abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155315753
Lamb: mooi kaartje!

Junkie: gefeliciteerd met de goede echo *O*

MM: hoe is het nu? Denk aan je!

Cassandra: goed van het gesprek. Wel jammer dat ze er zo makkelijk over denken. Je intentie is goed maar wat niet gaat, gaat niet. En als de vk adviseert rust te nemen, moet je dat inderdaad doen. Goed dat je er zo in staat!

Hier weer een rotnacht want moe maar slapen ho maar. Gelukkig verlof dus hoef ook niks maar suf is het wel.
Ik las harde buik bij Estrys? Dat had ik gisteren dus ook constant. En voelde baby haast niet. Gisteravond zorg naar man uitgesproken, die kwam met een blikje cola terug boven. En het hielp! Baby gevoeld, allebei. Lang niet zo druk dan anders maar wel even gevoeld. Zo fijn!
Vandaag hopelijk wel wat actiever anders bel ik even heb ik afgesproken met man.
pi_155315758
Nog even een *O* voor Sethiwe!! Fijn dat de echo goed is!
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 04:58:17 #153
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155315764
Ik werd om 2u uitgeslapen wakker :+ :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_155315768
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 04:58 schreef pinquit het volgende:
Ik werd om 2u uitgeslapen wakker :+ :')
It's a beautiful day, the sun is shining, I feel good, and no one is gonna stop me now!
Dat idee?
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 05:11:35 #155
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155315800
Nou, nee dat niet :P
Meer iets van: oogjes open, kijkt op wekker, 2:00 :o Lets get back to sleep.
Lichaam: slaap? Waarom? Je hebt net 3u geslapen does niezo gek :')
*voor me uit staar* ...zuuucht. ahwell :+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_155315807
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 05:11 schreef pinquit het volgende:
Oeh dat idee... Hijs fijn! Sterkte :O.
pi_155315966
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 05:11 schreef pinquit het volgende:
Hè, das altijd zo zuur.

Ik heb zowaar prima geslapen maar werd wakker van vriends wekker (om 05:00). Daarna ook niet meer geslapen tot de mijne ging..

Wisseldag vandaag! 29 weken alweer! :o *O* *G*
pi_155316004
Hier straks de twintig weken echo :)
pi_155316040
Dat gaat snel xanteh, succes!

Stoel hoe laat mag je terecht? Ik duim voor positief nieuws!
pi_155316045
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 07:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat gaat snel xanteh, succes!

Stoel hoe laat mag je terecht? Ik duim voor positief nieuws!
Voor jou ook sterkte voor straks! Hoe laat is je afspraak? :*
pi_155316089
Succes Xanteh!

Ik begin en eindig de dag tegenwoordig standaard met maagzuur. Zo niet lollig ;(.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_155316132
Succes Xanteh!!
pi_155316187
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 07:24 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Voor jou ook sterkte voor straks! Hoe laat is je afspraak? :*
kwart voor vijf pas helaas..
pi_155316272
Xanteh succes!

Cassandra jij ook! Ook pas laat dus..

Wij 14.45 uur. Breng zoon zo naar opa en oma.. Heb ik lekker ff tijd voor mezelf
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:15:03 #165
50430 Yuki
Student Midwife
pi_155316298
Succes vandaag Cassandra, Stoel en Xanteh!
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_155316467
Succes vandaag met de echo dames.

Ja harde buik. Heel vervelend dat gespannen gevoel. En in combinatie met het branderige gevoel binnenin waarvan Mignonne geeeeeeen idee heeft wat het is :P vandaag maar even m'n urine naar de huisarts brengen voor een check.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_155317234
Iedereen succes vandaag met de echo's!

Hier vandaag 34 weken!!! *O* *O* *O* *O*
Die hebben we in the pocket!!!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_155317376
Cassandra, Stoel en Xanteh succes vandaag!

Joycie 34 weken *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155317417
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 08:34 schreef Estrys het volgende:
Succes vandaag met de echo dames.

Ja harde buik. Heel vervelend dat gespannen gevoel. En in combinatie met het branderige gevoel binnenin waarvan Mignonne geeeeeeen idee heeft wat het is :P vandaag maar even m'n urine naar de huisarts brengen voor een check.
hey past dr op hè. Mejje paarse haar }:| :+

Succes met de echo's vandaag!
En yay Joycie wat een fijne mijlpaal! 34 weken alweer, en wat een verschil maakt dat! Ik hoop dat je dametje nog even bij je mag groeien.
:)
pi_155317596
Cassandra, Stoel en Xanteh, succes vandaag <3 Ik duim voor goed nieuws.

Lekker dan pinq, zo'n gebroken nachtje. Misschien om vast te wennen ;)

Joycie, van harte met de 34 weken *O* Gewoon weer eentje afgestreept!

Ik ga straks naar de decaan en ik geloof dat ik een beetje nerveus ben, als ik af ga op de drukte in mijn buik.. :o
pi_155317602
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 09:43 schreef mignonne het volgende:

[..]

hey past dr op hè. Mejje paarse haar }:| :+

Succes met de echo's vandaag!
En yay Joycie wat een fijne mijlpaal! 34 weken alweer, en wat een verschil maakt dat! Ik hoop dat je dametje nog even bij je mag groeien.
Ik hoop dat ik hier volgende week mag jompelen voor de 35 weken in de buik O+

Maar hier zijn ze al heel blij dat ik nu 34 weken ben. Omdat dat weer een heel verschil maakt met de 32 weken grens.

Gisteren mijn eigen gyn nog even gesproken en die is tevreden. Ze vinden het zelfs boven verwachting gaan. En ik stiekem ook. Ook al heb ik het zelf niet in de hand, ben best trots dat mijn lichaam zo zijn best doet voor ons kindje. En elke dag dat ze bij mij mag groeien is er weer 1.
pi_155317650
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 09:54 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik hier volgende week mag jompelen voor de 35 weken in de buik O+

Maar hier zijn ze al heel blij dat ik nu 34 weken ben. Omdat dat weer een heel verschil maakt met de 32 weken grens.

Gisteren mijn eigen gyn nog even gesproken en die is tevreden. Ze vinden het zelfs boven verwachting gaan. En ik stiekem ook. Ook al heb ik het zelf niet in de hand, ben best trots dat mijn lichaam zo zijn best doet voor ons kindje. En elke dag dat ze bij mij mag groeien is er weer 1.
precies, that's the spirit! Je lijf doet het maar wel mooi. Ondanks alle hobbels die er genomen moeten worden. En niet alleen trots zijn op je lijf maar ook gewoon op jezelf hoor want jij doet er ook al het mogelijke aan qua rust en dergelijke. :*

Bloesem veel succes! *O* ben heel benieuwd hoe het gegaan is strakjes bij je decaan!
pi_155317657
Ons kind heeft trouwens wat nieuws uitgevonden. Alsof de CTG al niet horror genoeg is door haar gedraai en verstoppelpogingen, vind ze het nu al 2 dagen op een rij leuk om de hik te krijgen tijdens de CTG. Errug fijn! :P
pi_155317753
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 09:58 schreef J0ycie88 het volgende:
Ons kind heeft trouwens wat nieuws uitgevonden. Alsof de CTG al niet horror genoeg is door haar gedraai en verstoppelpogingen, vind ze het nu al 2 dagen op een rij leuk om de hik te krijgen tijdens de CTG. Errug fijn! :P
Die is lekker eigenwijs, zoveel is duidelijk ;)

Edit, overheen gelezen: thanks mignonne, ben ook erg benieuwd :o

[ Bericht 9% gewijzigd door Bloesem. op 18-08-2015 10:10:45 ]
pi_155317823
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:05 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Die is lekker eigenwijs, zoveel is duidelijk ;)
Klein beetje maar.. En nu vind ik het totaal niet erg. Laat haar maar lekker eigenwijs zijn nu ;)

Jij straks heel veel succes!
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:11:16 #176
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_155317833
Hier ook een eigenwijze :(
Heel de nacht gedraagt ie zich alsof ie er uit wil, rugweeen om de 8-10 minuten, niet slapen dus. En dan regel je 's ochtends dat zoon bij opa en oma is, en ga je lekker in bad, weeen weg :( . Net nu ik wel ok was met het vooruitzicht dat t door zou zetten....
pi_155317991
Hallohallo :W

Wij zijn weer terug uit de tropen. Ik voel me nog goed, geen misselijkheid ofzo. dat zal wel omslaan met 8 weken ongeveer. En ik merk echt dat ik alles vergeten ben :D . Ben heel beieuwd hoe alles mag gaan.

Morgenmiddag word ik gebeld door de vk. Spannend.

Ben nog helemaal niet bijgelezen, maar dat komt vast snel weer.
pi_155318042
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:18 schreef groofskendezoveelste het volgende:

Wij zijn weer terug uit de tropen. Ik voel me nog goed, geen misselijkheid ofzo. dat zal wel omslaan met 8 weken ongeveer. En ik merk echt dat ik alles vergeten ben :D . Ben heel beieuwd hoe alles mag gaan.

Hoooooooooooo eens even. :o Ik heb wat gemist!! Gefeliciteerd Groof! *O*
pi_155318083
Dank O+ . ben heel erg blij, maar ook nog wat voorzichtig hoor. Eerst maar eens een goede echo. Kindjes weten nog van niks.
pi_155318086
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:18 schreef groofskendezoveelste het volgende:

Heeeey welkom thuis! *O* O+
Spannend!
pi_155318113
Leuk, zoveel oude bekenden :D
pi_155318132
Wat leuk Groofsken! Gefeliciteerd!!
pi_155318857
34 weken voor Joycie! *O* *O* *O*

En groofsken, gefeliciteerd!

Hier heerlijk geslapen (ok, 5 keer plassen, en wakker van 4 tot 6), en nu lekker een dag omlummelen in huis. Het is hier fijn afgekoeld, en voor de komende week voorspellen ze niets warmer dan 27 graden... O+
pi_155318907
Welkom thuis groof!! Leuk zo samen op!

Joyce 34! *o*
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_155319163
FF gefeliciteerd met je zoontje! *G*

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 01:41 schreef LuDann het volgende:

[..]

En dan 'komop komop komop komop komopkomopKOMOPKOMOPKOMOP JAAAAAAAA! KOMOPKOMOPKOMOPKOMOP' :P
Whaha dit precies ja :D Ik kreeg dan daarna nog wel instructies om het beter te doen (voelde de persweeën slecht en ging daardoor steeds te kort persen, kind schoot steeds weer terug dus. En ik maar roepen dat ik dat echt niet kon! :( :'))
pi_155319227
Joycie 34 weken, supergoed!

MM wat spannend met dat voorwerk zeg :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155319360
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:06 schreef kazy het volgende:
FF gefeliciteerd met je zoontje! *G*

[..]

Whaha dit precies ja :D Ik kreeg dan daarna nog wel instructies om het beter te doen (voelde de persweeën slecht en ging daardoor steeds te kort persen, kind schoot steeds weer terug dus. En ik maar roepen dat ik dat echt niet kon! :( :'))
Ik durfde niet bij de eerste. Ging de verloskundige een gesprek met mij aan: 'maar waarom durf je dan niet? Kun je dat uitleggen' Dat werkt zo heel erg niet bij mij. Bij de tweede ook aangegeven dat dat niet zo goed werkt. Je kan beter gewoon commando's geven. Daar reageer ik beter op. :P
pi_155319635
Xanteh Cassandra en Stoel succes met de echo. Ik duim op een goede afloop ^O^

Joycie 34 weken! *O* Dat had je nooit gedacht. Op naar de 35 en een dikke boeddha baby ;)

Mineola :*
pi_155319646
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:16 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik durfde niet bij de eerste. Ging de verloskundige een gesprek met mij aan: 'maar waarom durf je dan niet? Kun je dat uitleggen' Dat werkt zo heel erg niet bij mij. Bij de tweede ook aangegeven dat dat niet zo goed werkt. Je kan beter gewoon commando's geven. Daar reageer ik beter op. :P
Haha ja bij mij werken die commando's ook beter. Ik kreeg te horen dat ik het wél kon en anders ging ze de vacuumpomp halen als ik niet binnen 20 minuten was bevallen (dreigementen werken ook prima bij mij, zo bleek :P) Ik was al een poosje bezig namelijk, laatste stukje deed ik in het ziekenhuis en daar werd gedreigd. Binnen 10 minuten na het dreigement was ze er..
pi_155319832
Heeft iemand ervaring met een gesprek met de anesthesist ivm bevalling?
pi_155320799
Jeeeej, daar is ie dan! Gefeliciteerd FF! En mooie naam, die stond hier hoog pp 't lijstje!

Die aanmoedigen van de gyn, de horror.. Ik heb voor de laatste perswee gevraagd of ze ook wel eens tegen iemand zei dat ze het niet goed deed!? werd zo moe van het je doet 't geweldig, nog een keer, je doet t goed!
Nee zegt ze toen heel eerlijk, dat zeg ik niet, maar dan zeg ik ook niet dat ze het goed doet.
Bij mij dreigde ze met 'n knip 'als hij er deze wee niet uit komt dan moet ik je helpen' dat heeft goed geholpen.. Het hoofdje stond toen wel al, en dat voelde vies, dus hij ging er uit.. Al was er geen wee geweest denk ik!
pi_155320981
Bij mij zei de VK bij de tweede dat de baby het moeilijk had en dat ze bij de volgende wee echt geboren moest worden. Ik wist helemaal niet meer of ik een wee had maar ik dacht alleen ERUIT, ze MOET eruit. VK: heb je wel een wee? JA, NEE, WEET IK NIET :%

Ik kan me nog helemaal niet voorstellen dat we dat weer een keer mee gaan maken. Gek is dat.
pi_155321107
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:40 schreef Daui het volgende:
Heeft iemand ervaring met een gesprek met de anesthesist ivm bevalling?
Ja, heb ik gehad! Wat wil je weten? :)
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:09:29 #194
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155321895
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Dank O+ . ben heel erg blij, maar ook nog wat voorzichtig hoor. Eerst maar eens een goede echo. Kindjes weten nog van niks.
Zo tof O+
pi_155322092
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:41 schreef L-E het volgende:

[..]

Ja, heb ik gehad! Wat wil je weten? :)
Geef je verschillende opties door voor een natuurlijke bevalling en een keizersnede? En kreeg je voorlichting of moest je van tevoren al weten wat je wilde?
Ik heb een aantal keren een ruggenmerg prik gehad en hoop dat ze een alternatief hebben voor een ruggenprik. Ik heb me er nog niet heel goed in verdiept. Gesprek is denk ik over twee weken
pi_155322243
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:17 schreef Daui het volgende:

[..]

Geef je verschillende opties door voor een natuurlijke bevalling en een keizersnede? En kreeg je voorlichting of moest je van tevoren al weten wat je wilde?
Ik heb een aantal keren een ruggenmerg prik gehad en hoop dat ze een alternatief hebben voor een ruggenprik. Ik heb me er nog niet heel goed in verdiept. Gesprek is denk ik over twee weken
Je krijgt voorlichting. Bij mij ging het om een duidelijke vraag (Is een ruggeprik mogelijk?) maar ze lopen gerust alle scenario's met je door :)
pi_155322472
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:22 schreef L-E het volgende:

[..]

Je krijgt voorlichting. Bij mij ging het om een duidelijke vraag (Is een ruggeprik mogelijk?) maar ze lopen gerust alle scenario's met je door :)
Dat is fijn. Ik hou niet zo van googlen als het om medische zaken gaat
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:51:13 #198
409579 LuDann
All the way
pi_155326022
Ik heb ook een gesprek gehad met de anesthesist, er werd doorgesproken welke opties er waren qua pijnstilling (en net als bij L-E ging het vooral om de vraag: is een ruggenprik mogelijk?).

Bij mij was die niet mogelijk en toen zijn zijn de alternatieven doorgenomen (in mijn geval Remifentanyl en TENS). Ook is besproken dat in geval een keizersnede er algehele narcose zou moeten plaatsvinden en hoe dat dan zou gaan.
pi_155326146
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:30 schreef Daui het volgende:
Xanteh Cassandra en Stoel succes met de echo. Ik duim op een goede afloop ^O^

Joycie 34 weken! *O* Dat had je nooit gedacht. Op naar de 35 en een dikke boeddha baby ;)

Mineola :*
Dat zou wat zijn, opeens een dikke boeddha baby, dan moet de gyn echt wag aan zijn echoskills gaan doen ;)

Morgen weten we hoeveel de eiwitten zijn van de 24 uursmeting. Daar ben ik wel benieuwd naar omdat die wat verhoogd waren in de ochtendurine.. en hebben we ook weer een echo.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:17:35 #200
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155326656
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:09 schreef Mineola het volgende:
Joycie 34 weken, supergoed!

MM wat spannend met dat voorwerk zeg :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, da's naar :* hopelijk gewoon nog een paar weekjes binnen!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')