullie geen freezer..?

Ik heb trouwens constant honger. Zelfs als mijn buik volzit. (En da's best snel.) vriend zit met ontzetting te kijken hoe ik mijn bord met avondeten naar binnen bats. :') En dan heb ik na een uur weer honger, ai sjit joe not. Ik denk dat er een lintworm in mijn buik zit ipv een baby.
pi_155332556
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:27 schreef Sara82 het volgende:
Bloesem, blij dat je een goed gesprek hebt gehad met je decaan. Ging dat nou ook over die docent die zo liep te horken over dat je een vak niet mocht volgen omdat je zwanger bent?
Yup! En dat mag docent dus niet :) Ik mag dat vak gewoon volgen. Daarnaast was decaan in tegenstelling tot alle docenten heel positief over mijn zwangerschap i.c.m. mijn inzet <3 Dus dat was fijn.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:00:16 #224
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155333519
Ben benieuwd naar Mousemickey! Of zie ik een berichtje van haar over het hoofd?
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:06:11 #225
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_155333718
Hai! Ik was ff weg, want nu meld met baby naast me :D

Om 3 uur vanmiddag toch maar het ziekenhuis gebeld, en om half 6 is F.inn geboren. Het bleken geen oefenweeen te zijn, en ik had bij aankomst al 4 cm. Een uur later 9! En na 20 minuten persen was daar een baby!

Het is weer een kleintje, 2610 gram, maar helemaal gezond! Wij blijven nog wel een dagje in het ziekenhuis vanwege mijn bloeddruk, en F.'s gewicht...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')