It's a beautiful day, the sun is shining, I feel good, and no one is gonna stop me now!quote:
Oeh dat idee... Hijs fijn! Sterktequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 05:11 schreef pinquit het volgende:
Nou, nee dat niet
Meer iets van: oogjes open, kijkt op wekker, 2:00Lets get back to sleep.
Lichaam: slaap? Waarom? Je hebt net 3u geslapen does niezo gek
*voor me uit staar* ...zuuucht. ahwell
Hè, das altijd zo zuur.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 05:11 schreef pinquit het volgende:
Nou, nee dat niet
Meer iets van: oogjes open, kijkt op wekker, 2:00Lets get back to sleep.
Lichaam: slaap? Waarom? Je hebt net 3u geslapen does niezo gek
*voor me uit staar* ...zuuucht. ahwell
Voor jou ook sterkte voor straks! Hoe laat is je afspraak?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 07:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat gaat snel xanteh, succes!
Stoel hoe laat mag je terecht? Ik duim voor positief nieuws!
kwart voor vijf pas helaas..quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 07:24 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Voor jou ook sterkte voor straks! Hoe laat is je afspraak?
hey past dr op hè. Mejje paarse haarquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:34 schreef Estrys het volgende:
Succes vandaag met de echo dames.
Ja harde buik. Heel vervelend dat gespannen gevoel. En in combinatie met het branderige gevoel binnenin waarvan Mignonne geeeeeeen idee heeft wat het isvandaag maar even m'n urine naar de huisarts brengen voor een check.
Ik hoop dat ik hier volgende week mag jompelen voor de 35 weken in de buikquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:43 schreef mignonne het volgende:
[..]
hey past dr op hè. Mejje paarse haar![]()
![]()
Succes met de echo's vandaag!
En yay Joycie wat een fijne mijlpaal! 34 weken alweer, en wat een verschil maakt dat! Ik hoop dat je dametje nog even bij je mag groeien.
precies, that's the spirit! Je lijf doet het maar wel mooi. Ondanks alle hobbels die er genomen moeten worden. En niet alleen trots zijn op je lijf maar ook gewoon op jezelf hoor want jij doet er ook al het mogelijke aan qua rust en dergelijke.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:54 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik hier volgende week mag jompelen voor de 35 weken in de buik
Maar hier zijn ze al heel blij dat ik nu 34 weken ben. Omdat dat weer een heel verschil maakt met de 32 weken grens.
Gisteren mijn eigen gyn nog even gesproken en die is tevreden. Ze vinden het zelfs boven verwachting gaan. En ik stiekem ook. Ook al heb ik het zelf niet in de hand, ben best trots dat mijn lichaam zo zijn best doet voor ons kindje. En elke dag dat ze bij mij mag groeien is er weer 1.
Die is lekker eigenwijs, zoveel is duidelijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:58 schreef J0ycie88 het volgende:
Ons kind heeft trouwens wat nieuws uitgevonden. Alsof de CTG al niet horror genoeg is door haar gedraai en verstoppelpogingen, vind ze het nu al 2 dagen op een rij leuk om de hik te krijgen tijdens de CTG. Errug fijn!
Klein beetje maar.. En nu vind ik het totaal niet erg. Laat haar maar lekker eigenwijs zijn nuquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:05 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Die is lekker eigenwijs, zoveel is duidelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |